Ciekawe ile kosztuje ten automat do wypożyczania i elektronika w nim???? A poza tym troche drutu, farby, kilka dybli, troche benzyny, dwóch pracowników na kilka godzin i 100 tys. Fajnie to się w Polsce liczy
|
|
Nie wiem kto pisze te artykuły. Przecież w Puławach ścieżki rowerowe prowadzą do nikąd. Jeśli mieliby korzystać z tego tylko turyści to szkoda kasy, bo ich nie ma. Miejscowi jeżdżą własnymi bo prawie każdy ma w domu rower. Nie wiem dlaczego Dyrektor Rękas popiera ten projekt zamiast kupić 300 rowerów i prowadzić działalność pod tytułem wypożyczalnia, bez infrastruktury, bez kosztów zwrot w kilku miejscach w mieście koniec kropka. Rowery to przecież zabawa tylko w sezonie wykorzystać kilka punktów w mieście, gdzie można wygospodarować trochę pomieszczenia na bazy do zwrotów a miasto ma ich trochę w rożnych punktach, prosty program komputerowy administracyjny i jazda. Nie potrzeba miliona my nie musimy być tacy światowi jak reszta.
|
|
Ciekawe ile kosztuje ten automat do wypożyczania i elektronika w nim???? A poza tym troche drutu, farby, kilka dybli, troche benzyny, dwóch pracowników na kilka godzin i 100 tys. Fajnie to się w Polsce liczyDlaczego nie założysz firmy i nie zaczniesz na tym zarabiać skoro to takie proste? O zakładach Azotowych tez można napisać, że to kupa odpowiednio uformowanego żelastwa wartego na złomie kilkaset tysięcy zł - tyle, że wartość jest tego o wiele wiele razy większa. Dlaczego? Twój tok rozumowania jest na poziomie 3 latka. System rowerów miejskich to bezobsługowe wypożyczalnie rowerów miejskich działających 24h na dobę. Weź teraz zatrudnij przykładowo na 1 tylko stacji - pracowników do wypożyczania - 24h na dobę. To większe koszty utrzymania samych pracowników niż postawienie takiego systemu. Policz sobie - 1 osoba miesięcznie (koszt pracodawcy jakieś 2500zł x 9 msc. Masz już ile? 22 500zł. 3 pracowników - 67,500zł? pracując non stop 8h dziennie każdego dnia. Także gościu - policz zanim coś palniesz głupiego - system jest tańszy niż zwykła wypożyczalnia zatrudniająca pracowników do obsługi. Do tego koszty serwisu, zakup rowerów itd itp. - pomnóż to X ilość stacji i będziesz wiedział jakie są koszty. Taki system powinien być w każdym mieście! KONIECZNIE! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|