Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie piszcie, że chodzi tylko o prędkość przejazdu, bo inni przewoźnicy również pokonują tą trasę w 2,5h. Zwróćcie uwagę, że była już sprawa z PESELami czy korzystaniem z przystanków. Ktoś mocno chciał zniszczyć contbus i mu się udało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mindex napisał:
Jeśli uważasz, że jeżdżąc powyżej obowiązującego ograniczenia prędkości, to zwróć się do ustawodawcy z obywatelskim wnioskiem o podwyższenie dopuszczalnej prędkości dla pojazdów przewożących ludzi, argumentując to odpowiednio. Jeśli Twoje argumenty będą przekonujące, a do tego poprze Cię lobby "busiarzy" (a z pewnością takie poparcie byś zyskał), to ustawodawca zapewne przychyli się do Twojego wniosku i busy Contbusa i nie tylko będą jeździły sobie w majestacie prawa 90 km/h i po problemie będzie. Co do kar dla konkurencji - po raz kolejny - PRZECZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM ARTYKUŁ, a dopiero się wypowiadaj. Nie dziwi mnie brak kar dla konkurencji, ponieważ ta zastosowała się do wymogów urzędników. Już dawno czytałem i słyszałem w mediach, że Contbus jako jedyna firma uporczywie uchyla się od odbierania pism z urzędu, aby nie stosować się do urzędniczych nakazów. Słowem - właściciel firmy myśli, że jest na tyle cwany, by popychać w dupę wszystkich, czyli swoją konkurencję, urzędy i podatników, za których pieniądze wysyła się im kolejne pisma, monity itp., nie mówiąc o pasażerach, których praw też nie szanuje (patrz inny artykuł, z grudnia 2010, na stronie Dziennika Wschodniego). Takiemu cwaniakowi należy pokazać, że prawo trzeba przestrzegać, bo jeśli się tego nie zrobi, to masa innych - widząc to - spróbuje zachowywać się tak samo. W sytuacji, z jaką się spotykamy, to nie urzędnicy, ale zwykli ludzie, powinni dać właścicielowi takiej firmy do zrozumienia, że nie jest bezkarny, a takie kombinowanie nie popłaca. Powinno się bojkotować jego usługi i korzystać z usług konkurencji. Niestety, Contbus to największa firma tego typu na tym rynku (trasa Lublin <-> Warszawa). Jej właściciel o tym wie i dlatego próbuje sobie tak ze wszystkimi pogrywać. Wielu ludzi jest, choćby ze względu na kwestie finansowe, zmuszonych do korzystania z ich usług i ludzie ci nie zastanawiają się nad tym, że właściciel olewa urzędników, nie stosuje się do ich nakazów, w rozkładzie jazdy przyznaje się do łamania przepisów, a na prośby WITD o tachografy odpowiada negatywnie. Obywatele innych krajów, a nawet innych regionów Polski już dawno przestaliby korzystać z takich usług i nieuczciwie postępujący przedsiębiorca straciłby na tym. Niestety, tutaj firma ta ma wielu obrońców, którzy bronią jej, pisząc, że "ich zdaniem" jeżdżą bezpiecznie (choć pewnie sami nigdy w życiu nie prowadzili busa, a niektórzy być może nie mają nawet prawa jazdy), a inni z kolei używają argumentu: "większość tak robi", którego wartość merytoryczna jest żadna. Zanim ktokolwiek odpowie coś na to, co napisałem - proszę - niech przeczyta ten tekst (i najlepiej wszystkie artykuły o Contbusie na DW oraz wszystkie komentarze pod tym artykułem) ze zrozumieniem. Wiem. Jeden raz pewnie większości nie wystarczy. Więc czytajcie do skutku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mindex napisał:
Jeśli uważasz, że jeżdżąc powyżej obowiązującego ograniczenia prędkości, to zwróć się do ustawodawcy z obywatelskim wnioskiem o podwyższenie dopuszczalnej prędkości dla pojazdów przewożących ludzi, argumentując to odpowiednio. Jeśli Twoje argumenty będą przekonujące, a do tego poprze Cię lobby "busiarzy" (a z pewnością takie poparcie byś zyskał), to ustawodawca zapewne przychyli się do Twojego wniosku i busy Contbusa i nie tylko będą jeździły sobie w majestacie prawa 90 km/h i po problemie będzie. Co do kar dla konkurencji - po raz kolejny - PRZECZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM ARTYKUŁ, a dopiero się wypowiadaj. Nie dziwi mnie brak kar dla konkurencji, ponieważ ta zastosowała się do wymogów urzędników. Już dawno czytałem i słyszałem w mediach, że Contbus jako jedyna firma uporczywie uchyla się od odbierania pism z urzędu, aby nie stosować się do urzędniczych nakazów. Słowem - właściciel firmy myśli, że jest na tyle cwany, by popychać w dupę wszystkich, czyli swoją konkurencję, urzędy i podatników, za których pieniądze wysyła się im kolejne pisma, monity itp., nie mówiąc o pasażerach, których praw też nie szanuje (patrz inny artykuł, z grudnia 2010, na stronie Dziennika Wschodniego). Takiemu cwaniakowi należy pokazać, że prawo trzeba przestrzegać, bo jeśli się tego nie zrobi, to masa innych - widząc to - spróbuje zachowywać się tak samo. W sytuacji, z jaką się spotykamy, to nie urzędnicy, ale zwykli ludzie, powinni dać właścicielowi takiej firmy do zrozumienia, że nie jest bezkarny, a takie kombinowanie nie popłaca. Powinno się bojkotować jego usługi i korzystać z usług konkurencji. Niestety, Contbus to największa firma tego typu na tym rynku (trasa Lublin <-> Warszawa). Jej właściciel o tym wie i dlatego próbuje sobie tak ze wszystkimi pogrywać. Wielu ludzi jest, choćby ze względu na kwestie finansowe, zmuszonych do korzystania z ich usług i ludzie ci nie zastanawiają się nad tym, że właściciel olewa urzędników, nie stosuje się do ich nakazów, w rozkładzie jazdy przyznaje się do łamania przepisów, a na prośby WITD o tachografy odpowiada negatywnie. Obywatele innych krajów, a nawet innych regionów Polski już dawno przestaliby korzystać z takich usług i nieuczciwie postępujący przedsiębiorca straciłby na tym. Niestety, tutaj firma ta ma wielu obrońców, którzy bronią jej, pisząc, że "ich zdaniem" jeżdżą bezpiecznie (choć pewnie sami nigdy w życiu nie prowadzili busa, a niektórzy być może nie mają nawet prawa jazdy), a inni z kolei używają argumentu: "większość tak robi", którego wartość merytoryczna jest żadna. Zanim ktokolwiek odpowie coś na to, co napisałem - proszę - niech przeczyta ten tekst (i najlepiej wszystkie artykuły o Contbusie na DW oraz wszystkie komentarze pod tym artykułem) ze zrozumieniem. Wiem. Jeden raz pewnie większości nie wystarczy. Więc czytajcie do skutku.
Popieram Cię Mindex w 100% jedna z niewielu trafnych i merytorycznych wypowiedzi na tym forum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W powyższym artykule pojawiło się kilka błędów.
To jednak nie oznacza, że busy z logo Contbusu staną na parkingu. – Właściciel firmy może w ciągu siedmiu dni od daty wydania decyzji o cofnięciu zezwolenie złożyć skargę w tej sprawie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Tam rozstrzygną się dalsze losy decyzji Urzędu Marszałkowskiego – mówi Władysław Mitręga, Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego w Lublinie.
Autor tekstu dołączył do artykułu wypowiedź Pana Władysława Mitręgi. Niestety cytowana wypowiedź Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego zawiera poważny błąd w zakresie terminu i momentu rozpoczęcia jego biegu w procedurze odwoławczej w postępowaniu administracyjnym. W tekście możemy wyczytać między innymi, że właściciel Contbusa ma 7 dni od daty wydania decyzji na złożenie odwołania. Tymczasem kodeks postępowania administracyjnego w art. 129. § 2 stanowi, że "odwołanie wnosi się w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji stronie". Czyli nie 7 dni, tylko 14 dni i nie od dnia wydania decyzji, lecz od dnia doręczenia decyzji stronie. Jeżeli jest to pomyła pana Mitręgi, to sugeruję panu inspektorowi konsultować i dobrze przemyśleć wszelkie swoje wystąpienia publiczne, gdyż w przeciwnym wypadku mamy takie kwiatki jak powyżej. Takie pomyłki dowiedzą niewiedzy godzą w powagę urzędu i stanowiska, które Pan Mitręga zajmuje. Nie po raz pierwszy okazuje się, że ITD nie zna prawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Contbus: Złodziejstwo. Ostatnio odbierałem przesyłkę z warszawy i zapłaciłem za nią 15 zł. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że nadawca już zapłacił tyle samo. Tym sposobem kierowca ciuła drugą wypłatę. Ostatni raz skorzystałem z ich usług i wszystkim też będę odradzał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie do pomyslenia!! jak ktos nie ma kata w banku to nie ma szansy na dojechanie do warszawy a co mowiac na zdazenie na samolot.wstyd i hanba powinni zMknac ta firme. zero respektu dla ludzi ktorym zalezy na czasie!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie za przeproszeniem pierdzielenie. To niby czym jechać, pkp za 37zł? Plus na dworzec autobus. Jak się nie ma co się lubi ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komuś pewnie zależy na tym by tak duża firma jak Contbus zaprzestała świadczenie usług, to ogromna konkurencja dla nie jednego przewoźnika. Mnie jako klientki nie stracicie:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 6 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...