Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przepytaliśmy kandydatów na prezydenta Lublina: Wybierz swoją wersję miasta

Utworzony przez cdn, 2 grudnia 2010 o 21:00
Srali muchi, bedzie wiosna!!! Zarówno jeden jak i drugi kandydat marzy by coś zrobić.. ale w Lublinie kto by nie był prezydentem ten nic nie zrobi. Ot tacy tu ludzie. Wiocha i tyle!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie, głosujcie na Krzysztofa Żuka a nie pożałujecie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cdn napisał:
Srali muchi, bedzie wiosna!!! Zarówno jeden jak i drugi kandydat marzy by coś zrobić.. ale w Lublinie kto by nie był prezydentem ten nic nie zrobi. Ot tacy tu ludzie. Wiocha i tyle!
Świetne argumenty, gratuluje!!! Jeśli wygra Krzysztof Żuk to zawstydzi Cię i zrobi bardzo wiele co Cie ucieszy! Zawstydzi Cie jak TurboDymoman!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dobre cukieri dawał, tylko zęby bolą, bo to mordo klejki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzysiek napisał:
Ludzie, głosujcie na Krzysztofa Żuka a nie pożałujecie!!!
podpisał Krzysztof Żuk haha wybór mniejszego zła między 2 pajacami, którzy zgarniają grubą kasę za nic nie robienie. Czemu o Żuku nie było słychać za kadencji Wasyla? nie lubię PiSu, ale nie pozwolę, żeby Platforma rządziła całym krajem;/ mam nadzieję, że Lublin się nie złamie;/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro kandydaci prawie we wszystkim się zgadzają, to dla mnie szaraka nie ma znaczenia kto wygra, bo i tak każdy chce moich pieniędzy (większe wpływy będą ... ale skąd? od krasnoludków?) aby je po swojemu wydać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie głosujcie na Lecha Sprawkę a nie pożałujecie!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
continned inquardl napisał:
Ludzie głosujcie na Lecha Sprawkę a nie pożałujecie!!
Żuk przynajmniej nie wyglada jak wieśniak!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
continned inquardl napisał:
Ludzie głosujcie na Lecha Sprawkę a nie pożałujecie!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
byl juz slynny kaczy pisior pruszon ktoryniszczyl to mniasto o wiele gorszy od wasyla nigdy wiecej pisiorkow
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to są kpiny! Żuk sam zasiada we wladzach miasta i pod budżeten jest podpisany i teraz mói ze trzeba go zmieniać. ZAGRYWKA POLITYCZNA I TYLE. Tak samo podzamcze - żuk njuz zapowiedzial, ze tym sie nie zajmie, bo to zbyt skomplikowane i czasochlonne. Zuk chce natomiast wydac mase poieniędzy na niepotrzebny stadion. Wybór żuka jest najlepszą drogą do dalszego upadku lublina. Wyprzedzą nas rzeszów i bialystok o ile juz nas nie wyprzedzili, a my spadniemy do rangi jakiegos radomia legendą nieróbstwa jest wasilewski, pruszkowski przynajmniej troche dróg wyremontowal
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rob napisał:
byl juz slynny kaczy pisior pruszon ktoryniszczyl to mniasto o wiele gorszy od wasyla nigdy wiecej pisiorkow
Kolejnym minusem likwidacji cukrowni jest to, że buraki zamiast slużyć do produkcji cukru wypowiadają się na forum Wczoraj likwidacja cukrowni, jutro likwidacja lublina - krzysztof żuk
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja mam pomysł na ODŚNIEŻONE miasto!!!! może tym się warto narazie zająć!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
LUBLINIANIE WY MACIE JESZCZE SZNSE NA ZMIANĘ! W MOJEJ STREFIE JUŻ PO WYBORACH .... I NIESTETY WSZYSTKO OBLEPIONE ZIELONĄ SZARAŃCZĄ....CAŁEMU WOJEWÓDZTWU WYJDZIE BOKIEM OŚWIETLONA FLESZAMI I OKLASKIWANA KOALICJA ZIELONYCH KRĘTACZY I NIEROBÓW Z PO.... SPRAWKA GWARANTUJE CHOCIAŻ MINIMALNE PRAWDOPODOBIEŃSTWO UCZCIWOŚCI, I RACZEJ BĘDZIE SIĘ STARAŁ ZROBIĆ COŚ PORZYTECZNEGO! ŻUK PRZEZ PIERWSZE MIESIĄCE BĘDZIE ŚWIĘTOWAŁ ZWYCIENSTWO A POTEM ZDEJMIE MASKĘ I POKARZE PRAWDZIWĄ TWARZ PAJACA, KUKŁY CO NIE WIE JAK SIĘ ŚWIAT KRĘCI..... WASILEWSKI - REAKTYWACJA....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i co pisojady, wszystko wskazuje że żuk wygra. A wy dalej możecie sobie pluć jadem jak wasz idol i tak wam to nic nie pomoże. Jak sie w lublinie nie podoba to do torunia wypier***ac. bedziecie miec blizej do rydzykaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzysiek napisał:
Ludzie, głosujcie na Krzysztofa Żuka a nie pożałujecie!!!
Pracownicy Cukrowni Lublin zlikwidowanej przy udziale tego Pana juz żałują!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kolejny na dopalaczach? napisał:
Pracownicy Cukrowni Lublin zlikwidowanej przy udziale tego Pana juz żałują!!!
Cukrownię zlikwidowała KSC, w której zarządzie (w Toruniu) zasiadali wówczas ludzie PiS. Typowe pisowskie kłamstwo...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żuk likwidator cukrowni napisał:
Kolejnym minusem likwidacji cukrowni jest to, że buraki zamiast slużyć do produkcji cukru wypowiadają się na forum Wczoraj likwidacja cukrowni, jutro likwidacja lublina - krzysztof żuk
TO KSC W TORUNIU ZLIKWIDOWAŁA CUKROWNIĘ! A zarząd KSC to ludzie z PiSu!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
[media]www.youtube.com/watch?v=bhl3o5zGr_s&feature=player_embedded[/media]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A w poniedziałek obudzimy się w Radomiu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: