Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kultowe wueski w muzeum motocykli (wideo)

Utworzony przez Motorfan, 11 marca 2010 o 13:46 Powrót do artykułu
Brawa za pomysł i realizację. I właśnie dzięki takim pozytywnie zakręconym zapaleńcom piękniejszy jest świat a historia nie ulega zapomnieniu. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WIEJSKI SPRZĘT KASKADERSKI
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co za nieuk napisał takie słowo jak wueski mam wrażenie ze te artykuły piszą dzieci z gimnazjum bo posługujecie sie takim słownictwem, szkoda że w artykułach nie ma napisane thx spx itp używajmy nazwy WSK-a każdy zainteresowany będzie wiedział o co chodzi i nie będzie to kuło w oko i historie tej marki a nie wueski bulwersujące dla mnie jako miłośnika Polskeigo motocyklizmu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wiejski sprzęt komunikacyjny najlepsze maszyny i porostu niema lepszych szkoda że nie produkujom dalej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W czasach gdy je produkowano budziły zazdrość w nie jednym oku. Nie prowadzano wówczas na masową skalę złomu z zachodu a importowane z KDL wcale nie były lepsze. Konstrukcyjnie dość proste w razie potrzeby średnio zaawansowany mógł je naprawić a przy zachowaniu podstawowych zasad eksploatacji nie do zdarcia. Modele które nie weszły do produkcji czy zerwanie w ostatniej chwili umowy z Japończykami a nawet przerwanie produkcji to do dziś nie wpełni wyjaśnione tajemnice. Dobrze że znalazł sie ktoś kto podjął śmiałą próbę zachowanie tego w pamięci bo polskie motocykle to nie tylko legendarny Sokół ale i WSK. To ostatnie chwila gdy można sie jeszcze wiele dowiedzieć od jeszcze żyjących konstruktorów i twórców tych pojazdów i ten element też warto udokumentować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do użytkownika ~wsk: taki z ciebie miłośnik polskiego motocyklizmu, jak z koziej dupy trąba. Obejrzyj sobie film to zobaczysz co jest napisane na baku jednego z motocykli. I nie wrzeszcz na forum buraku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wspaniały motocykl,po takiej drodze nie pojechała ani czeska Jawa ani niemiecka MZ. Ale w Polsce nic się nie opłaca i wszystko się likwiduje,sprzedaje,puszcza w ruinę.Niedługo papier do d... będziemy sprowadzać bo sami nie potrafimy wyprodukować. Najbardziej co boli to to,że zniszczono potęcjał ludzki,polską myśl techniczną, doświadczenie konstruktorów i wykonawców.Powałęsowska demokracja,tylko czkawka po niej została i zgliszcza-serce się kraje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielkie brawa dla p. Doroby. Świetny pomysł !! Trzymam kciuki za powodzenie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rodak napisał:
Wspaniały motocykl,po takiej drodze nie pojechała ani czeska Jawa ani niemiecka MZ. Ale w Polsce nic się nie opłaca i wszystko się likwiduje,sprzedaje,puszcza w ruinę.Niedługo papier do d... będziemy sprowadzać bo sami nie potrafimy wyprodukować. Najbardziej co boli to to,że zniszczono potęcjał ludzki,polską myśl techniczną, doświadczenie konstruktorów i wykonawców.Powałęsowska demokracja,tylko czkawka po niej została i zgliszcza-serce się kraje.
Najlepszy i najbardziej sensowny komentarz więc pod tymi Słowami i ja skromnie się podpisuję .Innym tylko napiszę że niewielką mają wiedzę na tematy motoryzacyjno -techniczne więc na ich głupowate komentarze szkoda klawiatury-Pozdrawiam .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pamietam na początku lat dziewięćdziesiątych izba pamięci mieściła się po lewej stronie od głównej bramy wjazdowej do WSK PZL Świdnik. W tym samym parterowym blaszaku gdzie było biuro wydawania przepustek. Przez szyby można było napawać się widokiem świdnickich motocykli które niestety nie weszły do produkcji. Dzisiaj patrzymy na tą ekspozycję z żalem i łezką w oku, wiemy bowiem, że zostało chyba już niestety bezpowrotnie zaprzepaszczone dziedzictwo naszej myśli technicznej i pracy rąk świdniczan i nie tylko. Pozdrowienia dla mieszkańców Świdnika i okolic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Witam. Może trochę nie na temat - ale poszukuję kogoś kto szybko i dobrze potrafi piaskować części od motocykli i starych samochodów. Będę wdzięczny za jakieś namiary. Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WSK napisał:
Witam. Może trochę nie na temat - ale poszukuję kogoś kto szybko i dobrze potrafi piaskować części od motocykli i starych samochodów. Będę wdzięczny za jakieś namiary. Pozdrawiam
Ja kiedyś(ze 3 lata temu) swoją jawę piaskowałem na ul. sierpińskiego zaraz za bazą poczty polskiej zakład był, może jeszcze tam robią
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piękna inicjatywa i godna poparcia.Sam kolekcjonuję tylko polskie motocykle ponieważ uważam,że dorobek pokoleń należy zachować,szczególnie teraz kiedy w naszym kraju nie produkuje się żadnego pojazdu rodzimej myśli konstrukcyjnej.Niech Ci którzy przyjdą po nas,wiedzą,że niegdyś mieliśmy kilka marek motocykli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze znajdzie się jakiś cymbał, który musi palnąć co na temat "ruskich". Co ten facio może wiedzieć? W latach 70. nosił pieluchy. Zresztą delegacje z b. ZSRR przyjeżdżały w sprawach śmigłowców a motocykle mieli w .............
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MAM ŁADNEGO BĄKA www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/84146
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: