Proszę o podanie nacisku na jedną oponę w przypadku pojazdu 40-tonowego i w przypadku pojazdu opisanego wyżej,bo wg mnie to ten 178tonowy miał nacisk na jedną oponę mniejszy.
|
|
Człowieku. Jak to nie trzeba pozwoleń? Wszystko co waży więcej niż 40 ton musi uzyskać odpowiednie pozwolenie na poruszanie się po drogach. Tak jest w całej Europie. A za jazdę u Niemca zapłacił na pewno i to niemało. To, że jadąc osobówką u helmuta nie płacisz to nie znaczy, że wszyscy jeżdżą za darmo. Ciężarówki płacą praktycznie w całej Europie i Skandynawii. W jednym kraju są to winiety w innym opłata elektroniczna jak nasz Viatol, a w trzecim np. płacisz tylko za autostrady, ale płacisz.
|
|
calosc 18 osi( i nie jest to przyczepa) 178 ton na 18 osi to dyszka na os czyli jest oki. a inspekcja stwierdzila tylko brak zezwolenia na takie tony wiec nie martwcie sie o drogi bo taki sklad moze dostac zezwolenie nawet na wiekszy nacisk bo jest tak skonstruowany. wiec laicy najpierw doczytajcie potem sprawdzcie a dyskusja tylko zeczowa a nie domysly!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Jechał sobie po Polskich drogach, no i co z tego??? komu to przeszkadza? zamiast podziwiać taki mega transport to hejt. ludzie litości !
|
|
I co teraz jeżeli w polsce zepsuł pojazdów nie może przekroczyi 100 ton to kto tu wzioł kasę za zezwolenie ją ją wyda pewnie pis.
|
|
Hieny z ITD robią z igły - widły i kłamią, kłamią, kłamią !!! aby tylko wyrwać kasę. Po to ta naczepa ma 122 koła ( po 8 kół na każdej osi - na całą szerokość naczepy) aby nie niszczyć dróg - 178 ton podzielić na 122 koła = 1590 kg nacisku jednego koła na nawierzchnię drogi - to jest bardzo MAŁY nacisk !!!. Dla przykładu sześciokołowy autokar ma nacisk jednego koła na nawierzchnię ponad 2000 kg, naczepa do przewozu kruszywa, czy węgla o masie całkowitej 30 ton ma nacisk jednego koła na nawierzchnię około 4000 kg. Ale propaganda ITD bije pianę bo 178 ton działa na wyobraźnię ludzi.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|