Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Budowa lotniska: Jest pozwolenie na zmniejszenie terminala

Utworzony przez Gość, 19 sierpnia 2011 r. o 17:30 Powrót do artykułu
To po co terminal ? :|
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to moze wogole nie budowac skoro ma byc tak okrojony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"W pierwotnej wersji terminal miał mieć powierzchnię 23 tys. mkw, teraz 11 tys. mkw. Budowa terminala ma ruszyć najwcześniej w październiku" Spółka PLL i prezydent Żuk zapewniają, że lotnisko ma być gotowe w III kwartale 2012 .... zostało 12 miesięcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Terminal ma mieć tylko 8m wysokości! Kto na to w ogóle pozwolił?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublin miasto nepotyzmu napisał:
to moze wogole nie budowac skoro ma byc tak okrojony
zgadzam sie, sensu nie ma....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W rzeszowie terminal rozbodowują a w Świdniku jaeszcze nie wybudowany a już zmniejszają. Firma która robiła analizę sie z tego cieszy . Bo po oddaniu do użytku lotniska jeżeli do tego dojdzie , znową zrobią analizę , że trzeba terminal powiększyc. A kto się na tym wzbogaci wiadomo. Tak rządzi POOOOOOOOO. Ludzie zastanówcie się . Wybory tuż, tuż.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedawno wybudowałem mały domek jednorodzinny "rododendrony" pater 2,6m z poddaszem, do kalenicy ma coś ok.7,70m wysokości. Czytając artykuł natknęło mnie twórczo hahaha. Może by tak za terminal robił jeden z tych nowych, jeszcze nie wyburzonych??? I mamy już gotowy terminal, nowy, czerwona dachóweczka, poczekalnia w saloniku, odprawa podróżnych w kuchni, dobry dojazd bo przy ul. Mełgiewską, sadek wytniemy i mamy parking
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PO CO NAJPIERW GRABCZUK I SOBCZAK PAJACOWALI W SPRAWIE TERMINALA, ŻE MA BYĆ MEGA WIELKI, SOBCZAK NA PLAKATACH PAJACOWAŁ Z SAMOLOCIKIEM W RĄCZKACH, A TERAZ ZMNIEJSZAJĄ WIELKOŚĆ??!!ZAISTE JAK CAŁA WŁADZA LUBELSKIEGO I LUBLINA JEST POJ...!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizualnie budynek ma mieć "przycięte skrzydła". Znaczy, że będzie miał jedno skrzydełko bardziej???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizualnie budynek ma mieć "przycięte skrzydła". Znaczy, że będzie miał jedno skrzydełko bardziej???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kaplica będzie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tych fachowców "menedżerów" i "samorządowców" za ten numer powinni wywalić na zbi.. p... Ale nie za rządów PO i PSL - teraz nie ważne czy nieudacznik, czy półgłówek byle był wierny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zmniejszą kubaturę a koszty pozostaną te same,śmierdzi przekrętem,zaoszczędzą na limuzynę żeby d...ka wozić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedługo z lotniska zostanie lądowisko dla śmigłowców za 400 milionów ,no i koniecznie z kaplicą i limuzynami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hańba !!!!!! Pani wojewoda i marszałek województwa Hetman wiesniak z PSL-u do natychmiastowej dymisji dziadu ze wsi !!!! won od Lublina !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skrzydła zostały celowo przycięte po to,by nie wyleciał w dogodniejsze miejsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobrze , że zmniejszają, bo ostatnio samoloty latające nad Lubelszczyzną omijają Świdnik http://img220.imageshack.us/img220/483/b747malasya.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rżną nas i strzygą jak barany, a my? Czy Wy ludzie nie widzicie co się dzieje? Tych fachowców od samorządu i zarządzania wolna prasa rozniosłaby na strzępy, ale u nas tylko miły tekścik informujący, że wszystko jest pięknie a będzie jeszcze lepiej. Karykatura państwa, samorządności, prasy i "społeczeństwa obywatelskiego".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mniejszy bo oczywistą oczywistością było że tak duży niepotrzebny. Szkoda, bo ładny był, a informacji nigdzie nie ma jak będzie wyglądał po zmianach. Może by dziennik ponaciskał na spółkę jak to ma wyglądać w końcu? Mogliby jedną skrzydełko uciąć (a jak mało to dwa) i zakombinować jakoś opcję powiększenia w przyszłości o te skrzydełko/a. A teraz jak w przyszłości będą chcieli powiększyć to tarasu już nie dorobią. Z drugiej strony ważne żeby coś powstało na czas (co w Polskich realiach i tak będzie sukcesem od wielu lat), niż mieliby postawić kilka blaszanych kontenerów bo kasy na wykończenie zabraknie. Mnie w Lotnisku najbardziej boli brak Cargo. W większości miast w Polsce tory nie dochodzą do lotniska. U nas będą (oczywiście trzeba by pociągnąć dodatkową nitkę ale nie będzie tego znowu tak dużo). Cargo to pewniejsza kasa, bo linie mogą chcieć lub nie chcieć latać ze względu na pasażerów (paczki latają na w miarę stałych trasach w przeciwieństwie do pasażerów). Budując duże centrum Cargo i podkradając klientelę Warszawie (kusząc mniejszymi kolejkami i niższymi cenami) można by zapewnić pieniądze na dalszy rozwój. Skorzystałyby na tym też firmy spedycyjne znajdujące się w Lublinie, a może w końcu poprawiłby się stan torów i dróg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mniejszy bo oczywistą oczywistością było że tak duży niepotrzebny. Szkoda, bo ładny był, a informacji nigdzie nie ma jak będzie wyglądał po zmianach. Może by dziennik ponaciskał na spółkę jak to ma wyglądać w końcu? Mogliby jedną skrzydełko uciąć (a jak mało to dwa) i zakombinować jakoś opcję powiększenia w przyszłości o te skrzydełko/a. A teraz jak w przyszłości będą chcieli powiększyć to tarasu już nie dorobią. Z drugiej strony ważne żeby coś powstało na czas (co w Polskich realiach i tak będzie sukcesem od wielu lat), niż mieliby postawić kilka blaszanych kontenerów bo kasy na wykończenie zabraknie. Mnie w Lotnisku najbardziej boli brak Cargo. W większości miast w Polsce tory nie dochodzą do lotniska. U nas będą (oczywiście trzeba by pociągnąć dodatkową nitkę ale nie będzie tego znowu tak dużo). Cargo to pewniejsza kasa, bo linie mogą chcieć lub nie chcieć latać ze względu na pasażerów (paczki latają na w miarę stałych trasach w przeciwieństwie do pasażerów). Budując duże centrum Cargo i podkradając klientelę Warszawie (kusząc mniejszymi kolejkami i niższymi cenami) można by zapewnić pieniądze na dalszy rozwój. Skorzystałyby na tym też firmy spedycyjne znajdujące się w Lublinie, a może w końcu poprawiłby się stan torów i dróg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...