To po co terminal ? :|
|
|
to moze wogole nie budowac skoro ma byc tak okrojony
|
|
"W pierwotnej wersji terminal miał mieć powierzchnię 23 tys. mkw, teraz 11 tys. mkw.
Budowa terminala ma ruszyć najwcześniej w październiku"
Spółka PLL i prezydent Żuk zapewniają, że lotnisko ma być gotowe w III kwartale 2012 ....
zostało 12 miesięcy.
|
|
Terminal ma mieć tylko 8m wysokości! Kto na to w ogóle pozwolił?!
|
|
zgadzam sie, sensu nie ma.... |
|
W rzeszowie terminal rozbodowują a w Świdniku jaeszcze nie wybudowany a już zmniejszają. Firma która robiła analizę sie z tego cieszy . Bo po oddaniu do użytku lotniska jeżeli do tego dojdzie , znową zrobią analizę , że trzeba terminal powiększyc. A kto się na tym wzbogaci wiadomo. Tak rządzi POOOOOOOOO. Ludzie zastanówcie się . Wybory tuż, tuż.
|
|
Niedawno wybudowałem mały domek jednorodzinny "rododendrony" pater 2,6m z poddaszem, do kalenicy ma coś ok.7,70m wysokości. Czytając artykuł natknęło mnie twórczo hahaha. Może by tak za terminal robił jeden z tych nowych, jeszcze nie wyburzonych??? I mamy już gotowy terminal, nowy, czerwona dachóweczka, poczekalnia w saloniku, odprawa podróżnych w kuchni, dobry dojazd bo przy ul. Mełgiewską, sadek wytniemy i mamy parking
|
|
PO CO NAJPIERW GRABCZUK I SOBCZAK PAJACOWALI W SPRAWIE TERMINALA, ŻE MA BYĆ MEGA WIELKI, SOBCZAK NA PLAKATACH PAJACOWAŁ Z SAMOLOCIKIEM W RĄCZKACH, A TERAZ ZMNIEJSZAJĄ WIELKOŚĆ??!!ZAISTE JAK CAŁA WŁADZA LUBELSKIEGO I LUBLINA JEST POJ...!!!
|
|
Wizualnie budynek ma mieć "przycięte skrzydła". Znaczy, że będzie miał jedno skrzydełko bardziej???
|
|
Wizualnie budynek ma mieć "przycięte skrzydła". Znaczy, że będzie miał jedno skrzydełko bardziej???
|
|
kaplica będzie ?
|
|
tych fachowców "menedżerów" i "samorządowców" za ten numer powinni wywalić na zbi.. p...
Ale nie za rządów PO i PSL - teraz nie ważne czy nieudacznik, czy półgłówek byle był wierny
|
|
zmniejszą kubaturę a koszty pozostaną te same,śmierdzi przekrętem,zaoszczędzą na limuzynę żeby d...ka wozić.
|
|
Niedługo z lotniska zostanie lądowisko dla śmigłowców za 400 milionów ,no i koniecznie z kaplicą i limuzynami.
|
|
Hańba !!!!!! Pani wojewoda i marszałek województwa Hetman wiesniak z PSL-u do natychmiastowej dymisji dziadu ze wsi !!!! won od Lublina !!!!
|
|
Skrzydła zostały celowo przycięte po to,by nie wyleciał w dogodniejsze miejsce.
|
|
dobrze , że zmniejszają, bo ostatnio samoloty latające nad Lubelszczyzną omijają Świdnik
http://img220.imageshack.us/img220/483/b747malasya.jpg
|
|
Rżną nas i strzygą jak barany, a my? Czy Wy ludzie nie widzicie co się dzieje? Tych fachowców od samorządu i zarządzania wolna prasa rozniosłaby na strzępy, ale u nas tylko miły tekścik informujący, że wszystko jest pięknie a będzie jeszcze lepiej. Karykatura państwa, samorządności, prasy i "społeczeństwa obywatelskiego".
|
|
Mniejszy bo oczywistą oczywistością było że tak duży niepotrzebny. Szkoda, bo ładny był, a informacji nigdzie nie ma jak będzie wyglądał po zmianach. Może by dziennik ponaciskał na spółkę jak to ma wyglądać w końcu? Mogliby jedną skrzydełko uciąć (a jak mało to dwa) i zakombinować jakoś opcję powiększenia w przyszłości o te skrzydełko/a. A teraz jak w przyszłości będą chcieli powiększyć to tarasu już nie dorobią. Z drugiej strony ważne żeby coś powstało na czas (co w Polskich realiach i tak będzie sukcesem od wielu lat), niż mieliby postawić kilka blaszanych kontenerów bo kasy na wykończenie zabraknie.
Mnie w Lotnisku najbardziej boli brak Cargo. W większości miast w Polsce tory nie dochodzą do lotniska. U nas będą (oczywiście trzeba by pociągnąć dodatkową nitkę ale nie będzie tego znowu tak dużo). Cargo to pewniejsza kasa, bo linie mogą chcieć lub nie chcieć latać ze względu na pasażerów (paczki latają na w miarę stałych trasach w przeciwieństwie do pasażerów). Budując duże centrum Cargo i podkradając klientelę Warszawie (kusząc mniejszymi kolejkami i niższymi cenami) można by zapewnić pieniądze na dalszy rozwój. Skorzystałyby na tym też firmy spedycyjne znajdujące się w Lublinie, a może w końcu poprawiłby się stan torów i dróg.
|
|
Mniejszy bo oczywistą oczywistością było że tak duży niepotrzebny. Szkoda, bo ładny był, a informacji nigdzie nie ma jak będzie wyglądał po zmianach. Może by dziennik ponaciskał na spółkę jak to ma wyglądać w końcu? Mogliby jedną skrzydełko uciąć (a jak mało to dwa) i zakombinować jakoś opcję powiększenia w przyszłości o te skrzydełko/a. A teraz jak w przyszłości będą chcieli powiększyć to tarasu już nie dorobią. Z drugiej strony ważne żeby coś powstało na czas (co w Polskich realiach i tak będzie sukcesem od wielu lat), niż mieliby postawić kilka blaszanych kontenerów bo kasy na wykończenie zabraknie.
Mnie w Lotnisku najbardziej boli brak Cargo. W większości miast w Polsce tory nie dochodzą do lotniska. U nas będą (oczywiście trzeba by pociągnąć dodatkową nitkę ale nie będzie tego znowu tak dużo). Cargo to pewniejsza kasa, bo linie mogą chcieć lub nie chcieć latać ze względu na pasażerów (paczki latają na w miarę stałych trasach w przeciwieństwie do pasażerów). Budując duże centrum Cargo i podkradając klientelę Warszawie (kusząc mniejszymi kolejkami i niższymi cenami) można by zapewnić pieniądze na dalszy rozwój. Skorzystałyby na tym też firmy spedycyjne znajdujące się w Lublinie, a może w końcu poprawiłby się stan torów i dróg.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|