Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Skoro są to kopie, więc nie pochodzą "z końca epoki brązu, z okresu ok. 1300 do 1600 r. przed naszą erą". I faktycznie - oryginały od ponad 60 lat spoczywają w piwnicach w Moskwie i przez ten czas nie ujrzały światła dziennego. To trochę tak jak by pokazać wierną kopię Mony Lisy z podpisem, że to dzieło Leonarda. Na zdjęciach widać, że wystawę można fotografować i filmować. Wątpię, czy niemieckie muzeum zgodziło by się na to, gdyby chodziło o bezcenne eksponaty. Gdy w Warszawie w Narodowym pokazywano impresjonistów francuskich, to przy wejściu rekwirowali nawet scyzoryki i pilniki do paznokci... Ale co tam, niech Hrubieszów ma te swoje pięć minut
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciągle niestety powielany jest przez prasę ten sam błąd. Kopie to zaledwie niewielki odsetek kolekcji Schliemanna prezentowanej w Hrubieszowie. Na ponad 400 sztuk wspomnianych zabytków, około 380 sztuk to absolutne oryginały faktycznie pochodzące z epoki brązu, nawet z III tys. p.n.e. Jedynie "skarb Priama" jest kopią.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1600-1300 p.n.e. powinno sie zapisywać chronologię dotyczącą wydarzeń przed narodzeniem Chrystusa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: