Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Bilety po 4 i 8 złotych i trzeba dofinansowywać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. napisał:
Bilety po 4 i 8 złotych i trzeba dofinansowywać?
A wiesz ile zarabia miesięcznie dyrektor ZTM i prezes MPK? Swoją drogą przy dopłacie ze strony miasta prawie 5 zł za kilometr wozić powinni gratis.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie zastanówcie się jak wjadą autobusy nocne na ul.Okulickiego tam gdzie ludzie mieszkają wypoczywają po pracy to będzie rumor i hałas.Ta ulica na ,której ludzie parkują nie nadaję się do takiego ruchu pojazdu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Świetna sprawa, wreszcie będzie normalna komunikacja między lublinem a jakby nie było 40sto tysięcznym miastem, bo ta firma z lubartowa nie do końca się sprawdziła, ale trudno się dziwić kiedy na przystanku czeka 40 osób a oni sobie po prostu nie przyjeżdżają i nie wiadomo co robić kiedy nie każdy przygotował sobie co najmniej 50 zł na taksówkę :| z mpk chyba nie będzie takich problemów. Teraz trzeba czekać tylko kiedy mpk całkowicie przejmie komunikacje lublin świdnik a Ci złodzieje i łapówkarze z dziwnych firm "busikowych" zbankrutują
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Robunio napisał:
Ludzie zastanówcie się jak wjadą autobusy nocne na ul.Okulickiego tam gdzie ludzie mieszkają wypoczywają po pracy to będzie rumor i hałas.Ta ulica na ,której ludzie parkują nie nadaję się do takiego ruchu pojazdu.
No no, dwa mini-autobusy na noc nie dadzą Ci wypocząć... Obyś zawsze miał w życiu po górkę!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bez kitu, bo normalnie to okulickiego o 19tej zamykają codziennie i jest masakra bo nocne autobusy będą musiały przełamywać blokady, to pewnie ten hałas będzie, i w ogóle nie jest tak że śmieciarki przyjeżdzająo 5 rano i one jakurat nie budzą ludzi, weź się ogarnij ludzie nieraz mają ptrzebę aby wrócic lublina po 22ej, a chyba nie każdy ma samochód na właśny użytek lub kilkadziesiąt złotych na taksówkę. uU nas to nigdy nie da sie wszystkim dogodzić zawsze znajdzie sie komu nic nie pasuje :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. napisał:
Bilety po 4 i 8 złotych i trzeba dofinansowywać?
Autobus jadąc z pl. Litewskiego na Kosynierów w Świdniku i z powrotem pokona jakieś 32 kilometry, spalając przy tym minimum 10 litrów paliwa, czyli puszczając z dymem 58 złotych. Dolicz do tego pensję kierowcy w porze nocnej (+ podatki i składki) oraz amortyzację pojazdu. Dofinansowanie dotyczy pewnie biletu ulgowego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tylko należy pamiętać, że N2 nie odjeżdża z litewskiego i nie jedzie od razu do świdnika na kosynierów tylko raczej zawsze sporo tam osób jeździ ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i jak zwykle nierób sobon, ustala za wszystkich... sukces cztery kursy?! namiastka w tym miescie wszystkiego... ponad 40 tyś mieszkańców, tualeta dla dwóch, kawałek daszku jako muszla, ale fontanna co się patrzy i pensje towarzyszy, 70 tys dopłaty a milion na podwyżki dla urzędasów to jest inwestycja w siebie,,,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublinianin napisał:
Autobus jadąc z pl. Litewskiego na Kosynierów w Świdniku i z powrotem pokona jakieś 32 kilometry, spalając przy tym minimum 10 litrów paliwa, czyli puszczając z dymem 58 złotych. Dolicz do tego pensję kierowcy w porze nocnej (+ podatki i składki) oraz amortyzację pojazdu. Dofinansowanie dotyczy pewnie biletu ulgowego.
Nie z Placu Litewskiego tylko z Felina co daje około 8 kilometrów a więc 4 razy mniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. napisał:
Bilety po 4 i 8 złotych i trzeba dofinansowywać?
Widzisz kolego. Pomiędzy komunikacją publiczną a busiarzami jest taka różnica, że ta pierwsza działa zawsze, nawet jeśli nie ma za wielu pasażerów. Taki rozumiesz standard cywilizacyjny. Na zachodzie normalka u nas jeszcze budzi zdziwienie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bo napisał:
Widzisz kolego. Pomiędzy komunikacją publiczną a busiarzami jest taka różnica, że ta pierwsza działa zawsze, nawet jeśli nie ma za wielu pasażerów. Taki rozumiesz standard cywilizacyjny. Na zachodzie normalka u nas jeszcze budzi zdziwienie.
Gdyby miasto pompowało w busiarzy tyle co w komunikację publiczną to ci jeździliby co 2 minuty. I gdyby busiarze kiedyś nie weszli na rynek to PKS, MPK itp dalej byliby monopolistami i jeździliby tylko w godzinach szczytu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Gdyby miasto pompowało w busiarzy tyle co w komunikację publiczną to ci jeździliby co 2 minuty. I gdyby busiarze kiedyś nie weszli na rynek to PKS, MPK itp dalej byliby monopolistami i jeździliby tylko w godzinach szczytu.
Po pierwsze - głupoty piszesz. Po drugie, jeśli miasto ma w coś pompować to wolę żeby to była komunikacja publiczna a nie Heniek ze szwagrem, wożący ludzi przerobionym dostawczakiem w lizingu. Nigdzie w Europie poza Rumunią i Polską nie ma takiej partyzantki. Reasumując - pozbądź się tego busa i weź do jakiejś normalnej roboty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Gdyby miasto pompowało w busiarzy tyle co w komunikację publiczną to ci jeździliby co 2 minuty. I gdyby busiarze kiedyś nie weszli na rynek to PKS, MPK itp dalej byliby monopolistami i jeździliby tylko w godzinach szczytu.
Tia.. a potwierdzeniem Twoich słów była komunikacja prywatna w Lublinie, ktora jezdzila glownie w godzinach szczytu.. P.S. 1)Aby zapchać busa busiarze odjezdzali zaraz przed pks'em.. 2)mysle ze stałoby się jak z komunikacja bodajże do Łęcznej.. po wygryzieniu pks, busiarze podnoszą ceny..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gratuluję wszystkim mieszkańcom Świdnika, ta wasza pożal się Boże prywatna komunikacja mikrobusowa to jakiś horror, może kiedyś za dnia uda mi się odwiedzić Świdnik, bo w nocy po melanżu na wiosnę to raczej przesądzone
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lbn napisał:
2)mysle ze stałoby się jak z komunikacja bodajże do Łęcznej.. po wygryzieniu pks, busiarze podnoszą ceny..
Gdyby nie busiarze to dalej miałbyś dziennie 2 rozpadające się PKS-y i jeden Transped, a nie transport co 10-15 minut. I tak samo byłoby do Lubartowa, Świdnika itd. Swoją drogą jeśli za 4 kursy dziennie po podwyższonej cenie wzięli 70 tysięcy, to ile wzięliby za 80 kursów dziennie po normalnej cenie jak planowano? Złupiliby Świdnik doszczętnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zauważ że są to kursy nocne dwa razy droższe od zwykłych (jeżeli za przelicznik weźmiemy ceny biletów jednorazowych 2.60 dzienny, 5 nocny) Gdyby zrobić 50 kursów dziennie miałbyś autobus w godzinach 5-20 z i do Świdnika co 20 minut, w godz. 20-22 co 30 minut i tak na chłopski rozum kosztowałoby to około 450 tys. złotych (licząc 1 kurs nocny 17.5 tys, dzienny 9 tys.) Dla nas przeciętnych zjadaczy chleba suma bardzo duża, natomiast biorąc pod uwagę budżet m. Świdnika mniej niż chociażby wydatki na profilaktykę leczenia uzależnień alkoholowych, czy dochodów z udzielonych zezwoleń i koncesji na sprzedaż alkoholu Wiadomo, że w soboty i w niedziele kursowałyby rzadziej więc de facto wyszłoby jeszcze taniej (nocne autobusy mają rozkład taki sam na wszystkie dni tygodnia) I w zamian mieszkańcy Świdnika otrzymaliby punktualną, "zabieralną" komunikację z Lublinem, piątek, świątek czy niedziela przy kupnie biletów strefowych również na całą sieć Na Zachodzie jest to normalne zjawisko połączenie aglomeracji poprzez jedną sieć komunikacyjną, niestety daleko nam do tych standardów, za to mamy linię 88 z tylnymi drzwiami podtrzymywanymi sznurkiem Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Świdnika
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: