" Współpraca portu lotniczego z WIZZ AIR będzie korzystna dla obu stron "
... tzn. ile kasy będzie płaciło Województwo Lubelskie rocznie temu przewoźnikowi ?
Proszę o konkrety.
Czy to tzw. "tajemnica handlowa" spółki Port Lotniczy Lublin ?
Spółkę utrzymują PODATNICY.
Spółkę akcyjną Port Lotniczy Lublin tworzy 4 akcjonariuszy.
W jej skład wchodzą samorządy miast Lublina (60,1955% udziałów) i Świdnika (5,5440%), województwa lubelskiego (34,2513%) i powiatu Świdnik (0,0093%).
Województwo Podkarpackie płaci rocznie 6 mln PLN linii RYANAIR, żeby jej samoloty lądowały w Rzeszowie.
Czy my przebiliśmy te 6 mln PLN, he he ?
|
|
Irlandia - Dublin
|
|
Podobno Wizz Air uruchomi dwa połączenia.
W tym jedno do Luton (50 km na północ od centrum Londynu) - dwa lub trzy razy w tygodniu ze Świdnika.
Podało to info Radio Lublin.
|
|
Ja chcę latać do Krakowa. Będę stałym klientem
|
|
czego nie ma Oslo
|
|
Dlaczego Luton ? W West Yorkshire mieszka najwiecej osob z Lubelszczyzny i Podkarpacia proponuje Doncaster badz Liverpool. Wiadomo Leeds bylo by najlepsze ale jest drogie
|
|
OSLO !
|
|
Atlanta, Montreal, Quito, Guangzhou, Ouagadougou, Ho Chi Minh, Antananarivo...
To jest minimum!
|
|
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120310/MAGAZYN/120309585
• Mówił pan również o rozmowach z Lufthansą. Czy będą więc także regularne linie?
– Zależy nam na regularnych liniach m. in. zależy nam na Lufthansie. Ale nie ograniczamy się do rozmów z jednym przewoźnikiem. Tak naprawdę rozmawiamy ze wszystkimi potencjalnymi partnerami. Jest wiec w tej grupie OLT Express, PLL LOT, EURO LOT i inni. Nie rozmawiamy tylko z liniami z Nowej Zelandii i Australii.
• Wróćmy do tanich linii. Czy trzeba będzie do nich dopłacać, tak jak robią to np. w Rzeszowie?
– O dopłatach do linii decyduje marszałek województwa. W Rzeszowie mają taką strategię, że dopłacają, my mamy inną strategię. Nie stosujemy dopłat do tanich linii.
• Nie stosujemy, bo na razie toczą się rozmowy. Ale czy po uruchomieniu lotniska nie będzie takiej konieczności?
– Chcemy rozmawiać z liniami jako równorzędny partner, nie na kolanach. I tak rozmawiamy. Jedna z linii powiedziała: wchodzimy od zaraz, umowa na pięć lat, ale jeden warunek: zero opłat lotniskowych. Nas to nie interesuje. Nie przystajemy na takie warunki.
• Jesteśmy tak atrakcyjnym partnerem dla tanich przewoźników, że możemy sami stawiać warunki?
– Tak, jestem przekonany, że jesteśmy istotnym partnerem dla przewoźników. Stoi za nami 2 200 000 potencjalnych klientów. To jest nasz potencjał.
|
|
BRISTOL !!
|
|
Liverpool lub Manchester ze wskazaniem na to pierwsze!
|
|
kierunek Eindhoven,duża polonia w Holandii i Belgii
|
|
LONDON LUTON|!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
ARN lub NYO,lub RIX
|
|
Ja bym proponował Edynburg , sam osobiście znam ze 50 osób z wojew. lubelskiego które mieszkaja w Edim, a przecież jest jeszcze cała szkojca . 3mam kciuki za ten kierunek .
|
|
lotnisko londyn luton tu wiekszosc ludzi pochodzi ze wschodu
|
|
EDYNBURG!!! Latam 2 razy do roku i mam już dość latania z Krakowa czy Łodzi.
|
|
Mam nadzieje że Birmingham.
|
|
tak birmingham
|
|
zdecydowanie CORK w IRL
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|