Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Strona Portu Lotniczego Lublin w końcu po angielsku

Utworzony przez uobu3, 7 września 2013 o 09:17 Powrót do artykułu
po jakiemu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie zmieni faktu ,że lotnisko będzie zawsze deficytowe,inaczej :na garnuszku podatnika.A to przez kłamstwa hazardzistów!!!Brak "cargo"odbija się negatywnie na promocji regionu i zainteresowaniem linii lotniczych.Wyszły kłamstwa Sobczaka,tylko on ma się dobrze i dalej uprawia negatywny proxeder i to jeszcze jako przewodniczący rady nadzorczej lotniska! To wszystko prosi o pomste do nieba!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@Josef Trzeba byc ignorantem, zeby nie wiedziec jakie realne korzysci lotnisko przyniesie dla miasta. Z reszta juz przynosi. Kilkadziesiat samolotow biznesowych miesiecznie mowi samo za siebie. Kilka firm otwier fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku. To sa realne korzysci z jego funkcjonowania. Druga sprawa to turysci. Wbrew obiegowej opinii tanimi liniami przylatuja rowniez turysci do Lublina. Sama lecialam niedawno z Norwegii i mysle, ze okolo 1/3 samolotu to byli turysci z Norwegi. Oni zostawiaja relne pieniadze w miescie.   Radze oplacalnosc lotniska traktowac duzo szerzej niz tylko liczby z bilanu spółki. A poza tym lubelskie lotnisko jak najbardziej ma szanse byc samo w sobie rentowne, po kilku latach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@Josef Trzeba byc ignorantem, zeby nie wiedziec jakie realne korzysci lotnisko przyniesie dla miasta. Z reszta juz przynosi. Kilkadziesiat samolotow biznesowych miesiecznie mowi samo za siebie. Kilka firm otwier fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku. To sa realne korzysci z jego funkcjonowania. Druga sprawa to turysci. Wbrew obiegowej opinii tanimi liniami przylatuja rowniez turysci do Lublina. Sama lecialam niedawno z Norwegii i mysle, ze okolo 1/3 samolotu to byli turysci z Norwegi. Oni zostawiaja relne pieniadze w miescie.   Radze oplacalnosc lotniska traktowac duzo szerzej niz tylko liczby z bilanu spółki. A poza tym lubelskie lotnisko jak najbardziej ma szanse byc samo w sobie rentowne, po kilku latach.
" Kilka firm otwiera fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku" -----> cos Ci sie chyba pomylilo! sory ale jakie to firmy? i że aż klika? Jakieś konkretne przyklady czy napisalas to tylko ot tak zeby cos napisac?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" Kilka firm otwiera fabryki w Lublinie wlasnie m.in. dzieki lotnisku" -----> cos Ci sie chyba pomylilo! sory ale jakie to firmy? i że aż klika? Jakieś konkretne przyklady czy napisalas to tylko ot tak zeby cos napisac?
  Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie?
 
Sprawdz jakie firmy pojawily sie strefie ekonomicznej, kiedy i dlaczego. Oczekujesz wylozenia wszystkiego na tacy? Google gryzie?
żadne firmy na razie nie pojawily sie w lublinie dzieki lotnisku. W strefie sa firmy ktore zmieniły tylko lokalizacje i przeniosly sie z Lublina do... Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żadna firma która dotąd zainwestowała w Lublinie raczej nie brała pod uwagę lotniska. Lotnisko nie działa długo a przecież żadna firma nie decyduje się zainwestować w jakimś mieście w tak krótkim czasie - proces ten poprzedza analiza rynku, siły roboczej, cen gruntów, wybór i dostępność lokalizacji itd...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobra, dobra dość tej propagandy, kiedy nowe polączenia?? KIEDY BRISTOL?????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisko należy rozbudować Cargo nie czekać na  lepsze czasy bo szybko nie będą .Jest strona po angielsku a teraz czas na j.Rosyjski bo wszystkie republiki rozumieją a nie Ukraiński??.Teraz czas na znaki drogowe aby można szybko trafić na lotnisko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak "cargo"odbija się negatywnie na promocji regionu i zainteresowaniem linii lotniczych.
  Co wy wszyscy z tym "cargo" ?  :D To jakaś mrzonka, bo zainteresowani (czyli firmy) olewają ten środek transportu.   Zresztą w Lublinie nikt poważny nie inwestuje, bo to zadupie UE (najbiedniejszy region).   Przewozy towarów samolotami to ledwo promil w stosunku do transportu lądowego. Wielkie firmy i koncerny przewożą towar tirami, bo jest taniej i więcej za jednym zamachem. To cała filozofia biznesu.   Tirami można przemieścić całą fabrykę, linię produkcyjną i wszystko co się chce w try miga i tam gdzie się chce i kiedy chce. Punkt do punktu. Z dokładnością aptekarską.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a jak tam proszę państwa frekwencja w szynobusie , na który wywalono kilkanaście milionów ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zerowa raczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: