I bardzo dobrze. Królowie złotówek potrafili stawać na środku pustej zatoki, a autobusy komunikacji miejskiej się nie mieściły...
|
|
Syfiaste graty powinny mieć bezwzględny zakaz wjazdu do centrum blokują tylko zatoki komunikacyjne nie mówiąc już estetyce
|
|
Likwidacja konkurencji dla MPK ze Świdnika do Lublina ciąg dalszy, podobna praktyka jak z likwidacją prywatnych w samym Lublinie. Znaczy się będzie drożej dla ludzi,zapłacą za "porządek".3,80 PLN za bilet+ dopłaty od miasta Świdnika (pewnie na osobę przekracza 5 PLN) nie do końca może konkurować z 3 złociszami busiarzy, więc w imie uporządkowania - porządkujemy, układamy sobie rynek. Szkoda, że mają gdzieś pewnie dużą część ludzi, którzy dojeżdżąją do pracy, a kokosów w Lublinie nie mają. Panie prezydencie Żuk - pięknie Pan opowiadał o liberalizmie na ekonomii na UMCS... Jak widać punkt widzenia zależy... od zapotrzebowania partyjnych kolegów na "porządki".
|
|
Busy powinny dowożić pasażerów do dworców przesiadkowych gdzie przesiadka do komunikacji miejskiej Po co pchać 200 busów w centrum miasta korki i paraliż zatok takie moje zdanie
|
|
Ciekawe jak teraz mają ludzie dojeżdżać? Konkurencja, konkurencją tylko, że teraz tłok jest zarówno w MPK jak i żółtkach. A MPK zaczyna sobie robić jaja. W godzinę szczytu na oblegane kursy daje stare, małe autobusiki bez biletomatu, gdzie warunki jazdy są porównywalne, albo i gorsze niż w żółtku (dłuższa jazda w niewygodnej pozycji). Za to przegubowca da wtedy gdy nikt nie jeździ. Graty, gratami ale Lider-trans miał ładne busy, niektóry prywaciarze też ostatnio pokupowali nowsze.
Teraz komunikacja jest zrobiona okropnie, bo niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego MPK od ZMT dostaje za darmo autobusy - a prywatni przewoźnicy już nie (jeśli to nieprawda to zwracam honor, ale wszyscy tak mówią), dlaczego przetargi są dziwnie rozpisywane, tak jakby pod jedną firmę (przetarg z końca 2013 roku, że linia musi być obsługiwana wyłącznie pojazdami wyprodukowanymi w 2014 roku /te z 2013 już są be?/).
|
|
Busy powinny dowożić pasażerów do dworców przesiadkowych gdzie przesiadka do komunikacji miejskiej Po co pchać 200 busów w centrum miasta korki i paraliż zatok takie moje zdanieParaliż będziesz miał jak teraz wszyscy przerzucą się na samochody. |
|
Niech likwidują mam to gdzieś. będę dojeżdżał na uczelnie z kolegami samochodem. Będzie szybciej niż tłuc się zatłoczonym MPK który jedzie 40 minut a najbliższy przystanek jest 25 minut od uczelni. Cenowo przy 2 osobach wychodzi taniej samochodem, wygodniej i szybciej
|
|
I tak dzięki radzie miasta od LKK na konto miasta nie wpłyną podatki, a jej pracownicy zasilą lubelski Urząd Pracy.
|
|
Tyle lat burmistrz świdnika nie widział problemu, a teraz jak chcą wywalić tą wiejską komunikacja z miasta to nagle wielkie halo...
|
|
LKK to chyba świdnicka firma zresztą jak większość busiarzy na linii Świdnik Lublin którzy swego czasu opanowali ten rynek kosztem PKSu którego de facto wykończyli a conajmniej podgryźli
|
|
Przyłonczta lublin do świdnika bedzie lepiej
|
|
LKK to chyba świdnicka firma zresztą jak większość busiarzy na linii Świdnik Lublin którzy swego czasu opanowali ten rynek kosztem PKSu którego de facto wykończyli a conajmniej podgryźliŚwidnicka firma, która obsługuje m.in. trasę Lublin-Lubartów? LKK jest firmą lubelską (zarejestrowaną w Lublinie, niema wiele wspólnego ze Świdnikiem). |
|
Tyle lat burmistrz świdnika nie widział problemu, a teraz jak chcą wywalić tą wiejską komunikacja z miasta to nagle wielkie halo...Kto tu jest ze wsi, pokazujesz właśnie swoim komentarzem. ;-) |
|
I tak dzięki radzie miasta od LKK na konto miasta nie wpłyną podatki, a jej pracownicy zasilą lubelski Urząd Pracy.Tyle że LKK jest tu figurantem, a większość tych złomów zwanych busami jest zarejestrowana w świdniku, tam ma opłacany podatek drogowy i zapewne ich właściciele tam płacą najniższy możliwy ryczałt... cienkie argumenty jak dla Lublinian. |
|
To czym teraz wielkie lubelaki bedą do roboty jeździć ? Całe szczęście idzie wiosna więc pozostają im rowery i hulajnogi !!! łeh....łeh...łeh
|
|
I bardzo dobrze. Królowie złotówek potrafili stawać na środku pustej zatoki, a autobusy komunikacji miejskiej się nie mieściły... Syfiaste graty powinny mieć bezwzględny zakaz wjazdu do centrum blokują tylko zatoki komunikacyjne nie mówiąc już estetyceWam przeszkadza widok busika jak stoicie na przystanku, a dla niektórych to jedyny środek komunikacji z domu do pracy. szkoły. Trochę zrozumienia dla drugiego człowieka. Jakby MPK postarało się i dało chociażby więcej kursów w sensownych godzinach to nie byłoby halo. Plus dlaczego w godzinach szczytu dostarczane są malutkie, stare autobusy gdzie komfort jazdy jest po prostu okropny (ludzie nie patrzą gdzie ktoś stoi, depczą, wciskają plecak w twarz etc.), a o 19, gdy mało kto jeździ na przystanku stoi wielki, przegubowy "potwór", który blokuje aleję Jana Pawła II. Co do stawania na środku zatoki to z doświadczenia wiem, że przeważnie tego nie robią. A nie jeden kierowca MPKa zostawił mnie na lodzie bo nie chciało mu się otworzyć drzwi tyle razy, że to aż szok. I wiem że nie tylko mnie. |
|
a o 19, gdy mało kto jeździ na przystanku stoi wielki, przegubowy "potwór", który blokuje aleję Jana Pawła II.Potwory to jeżdżą w LKK - ITD powinna zabrać dowody rejestracyjne wszystkich pojazdów tej fałszywej firmy. |
|
to bardzo źle!!! tymi busikami chociaż sprawnie można było przebrnąć przez Lublin i doskonale uzupełniali komunikację MPK, która jeśli chodzi o połączenie Al. Racławickie -> Droga Męczenników Majdanka jest beznadziejne, nawet jak człowiek chce innymi trolejbusami dostać sie to i tak nie da rady bo tak jest ulozony rozkład ze czeka sie od 158 do 158, tzw. żółtki były wybawieniem!!! wielka szkoda!!!!!!!!!!!!!!! to już wolę chodzić z buta niż czekac po 20 minut na kolejne 158
|
|
158 jezdzi co 10 minut :)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|