Cytat z artykułu "... ZTM zapewnia, że nie dojdzie do sytuacji, w której na ulicach będzie za mało autobusów, bo umowa ...deklaruje Góźdź" - myślę że taka sytuacja trwa już od pewnego czasu i jest spowodowana nierozważną i pochopną decyzją obecnego dyrektora MPK Lublin, a dotyczącą kasacji autobusów przegubowych Ikarusów i (15 - o metrowych) Neoplanów. Oczywiście chodzi o te autobusy, które były w dobrym stanie technicznym lub takich, które można było wyremontować przy zaangażowaniu niewielkich środków finansowych.
|
|
będzie kolejna afera. Już załatwili trolejbusy nie umywające się do SOLARISÓW - jeżdża i gwiżdfzą!
Tańsze autobusy to chyba tym razem będa przypominać te z PRL-u.
Skoro wszytko takie tańsze i gorsze to DLACZEGO DROGIE BILETY? No dlaczego?
|
|
będzie kolejna afera. Już załatwili trolejbusy nie umywające się do SOLARISÓW - jeżdża i gwiżdfzą! Tańsze autobusy to chyba tym razem będa przypominać te z PRL-u. Skoro wszytko takie tańsze i gorsze to DLACZEGO DROGIE BILETY? No dlaczego?Dlaczego klamiesz? Gdzie widzisz aferę? Ustawa o zamówieniach publicznych jasno określa procedurę postępowania i co tu ma Solaris do tego - no chyba ze piszesz w imieniu Solarisa? Co maja wspólnego z przetargiem ceny biletów w MPK, zwłaszcza że należą do jednych z najtańszych w Polsce? . |
|
Jak to możliwe, że jakiś PKS z drugiego końca świata może być tańszy od miejscowych przedsiębiorstw?
A te 81,6 milionów to za jaki okres, rocznie?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|