po jakiemu?
|
|
To nie zmieni faktu ,że lotnisko będzie zawsze deficytowe,inaczej :na garnuszku podatnika.A to przez kłamstwa hazardzistów!!!Brak "cargo"odbija się negatywnie na promocji regionu i zainteresowaniem linii lotniczych.Wyszły kłamstwa Sobczaka,tylko on ma się dobrze i dalej uprawia negatywny proxeder i to jeszcze jako przewodniczący rady nadzorczej lotniska! To wszystko prosi o pomste do nieba!!!!
|
|
@Josef Trzeba byc ignorantem, zeby nie wiedziec jakie realne korzysci lotnisko przyniesie dla miasta. Z reszta juz przynosi. Kilkadziesiat samolotow biznesowych miesiecznie mowi samo za siebie. Kilka firm otwier fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku. To sa realne korzysci z jego funkcjonowania. Druga sprawa to turysci. Wbrew obiegowej opinii tanimi liniami przylatuja rowniez turysci do Lublina. Sama lecialam niedawno z Norwegii i mysle, ze okolo 1/3 samolotu to byli turysci z Norwegi. Oni zostawiaja relne pieniadze w miescie.
Radze oplacalnosc lotniska traktowac duzo szerzej niz tylko liczby z bilanu spółki.
A poza tym lubelskie lotnisko jak najbardziej ma szanse byc samo w sobie rentowne, po kilku latach.
|
|
@Josef Trzeba byc ignorantem, zeby nie wiedziec jakie realne korzysci lotnisko przyniesie dla miasta. Z reszta juz przynosi. Kilkadziesiat samolotow biznesowych miesiecznie mowi samo za siebie. Kilka firm otwier fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku. To sa realne korzysci z jego funkcjonowania. Druga sprawa to turysci. Wbrew obiegowej opinii tanimi liniami przylatuja rowniez turysci do Lublina. Sama lecialam niedawno z Norwegii i mysle, ze okolo 1/3 samolotu to byli turysci z Norwegi. Oni zostawiaja relne pieniadze w miescie. Radze oplacalnosc lotniska traktowac duzo szerzej niz tylko liczby z bilanu spółki. A poza tym lubelskie lotnisko jak najbardziej ma szanse byc samo w sobie rentowne, po kilku latach." Kilka firm otwiera fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku" -----> cos Ci sie chyba pomylilo! sory ale jakie to firmy? i że aż klika? Jakieś konkretne przyklady czy napisalas to tylko ot tak zeby cos napisac? |
|
" Kilka firm otwiera fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku" -----> cos Ci sie chyba pomylilo! sory ale jakie to firmy? i że aż klika? Jakieś konkretne przyklady czy napisalas to tylko ot tak zeby cos napisac?Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie? |
|
Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie? Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie?żadne firmy na razie nie pojawily sie w lublinie dzieki lotnisku. W strefie sa firmy ktore zmieniły tylko lokalizacje i przeniosly sie z Lublina do... Lublina. |
|
Żadna firma która dotąd zainwestowała w Lublinie raczej nie brała pod uwagę lotniska. Lotnisko nie działa długo a przecież żadna firma nie decyduje się zainwestować w jakimś mieście w tak krótkim czasie - proces ten poprzedza analiza rynku, siły roboczej, cen gruntów, wybór i dostępność lokalizacji itd...
|
|
Dobra, dobra dość tej propagandy, kiedy nowe polączenia?? KIEDY BRISTOL?????
|
|
Lotnisko należy rozbudować Cargo nie czekać na lepsze czasy bo szybko nie będą .Jest strona po angielsku a teraz czas na j.Rosyjski bo wszystkie republiki rozumieją a nie Ukraiński??.Teraz czas na znaki drogowe aby można szybko trafić na lotnisko.
|
|
Brak "cargo"odbija się negatywnie na promocji regionu i zainteresowaniem linii lotniczych.Co wy wszyscy z tym "cargo" ? :D To jakaś mrzonka, bo zainteresowani (czyli firmy) olewają ten środek transportu. Zresztą w Lublinie nikt poważny nie inwestuje, bo to zadupie UE (najbiedniejszy region). Przewozy towarów samolotami to ledwo promil w stosunku do transportu lądowego. Wielkie firmy i koncerny przewożą towar tirami, bo jest taniej i więcej za jednym zamachem. To cała filozofia biznesu. Tirami można przemieścić całą fabrykę, linię produkcyjną i wszystko co się chce w try miga i tam gdzie się chce i kiedy chce. Punkt do punktu. Z dokładnością aptekarską. |
|
a jak tam proszę państwa frekwencja w szynobusie , na który wywalono kilkanaście milionów ?
|
|
zerowa raczej
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|