Poprawcie błędy bo czytać się nie da!!!!
|
|
widać kolega nie skupił się dostatecznie na przekazie merytorycznym
|
|
Czy Madzia Mizeracka opiera się na własnej wiedzy, czy na bajkach opwiadanych przez dyrektor szkoły? W celu uzyskania licencj personelu lotniczego (w tym mechanika)TREBA zdać egzamin przed komisją państwową. Czasem zdarza się sesja wyjazdowa ale to nie ozacza "licencji bez egzaminu".
|
|
Państwowy egzamin zawodowy to jedno (był i jest on nadal częścią nauczania w zawodzie technik mechanik lotniczy), a licencja Part 66 (uznawana w całej Europie, i wymagana w pracy mechanika lotniczego w jednostkach obsługowych Part 145) to kwestia odrębna. Realizując program nauczania, uczniowie równocześnie zaliczają kolejne moduły tematyczne wymagane dla uzyskania licencji. W szkołach bez certyfikacji nie jest to możliwe - to odróżnia PCEZ od innych szkół i czyni klasę mechanika lotniczego wyjątkową!
|
|
Ja bym się nie rozpędzał z ta wyjątkowością bo to nie prawda. W Warszawie jest technikum z certyfikatem PART 147, po za tym uczelnie wyższe już od dawna mają takie certyfikaty. Czy PCEZ ma taki certyfikat?
Co do egzaminu przed komisją to takiego już nie ma, teraz są przepisy PART według, których egzamin po za kończeniu szkolenia z modułu (jest ich 17) jest egzaminem końcowym, pod warunkiem, że organizacja szkoląca ma certyfikat PART 147.
Mam pytanie, jak PCEZ rozwiązał problem minimum 12 miesięcznej praktyki obsługowej w organizacjach PART145? Zajęcia w modelarni raczej na to się nie łapią.
Tak po za tym Gratuluję pomysłu! Wschodnia część Polski ma doskonałe perspektywy na rozwój w lotnictwie.
Powodzenia
|
|
Super sprawa,szkoda tylko że ja się nie załapię bo jestem w IV kl i niedługo skończę szkołę.
|
|
w jakim wieku osoby moga skladac papiery.Czy wymagana jest matura i czy osoby zamieszkale na terenie swidnika i okolic tylko moga skladac potrzebne dokumenty?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|