Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Słabo. Jedna jezdnia 2 pasy ruchu, to przecież praktycznie żadna ekspresówka, tylko normalna droga krajowa. Istotą drogi S/A jest głownie bezpieczeństwo i separacja aut jadących w przeciwnych kierunkach. Tutaj o jakim bezpieczeństwie może być mowa jak prędkość będzie dozwolona 100 km/h i tylko wymalowana linia pośrodku. Czołówka tak samo prawdopodobna jak na zwykłej DK/DK. Jak ich nie stać na normalną drogę dwujezdniową 2x2, trzeba było chociaż robić drogę 2+1 z barierami linowymi między poszczególnymi kierunkami, tak jak to robią w Skandynawii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na drugą nitkę przyjdzie poczekać pewnie kolejnych 30 lat. :-( P.S. 5 lat na budowę 10 km jednojezdniowej drogi. To wieczność!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Natężenie ruchu na obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego będzie mniej więcej takie samo jak na obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej, czyli niewielkie. Według danych pomiaru ruchu z 2010 roku, czyli jeszcze przed oddaniem pierwszego odcinka drogi ekspresowej w woj. lubelskim, starą 19 do Kocka dojeżdżało od strony Radzynia Podlaskiego ok. 7 tys. pojazdów, a w stronę Firleja jechało nieco ponad 9 tys. pojazdów. Dla Tomaszowa Lubelskiego te liczby są jeszcze mniejsze: niecałe 6,5 tys. pojazdów od strony Tarnawatki i 7,7 tys. w stronę Hrebennego. Skoro w Kocku jednojezdniowa eska się sprawdza, przy ruchu zapewne ok.6-7 tys. pojazdów, to dlaczego przy mniejszym ruchu w Tomaszowie ma się nie sprawdzić? Dobrze, że obiekty na obu obwodnicach są zaplanowane pod dwie jezdnie i drugą nitkę można dobudować jeśli ruch się zwiększy. 2+1 powinno być budowane tam, gdzie w bardzo długiej perspektywie nie planuje się budowy dróg ekspresowych. Tak też robią Skandynawowie...     
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Natężenie ruchu na obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego będzie mniej więcej takie samo jak na obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej, czyli niewielkie. Według danych pomiaru ruchu z 2010 roku, czyli jeszcze przed oddaniem pierwszego odcinka drogi ekspresowej w woj. lubelskim, starą 19 do Kocka dojeżdżało od strony Radzynia Podlaskiego ok. 7 tys. pojazdów, a w stronę Firleja jechało nieco ponad 9 tys. pojazdów. Dla Tomaszowa Lubelskiego te liczby są jeszcze mniejsze: niecałe 6,5 tys. pojazdów od strony Tarnawatki i 7,7 tys. w stronę Hrebennego. Skoro w Kocku jednojezdniowa eska się sprawdza przy natężeniu ruchu ok. 6-7 tys. pojazdów to dlaczego przy mniejszym ruchu w Tomaszowie ma się nie sprawdzić? Dobrze, że obiekty na obu obwodnicach są zaplanowane pod dwie jezdnie i drugą nitkę można dobudować jeśli ruch się zwiększy. 2+1 powinno być budowane tam, gdzie w bardzo długiej perspektywie nie planuje się budowy dróg ekspresowych. Tak też robią Skandynawowie...     
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden z większych problemów na naszych drogach to to że brak nam dwupasmówek. Jeżdżę systematycznie po Europie i widzę jak powstają nowe drogi a przede wszystkim obwodnice miast. Są to drogi dwupasmowe bo jak robić coś nowego to po co jednopasmowego.. Biorąc pod uwagę tempo, w jakim zwiększa się ilość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden z większych problemów na naszych drogach to to że brak nam dwupasmówek. Jeżdżę systematycznie po Europie i widzę jak powstają nowe drogi a przede wszystkim obwodnice miast. Są to drogi dwupasmowe bo jak robić coś nowego to po co jednopasmowego.. Biorąc pod uwagę tempo, w jakim zwiększa się ilość samochodów w naszym kraju i na całym świecie to czyta głupota. 1934
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden pas? Maja rozmach, nie ma co.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...