Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

System CRM dla firmy

Utworzony przez bawerski, 22 marca 2017 o 07:30
Mam małą działalność, taką jakby agencję reklamową. Przyznam, że zaczynam się powoli gubić w zleceniach. Czy pod coś takiego jest sens działania z systemem CRM? W sensie - czy nie będzie tak, że CRM będzie mi zajmował więcej czasu, niż ręczne tego ogarnianie? W tym momencie sytuacja wygląda tak, że zdarza mi się zapomnieć o istotnych kwestiach...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nawet darmowa wersja systemu CRM bardzo dużo zmienia, ale to wiele zależy od danego przypadku. Nie ma co ukrywać, że jeśli macie dużą firmę, z magazynami, walutami, wieloma językami, to potrzebujecie wyższej wersji systemu. Np. Berberis Minima jest na jedno stanowisko, więc już macie poważne ograniczenie - wszystko musi być robione na jednym sprzęcie. A logiczne, że w przypadku dużej firmy, coś takiego nie może mieć miejsca. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale wy pracujecie na tym systemie? Tj. Berberis? Na tej dokładnie wersji? I co? Jedno stanowisko jest ograniczeniem? Sądzę, że ograniczeniem to jest brak konkretnych funkcji, a nie tyle samo stanowisko, bo tuttaj to już wiele zależy od rodzaju działalności. W małej firmie i tak pewnie wszystko nadzoruje  tylko jedna osoba, prawda? 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dla nas nie jest to ograniczenie, ale wiadomo, że to zależy od danej działalności. W jednym przypadku to będzie ograniczenie, a w innym nie będzie. Jeśli masz wielką firmę, to logiczne, że załatwianie wszystkiego na jednym stanowisku bardziej utrudni zarządzanie tym wszystkim, niż podziała na plus. Tak więc w każdym przypadku to jest jedynie kwestia dopasowania funkcji. Moim zdaniem opcja jednostanowiskowa jest pod małe działalności. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To można za darmo testować? Jestem na stronie tego systemu i nie widzę nigdzie opcji pobierania plików. Trzeba wysłać maila do nich, czy co? 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na górze po prawej stronie masz do pobrania >> oprogramowanie i tam wybierasz co chcesz pobrać. Niby umieścili to w takim miejscu, że każdy powinien zauważyć, ale też miałem z tym problem. Masz tam ERP Berberis do pobrania - z ograniczeniami co do ilości zdarzeń, ale ze wszystkimi funkcjami, z jakich można korzystać. A co pobierzesz to już kwestia taka, jakie oprogramowanie ci potrzebne. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzięki. Faktycznie - niby na widoku, a jednak ukryte. Zaczynamy dziś testtowanie, zaraz pobieram pliki i działamy. Bardzo dziękuję za pomoc - niby banały, a jednak istotne. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ile racjonalnie powinno się poświęcić czasu na testowanie systemu, żeby móc ocenić, czy faktycznie dany system jest godny uwagi i się sprawdzi? Szukam rozwiązania pod naszą małą działalność, coś na zasadzie zakładu stolarskiego. Dużo zleceń na niewielkie kwoty, 10 osób, totalny bałagan, z którym nie możemy sobie poradzić. Pojawiają się zapomniane zlecenia i niezadowoleni klienci. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A nie wystarczy arkusz na drive dobrze napisany? :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Arkusz do planowania, zarządzania, walut, transakcji międzynarodowych, fakturowania, marketingu, gospodarki magazynowej, korespondencji seryjnej itd.? ;-) Sory, ale chyba totalnie niewykonalne - no chyba że posiadasz jakiś magiczny arkusz, ale tego bym się raczej nie spodziewał ;-) 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
System CRM ma być przede wszystkim solidny i niezawodny. Całkowicie odpada stawianie na programy, które nie są aktualizowane. Prawda jest taka, że akurat pod tym względem każdego roku zachodzą ogromne zmiany. Systemy zmieniają się pod względem UX, funkcjonalności, wymagań prawnych, dochodzą kolejne moduły. Jeśli producent nie rozwija systemu, to naprawdę szkoda na niego czasu. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mogę jedynie podpowiedzieć, że rozwiązaniem jest Berberis - a piszę to jako właściciel niewielkiej firmy, z 10 pracownikami. Powiem tak... Działanie bez systemu to była jakaś masakra, ciągłe problemy, trudności z zarządzaniem, zapominancie o ważnych sparwach. Teraz tego już absolutnie nie ma. I akurat po własnych doświadczeniach mogę powiedzieć, jak ogromne znaczenie dla biznesu ma dobór odpowiedniego systemu CRM. W zasadzie każda funkcja coś daje. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: