no tak w innych miastach robią wszystko żeby tylko poszerzyć ulice, a w Lublinie Pan Platformiarz redukuje pasy żeby ładnie wyglądało....
niech się za cwaniaków z Lubartwoskiej weźmie
|
|
poszerzanie i busapsy na racławickich sa głupotą. Do puki Sowińskiego będzie wąska korki będą i tu i tu.
|
|
ale z jednym trzeba się zgodzić że ta częsć miasta wygląda jak Bombaj a nie miasto rozwijające się
|
|
To jedna z głównych tras Lublina. Tu ruch będzie zawsze. Zatem zwężanie drogi doprowadzi do ogromnych korków. Szczególnie na odcinku przed zamkiem. Nie wyobrażam sobie Jak kierowcy w szczycie będą mieścili się na dwóch pasach. Podobno ma być łatwiej, a okazuje się, że będzie odwrotnie. Oczywiście, buspasy wyglądają dobrze i nowocześnie. Będzie czym się pochwalić na rocznicę...
Żałosne...
|
|
Dlaczego pan Żuk ulega przed paroma krzykaczami? Czy wziął pod uwagę także opinie kierowców? Przecież skoro już musi tam być buspas (moim zdaniem wcale nie jest tam potrzebny), to rzeczywiście, można to zrobić kosztem chodnika i kilku bud. Niech ci wszyscy miłośnicy komunikacji zbiorowej razem z panem prezydentem na czele nie myślą, że ludzie przesiądą się z samochodów do autobusów. Ta idiotyczna decyzja (a także dotycząca Lipowej i al. Racławickich) spowoduje tylko powiększenie korków i wkur...nie u kierowców. Przydałaby się jakaś petycja do władz miasta o niewyodrębnianie buspasów w centru Lublina. Na mój głos w przyszłych wyborach samorządowych Żuk już nie ma co liczyć (buspasy, górki czechowskie i jeszcze parę innych decyzji).
|
|
Wakacje, znów będą atrakcje. Atrakcje bedą znów.
|
|
Ale na tym odcinku Tysiąclecia trzeba położyć bardzo dobrej jakość asfalt(i to powinno być zawarte w umowie z wykonawcą),bo w przeciwnym wypadku przy takim natężeniu ruchu jaki tam jest i takiej ilości TIRów jakie dziennie pokonują ten odcinek,bardzo szybko powstaną tam spowrotem głębokie koleiny.A jak to zrobić żeby sie tak nie stało można zobaczyć na Aleji Tysiąclecia na wyskości kościoła Zielonoświątkowców tamten odcinek drogi został wyremontowany już z dziesięć lat tamu, i mimo wielkiego ruchu w tym miejscu ta droga jest w dalszym ciągu gładka jak stół.
|
|
Naprawdę trzeba by idiotą, by robić tam buspas kosztem pasa ruchu. No ale jak widać idiotów u nas nie brakuje.
|
|
buspasy to podstawa, potrzeba ich więcej
|
|
|
|
To bardzo dobrze, że Żuk dostrzega nie tylko kierowców. Żeby ludzie przesiadali się z samochodów do MPK potrzeba buspasów na kolejnych ulicach.
|
|
Barany lepiej zacznijcie od Witosa to ludzie przestaną tam ginąć na tych koleinach i zapadłych studzienkach.
|
|
A po co bus pas.
|
|
Budowanie buspasów i inne z muszanie na siłe kierowców samochodów do przesiadki do mpk jest bezsennsu. Po pierwsze komunikacja miejska jest bardzo źle zorganizowana np. ja do pracy mam 7km a muszę jechać dwoma przesiadkami, po drugie jest bardzo droga 2X3,2 zł w jedną strone to w obie strony mamy 12,80 zł a mój samochód pali średno ok 6l/100km czyli codzienny dojazd do pracy wychodi mnie ok 4,50 zł a do tego jadę wygodnie z klimatyzacją w mpk kierowcy mają obowiązek oszczędzać! Nie ma smrodu meneli dresów itp. Jedyne rozwiązanie do zmuszenia ludzi do komunikacji miejskiej to bilety 60 minutowe z możliwością przesiadki za max 2 zł
|
|
do Irena
Kup sobie bilet miesięczny.
|
|
zaraz przecież MPZP mówi jasno przekrój: dwujezdniowy o trzech pasach ruchu na każdej z jezdni, z pasem dzielącym;
Prezydent Żuk zorientował się po fakcie, że to co wymyślił jest niezgodne z uchwalonym za jego kadencji MPZP Podzamcza. Na sesji było głosowanie za 4 pasami, a teraz co obudził się i chce nam zostawić (łaskawie) 3 pasy?
|
|
wytyczenie buspasa nie kosztuje 2 mln zł - wg mnie chodzi o usunięcie bud. Szkoda kupców
|
|
Ciekawe skąd się wzięły tak nagle pieniądze na taką przebudowę, bo wcześniej Kieliszek wciąż mówił, że nie ma pieniędzy na różne ważniejsze inwestycje w mieście
|
|
mam nadzieję ze przy okazji zniknie ten burd... z budami.
|
|
Tak, tak - i rodzimych kupców pracy pozbawić na rzecz zagranicznych galerii.
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|