To jest nadzór na spółką? Z gazet się panowie dowiedzieli... Wywalić i tych prezesów i tych samorządowców.
|
|
Pewnie pensje i nagrody dla zarządu, wynagrodzenie rady nadzorczej oraz ekspertyzy tak wybitnych znawców zagadnień lotniczych jak Jarosław Zdrojkowski pochłonęły juz tak znaczne fundusze, że trzeba zmniejszyć płytę lotniska.
Cóż, można kupić parę volvo80 i w ogóle po jakiego grzyba to lotnisko budować?
|
|
Czy dziś Żuk odważy się poprosić Spółkę Port Lotniczy Lublin o ujawnienie nazwiska tego "eksperta-rzeczoznawcy", który był mózgiem ustawionego przetargu na VOLVO i który się podpisał pod tym przetargiem ?
Spółka od maja odmawia ujawnienia jego nazwiska, więc w bezczelny sposób łamie ustawę o zamówieniach publicznych.
|
|
Szlag mnie trafia. Skoro koszty będą podobne, to niech budują taki terminal, jaki miał być. Banda niedorozwojów, matko, w jakim ja posranym kraju żyję, niczego się tutaj nie da normalnie zbudować, bo zawsze deb***e coś spieprzą
|
|
Zgadzam się z tobą. 300000 pasażerów w 1 roku istnienia lotniska to liczba wzięta z kosmosu. Poza tym dziwne jest to że terminal ma być mniejszy o połowę a cena ma zostać na tym samym poziomie. Coś to dziwne, chyba że mają zamiar wybudować lotnisko ze złotych cegieł. |
|
Rzeczywistość ma to do siebie,że eliminuje głupiego.
|
|
Teraz już jasno widać: lotnisko nie powstanie, a cała inwestycja to słup przez który krewni i znajomi panów Sobczaka, Grabczuka pod osłoną ludzi Bondaryka, doili kasę. To skok na grube miliony. pewnie POdziałkowali się Komitetem Centralnym PZPO i mają zagwarantowane awanse w partyjnej hierarchii.
|
|
Macie krótką pamięć,w prasie były zdjęcia pod reklamą LOTNISKO DLA LUBELSZCZYZNY,Panowie władcy zdjęcia porobili,a to przecież kosztuje.Prasa z czegoś musi żyć,dziennikarze i ich rodziny powietrzem nie żyją,jak chcesz być na pierwszych stronach gazet no to płać,pisanie i gadanie wszędzie jakie to lotnisko będzie to też kosztuje.Papkę trzeba umieć robić,a przy tym każdy chce jak najwięcej zarobić.Powiaty w obligację wciągali i już było widać,że kasy za wiele nie dostali,ale za to pięknie się w mediach pokazali.
|
|
Poza tym, że dzierży w "swoich" rękach kontrolny pakiet akcji to nic do tego nie ma. W normalnym kraju już byłby na prokuratorskiej "sankcji". Jeżeli będziesz nadal pytał "A co do tego ma prezydent Lublina" to zapoznaj się z Kodeksem Handlowym. Z puktu widzenia podatnika jeżeli główny akcjonariusz nie ma nic wspólnego za działaniami zarządy spółki, która jest finansowana ze środków publicznych i środków pochodzących z ratusza, to chroń nas Panie Boże od tak nieodpowiedzialnych właścicieli. Zapytasz kolejny raz "A co do tego ma prezydent Lublina" czy może przyznasz się jakie stanowisko piastujesz jako jego po dwaładny? |
|
ja proponuje te obietnice przypominać , powiedzmy raz w miesiącu |
|
Terminalowi skrzydła ucięli,by nie dorównał OKĘCIU.
|
|
co się czepiacie tego Volvo ! ? to jest ułamek procenta wszystkich wydatków. czemu nikt nie krytykuje idei dowozu pasażerów szynobusem, budowy torów od nowa, zakupu szynobusu ? dziś ludzie mają w domu po 2-3 samochody i nikt nie będzie ładował się na dworzec PKP , żeby dojechać na lotnisko w Świdniku, tylko pojedzie swoim pojazdem. szynobus to zbędny " wodotrysk " do tego lotniska |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|