Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dostała wsparcie i sama zaczęła pomagać. Wyjątkowa lubelska grupa na Facebooku

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 kwietnia 2017 o 20:46 Powrót do artykułu
SERCE NA DŁONI...............
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem ną tej grupie jest super jeżeli chodzi o akcje pomocy to jest wielkie wsparcie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pani Magda ma wielkie serce, jestem jedna z tych osob ktore dostaly od niej pomoc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Magda jest KOBIETĄ o wielkim Sercu ! Mam nadzieję że LOS SIĘ ODWROCI I WYNAGRODZI MAGDZIE JAK RÓWNIEŻ JEJ RODZINIE CAŁE DOBRO KTORE ZS SOBĄ niesie. Magda Przecudowna Kobieta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
teraz jak się ma dzieci to jest się bogatym bo dają za darmo 500+, jedynie osoby chore i emryci są pozostawieni na paste losu przez katolickich pisowców, 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
hert rozumiem że jesteś zagorzałym kodowcem peowcem. Jeśli chcesz wiedzieć to grupa ta również pomaga osobom nie posiadającym dostępu do internetu oraz osobom starszym i chorym. A Ty jak pomagasz innym? Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To co czyni pani Magda jest niesamowite oby wiecej takich osob. Wiec hert jesli jestes w potrzebie zglos sie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Należę do tej grupy. Podziwiam za wytrwałość w niesieniu pomocy zwłaszcza, że batdzo duzo osob próbuje to wykorzystać.  " Przyjechać " sie na takich ludziach i nie poddać -to jest siła ❤
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przecież dzięki 500+ dzieci na wschodzie nie jedzą już mięsa szczurów. Więc po co pomagać w tym kraju gdzie pieniądze rozdaje się na prawo i lewo ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja jestem sama z dzieckiem jednym.pracuje.500 + nie dostaje ..i jest mi ciężko związać koniec z końcem...wiec...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda tylko ze nie dodano iż pierwowzór tej pomocy a takze cel niesienia jej wziął się zupełnie z innej grupy właśnie z FB. Także przykro czytać ze laury zbierają osoby które przekopiowały i nawet o tamtej grupie nie wspomniały. Pozdrowienia dla pan Dagmary Karoliny i Dorotki z Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Goście. szkoda ze nie oddałaś ze ta grupa Dagmary jest tylko na podstawie wymiany. nie są organizowane żadne zbiorki. Na tej grupie był mikołaj dla dzieci były paczki na święta była pralka dla wdowy była pomoc dla dzieci idących do szkoły były paczki na Wielkanoc. U Dagmary można tylko oddać/przyjąć za darmo coś. Oczywiście jest go uchwalone ale sama przyznaje ze różnica jest kolosalna. Pani Magda wkłada serce w pomoc. Pani Dagmara coś takiego robi? a jeśli Magda otrzymała pomoc właśnie na tej grupie albo na innej albo po prostu od kogoś obcego jakie to ma znaczenie. Stworzyła grupę gdzie ludzie się angażuje w pomoc cały sercem. Wspominane Wgl takiej sytuacji jest bardzo nie na miejscu i przejawem zazdrości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Yy serio? Jest wiele takich grup i nikt nie uważa ze to jest jakaś kopia. Na grupie jest ZORGANIZOWANA pomoc. grupa wspomniana przez ciebie jest od dawna i fajnie ze działa. ale tam można otrzymać pomoc od innych mam. Dagmara nie ma z tym nic wspólnego. nie ma organizacji nie ma zbiórek. jest tylko administrator.  Chwała jej za to ale chwileczkę czy ona tej grupy nie skopiowala np z innego miasta? Myślę ze zawsze jest jakiś rodzaj kopi.  Natomiast tu mówimy o zbiorkach.  pomocy dla potrzebujących.  administratorki same szukają potrzebujacej. na tamtej potrzebująca sama szuka. dlatego jest to różnica i laury są tu jak najbardziej na miejscu. :-)  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest multum grup na FB ale gdyby niosly taka pomoc jak grupa Pani Magdy napewno tez zostalyby docenione.A skoro grupa Pani Magdy zostala doceniona a inne nie to mowi samo przez siebie a zazdrosc i wypisywanie roznych bzdur nie poplaca trzeba sie wziasc do pracy dzialac dzialac i jeszcze raz dzialac a wtedy bedzie sie zbierac laury i sukcesy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę przyłączyć się do grupy Pani Magdy- jeśli zostanie Pani zgłoszona lub sama się zgłosi po pomoc i zostanie "sprawdzone" ze jest Pani w trudnej sytuacji napewno otrzyma Pani pomoc materialną np ubranka, czy pomoce naukowe dla dzieci , a moze paczkę na święta w tej grupie wszystko jest mozliwe. Tylko trzeba być szczerym 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hmm nie wierzę w to co czytam czyżby zazdrość się ujawniła z czyjejś strony ?? Nikt nie organizuje pomocy tylko dlatego żeby znaleźć o sobie informacje w gazecie itd . Chęć niesienia pomocy musi wypływać prosto z serca a przede wszystkim trzeba chcieć pomagać. Grupa Dagmary oczywiście jest i będzie i życzę tej grupie jak najlepiej Ale co ona ma wspólnego z grupą Pani Magdy?? Nikt nie broni na grupie Pani Dagmary organizować pomocy wyraża taka chęć? Proszę bardzo nikt na pewno nie będzie mówił że zostało to wszystko skopiowane z grupy Pani Magdy . Czasem lepiej dwa razy się zastanowić zanim coś się napiszę bo można nie potrzebnie kogoś urazić. Na grupie Pani Magdy jestem i będę bo wiem ze to grupa z sercem i nigdy nie zostawi osoby bez pomocy . 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja dodam swoje 3 grosze . Wszystkie akcje wszystkich grup, wszystkich fundacji sa potrzebne o ile niosa za sobą cos dobrego .Ale czytajac tu te komentarze to nie fajnie się czyta Matek Polek co o was powiedza wasze dzieci .Eh brak słów . Nie wykluczam ,że z ciekawości wejde na portal i poszukam tych grup.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no nie, a od czego jest państwo, daje 500+ bogatymna patyczki do uszu  a biedota żebrze na chleb,  ja pieprze ******fakt.pl/kobieta/plotki/malgorzata-rozenek-majdan-i-radoslaw-majdan-wielkanoc-2017/yd25zlj dostają 500+ na drugie dziecko i z biedy wyjechali za granicę odpoczywać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
******fakt.pl/kobieta/plotki/malgorzata-rozenek-majdan-i-radoslaw-majdan-wielkanoc-2017/yd25zlj 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja jestem przeciwny takim zbiórkom (żebraki jedne) do pracy!!! Patolegie wspieracie puk puk w łeb !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: