a co z połączeniami Lublin-Kraków?
|
|
Według rozkładu pociągi z Krakowa mają kończyć bieg w Dęblinie.
|
|
Ale dzięki temu pociągi z Lublina do Warszawy będą zatrzymywały się w Parczewie ;-)
|
|
o 10 lat za późno
o 100 km/h prędkość za niska
|
|
Kicha!@.
|
|
To ja zastanawiam sie jaka alternatywę będą mieli ludzi z pod Puław jak co dzień dojeżdżają do Lublina i z, a do busa mają daleko
|
|
A kto tu myśli o ludziach? Niech sobie radzą 500+ mają.
|
|
Nie rozśmieszajcie mnie z tymi autobusami dowożącymi do najbliższych stacji, chyba sami w to nie wierzycie albo jesteście tacy naiwni. Pomijam już nawet zbiegający się w tym samym czasie remont trasy nr 17 na odcinku Żyrzyn-Zakręt k/WARSZAWY, a w zasadzie przebudowy jej na S-17 i związane z tym makabryczne utrudnienia i coraz częstsze korki. Słowem - szybciej do Warszawy Wisłą dopłyniecie.
|
|
Tylko na czas przebudowy linii 7. Za kilka lat znowu linia nr 30 (kolejowa biegnąca przez Parczew) zapomni o pociagach do Warszawy. |
|
Wystarczyło poczekać na S17... Ile ma potrwać ten remont?
|
|
Remont potrwa do końca przyszłego roku. Osobiście, chociaż lubię korzystać z kolei, ten pomysł, jeszcze ekipy PO/PSL - uważam za zbędny. Wystarczyło wymienić podkłady kolejowe i szyny i lekko odnowić stacje na trasie. Trzeba przyznać, że duża rola w bezsensownym wydawaniu kasy należy do Unii Europejskiej, która zwraca pieniądze Polsce, które wczesniej Polska wpłaci w składkach, otwarciu rynku na towary z Unii, itp. . Np. Gazeta Wyborcza podawała, że 'zmodernizowano' jakąś trasę za kilka miliardów z pieniędzy UE, a przyspieszenie na tym odnowionym odcinku wyniosło... 1 minutę.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|