Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Busy już nie wjadą na Al. Racławickie

Utworzony przez MPKowiec, 2 marca 2014 r. o 20:01 Powrót do artykułu
I bardzo dobrze. Królowie złotówek potrafili stawać na środku pustej zatoki, a autobusy komunikacji miejskiej się nie mieściły...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Syfiaste graty powinny mieć bezwzględny zakaz wjazdu do centrum blokują tylko zatoki komunikacyjne nie mówiąc już estetyce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwidacja konkurencji dla MPK ze Świdnika do Lublina ciąg dalszy, podobna praktyka jak z likwidacją prywatnych w samym Lublinie. Znaczy się będzie drożej dla ludzi,zapłacą za "porządek".3,80 PLN za bilet+ dopłaty od miasta Świdnika (pewnie na osobę przekracza 5 PLN) nie do końca może konkurować z 3 złociszami busiarzy, więc w imie uporządkowania - porządkujemy, układamy sobie rynek. Szkoda, że mają gdzieś pewnie dużą część ludzi, którzy dojeżdżąją do pracy, a kokosów w Lublinie nie mają. Panie prezydencie Żuk - pięknie Pan opowiadał o liberalizmie na ekonomii na UMCS... Jak widać punkt widzenia zależy... od zapotrzebowania partyjnych kolegów na "porządki".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busy powinny dowożić pasażerów do dworców przesiadkowych gdzie przesiadka do komunikacji miejskiej Po co pchać 200 busów w centrum miasta korki i paraliż zatok takie moje zdanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jak teraz mają ludzie dojeżdżać? Konkurencja, konkurencją tylko, że teraz tłok jest zarówno w MPK jak i żółtkach. A MPK zaczyna sobie robić jaja. W godzinę szczytu na oblegane kursy daje stare, małe autobusiki bez biletomatu, gdzie warunki jazdy są porównywalne, albo i gorsze niż w żółtku (dłuższa jazda w niewygodnej pozycji). Za to przegubowca da wtedy gdy nikt nie jeździ. Graty, gratami ale Lider-trans miał ładne busy, niektóry prywaciarze też ostatnio pokupowali nowsze.   Teraz komunikacja jest zrobiona okropnie, bo niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego MPK od ZMT dostaje za darmo autobusy - a prywatni przewoźnicy już nie (jeśli to nieprawda to zwracam honor, ale wszyscy tak mówią), dlaczego przetargi są dziwnie rozpisywane, tak jakby pod jedną firmę (przetarg z końca 2013 roku, że linia musi być obsługiwana wyłącznie pojazdami wyprodukowanymi w 2014 roku /te z 2013 już są be?/).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busy powinny dowożić pasażerów do dworców przesiadkowych gdzie przesiadka do komunikacji miejskiej Po co pchać 200 busów w centrum miasta korki i paraliż zatok takie moje zdanie
 Paraliż będziesz miał jak teraz wszyscy przerzucą się na samochody. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech likwidują mam to gdzieś. będę dojeżdżał na uczelnie z kolegami samochodem. Będzie szybciej niż tłuc się zatłoczonym MPK który jedzie 40 minut a najbliższy przystanek jest 25 minut od uczelni. Cenowo przy 2 osobach wychodzi taniej samochodem, wygodniej i szybciej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak dzięki radzie miasta od LKK na konto miasta nie wpłyną podatki, a jej pracownicy zasilą lubelski Urząd Pracy.   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyle lat burmistrz świdnika nie widział problemu, a teraz jak chcą wywalić tą wiejską komunikacja z miasta to nagle wielkie halo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LKK to chyba świdnicka firma zresztą jak większość busiarzy na linii Świdnik Lublin którzy swego czasu opanowali ten rynek kosztem PKSu którego de facto wykończyli a conajmniej podgryźli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyłonczta lublin do świdnika bedzie lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LKK to chyba świdnicka firma zresztą jak większość busiarzy na linii Świdnik Lublin którzy swego czasu opanowali ten rynek kosztem PKSu którego de facto wykończyli a conajmniej podgryźli
  Świdnicka firma, która obsługuje m.in. trasę Lublin-Lubartów? LKK jest firmą lubelską (zarejestrowaną w Lublinie, niema wiele wspólnego ze Świdnikiem).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyle lat burmistrz świdnika nie widział problemu, a teraz jak chcą wywalić tą wiejską komunikacja z miasta to nagle wielkie halo...
  Kto tu jest ze wsi, pokazujesz właśnie swoim komentarzem. ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak dzięki radzie miasta od LKK na konto miasta nie wpłyną podatki, a jej pracownicy zasilą lubelski Urząd Pracy. 
  Tyle że LKK jest tu figurantem, a większość tych złomów zwanych busami jest zarejestrowana w świdniku, tam ma opłacany podatek drogowy i zapewne ich właściciele tam płacą najniższy możliwy ryczałt... cienkie argumenty jak dla Lublinian.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To czym teraz wielkie lubelaki bedą do roboty jeździć ? Całe szczęście idzie wiosna więc pozostają im rowery i hulajnogi !!! łeh....łeh...łeh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze. Królowie złotówek potrafili stawać na środku pustej zatoki, a autobusy komunikacji miejskiej się nie mieściły...
   
Syfiaste graty powinny mieć bezwzględny zakaz wjazdu do centrum blokują tylko zatoki komunikacyjne nie mówiąc już estetyce
  Wam przeszkadza widok busika jak stoicie na przystanku, a dla niektórych to jedyny środek komunikacji z domu do pracy. szkoły. Trochę zrozumienia dla drugiego człowieka.  Jakby MPK postarało się i dało chociażby więcej kursów w sensownych godzinach to nie byłoby halo. Plus dlaczego w godzinach szczytu dostarczane są malutkie, stare autobusy gdzie komfort jazdy jest po prostu okropny (ludzie nie patrzą gdzie ktoś stoi, depczą, wciskają plecak w twarz etc.), a o 19, gdy mało kto jeździ na przystanku stoi wielki, przegubowy "potwór", który blokuje aleję Jana Pawła II.  Co do stawania na środku zatoki to z doświadczenia wiem, że przeważnie tego nie robią. A nie jeden kierowca MPKa zostawił mnie na lodzie bo nie chciało mu się otworzyć drzwi tyle razy, że to aż szok. I wiem że nie tylko mnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  a o 19, gdy mało kto jeździ na przystanku stoi wielki, przegubowy "potwór", który blokuje aleję Jana Pawła II. 
Potwory to jeżdżą w LKK - ITD powinna zabrać dowody rejestracyjne wszystkich pojazdów tej fałszywej firmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to bardzo źle!!! tymi busikami chociaż sprawnie można było przebrnąć przez Lublin i doskonale uzupełniali komunikację MPK, która jeśli chodzi o połączenie Al. Racławickie -> Droga Męczenników Majdanka jest beznadziejne, nawet jak człowiek chce innymi trolejbusami dostać sie to i tak nie da rady bo tak jest ulozony rozkład ze czeka sie od 158 do 158, tzw. żółtki były wybawieniem!!! wielka szkoda!!!!!!!!!!!!!!! to już wolę chodzić z buta niż czekac po 20 minut na kolejne 158
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
158 jezdzi co 10 minut :)  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...