Ależ urzędasy nie będą biegać z parkingów... Oni będą mieli "przepustki" do centrum... Tylko w takim razie "po co było wydawać pieniądze na przebudowę 3-go Maja"? Zwężać jedyną, poza Jana Pawła II, szerszą ulicę Lublina, którą póki co jeżdżą Tiry? A po co te nakłady na strefę parkowania i parkomaty?
|
|
Całkowity zakaz ruchu samochodów od Jana Pawła na południu miasta po ulicę Związkową na północy. W granicach wschód - zachód wyłączone będą wszystkie ulice od Al Warszawskiej (wraz z nią!!) po ul. Witosa. Błagamy o to. Zdesperowani mieszkańcy.
|
|
proponuje całkowicie zamnkąć wszytskie ulice dla ruchu, żeby można było się poruszać tylko na piechotę lub autobusem. Paranoja jakaś :/ już jest Lubllin zakorkowany a jak widać po planach ktoś chce jeszcze bardziej wydłużyć je (korki).Dziękujemy
|
|
Mam jedno pytanie: Czy miasto nie ma na co wydawać pieniędzy tylko na jakieś fantasmagorie typu projekty "jak miasto ma wyglądać za jakiś czas" ? Co to w ogóle ma być ??
|
|
A przed kazdym samochodem niech kroczy gościu z czerwona chorągiewką, zatrudniony przez Urząd Miasta. Bezrobocie bedzie mniejsze przy okazji.
A tak powazniej: DOBRZE MOŚCI HETMANIE JENO PO CO?
|
|
A co mają według Ciebie zrobić ci nieszczęśnicy, którzy rzeczone centrum zamieszkują i mają tego wielkiego pecha w życiu, że mogli sobie kupić nie tylko rower ale i samochód. I że czasem chcieli by z tegoż Centrum wyjechać - ot chociażby na zakupy do jakiegoś marketu, na wakacje za miasto i czy gdziekolwiek indziej? Mają się przeprowadzić do Twojej rodzinnej Pipidówki? No i chciałbym zobaczyć, jak rowerem wieziesz chorą babcię do lekarza, trójkę dzieci do przedszkola i w grudniu zakupy świąteczne dla całej rodziny. Masz chociaż opony na śnieg? A możey rower służy Ci tylko do lansu nad Zalewem - może to właśnie Ty jedziesz z psiapsiółką całą szerokością ścieżki rowerowej, mając w du*** innych rowerzystów i spacerujących z wózkami? |
|
Ja myśle, że teraz powinno być tak: jedziesz na lsmy z centrum to jedziesz przez niedrzwice, jedziesz nad zalew to przez ćmiłow....
|
|
Ta, jasne i co jeszcze?!
Może odrazu zamknijmy wszystkie ulice i poruszajmy się tylko komunikacją miejską.
Zwęzić Aleję Solidarności i Narutowicza zrobić jednokierunkowa?!
Czy Ci "fachowcy" z warszawki choć widzieli jaki tam ruch jest?
Jesli mają takie "genialne" pomysły to niech zaczną od swojego miasta!
Proponuje zwęzić Marszałkowską, z Aleji Jerozolimskich zrobić deptak a Chałubińskiego, Aleję Jana Pawła II i Żwirki i Wigury zrobić jednokierunkowymi drogami!
|
|
Proponuję zaorać centrum, a potem, może, jak poniesie fanazja zasadzić las. Będzie ekologicznie...
|
|
fajnie - tylko parasolki i piwko.
|
|
Zlikwidować ogródki piwne na deptaku, będzie więcej miejsca dla pieszych. |
|
tak jak kiedyś pisałem o szlabanach na rogatkach wreszcie się to sprawdza, tyle, że jakiś idiota nie zrozumiał ironi ale skoro szlaeć to szaleć, tak więc w centrum należy zerwać asfalt nawet nowo położony, strategiczne trakty wysłać słomą i okolicznych mieszkańców poubierać w zależności od pochodzenia w siermięgi lub chałaty i w ten sposób Lublin zostanie największym skansenem w cywilizowanej Europie, tłumy turystów będą waliły przez te szlabany że hej
|
|
Wyremontowali 3 maja remontuja Al. Solidarnosci a teraz chca zamknac 3 maja a Solidarnosci zwezic to zadajmy sobie pytanie po co ida pieniadze na remonty drog w centrum skoro i tak zaraz zamknal.
|
|
Zachęcam czytelników i komentujących do zapoznania się z koncepcją, bo opierając się na treści artykułu można niestety dojść do błędnych wniosków. Narastające problemy komunkacyjne Lublina są dość poważną sprawą i niewątpliwie zasługują na większą rzetelność dziennikarską.
|
|
A od kiedy w Warszawie chociażby parkomaty; 1.wydają resztę? 2.można płacić banknotami? Chyba się z Plazą pomyliło... |
|
1. Zamknięcie dla ruchu samochodowego Krakowskiego od Wieniawskiej to oczywistość, można zostawić tylko ruch w poprzek przez Chopina-Ewangelicką i na 3 Maja.
2. Budowa ścieżek rowerowych i bus pasów - oczywistość.
3. Wyprowadzenie TIRÓW na obwodnice (fundementalną rzeczą i priorytetem musi być zbudowanie obwodnicy od Konopnicy) też oczywistość.
4. Wyjście z mentalnej wioski i przesiadka z samochodu do roweru czy sprawnej i uprzywilejowanej do maksimum komunikacji miejskiej - oczywistość.
Odwagi!
Z myślą o przyszłości warto szukać możliwości zbudowania 3-4 parkingów w centrum: Lipowa w miejsce Koziołka(byłby częścią efektownego parkingu), Skłodowskiej - boisko liceum (Orlik na drugim piętrze - efektownie, odważnie, wspaniale), Arkadia, ewentualnie teren nieopodal 3maja i Radziwiłowskiej, by CAŁKOWICIE zlikwidować parkowanie po chodnikach w obrębie centrum. Na razie nas na to nie stać, dobrze że chociaż pobieramy w końcu opłaty parkingowe.
Właśnie tą drogą należy podążać, by uczynić Lublin jeszcze piękniejszym. Powodzenia!
|
|
Trzeba zamknąć całą al. Solidarności i al. Tysiąclecia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I al. Kraśnicką. W Lublinie ma być spokój, a nie wariackie popisy na ulicach. Jesteśmy miastem PIS-u, miastem zadumy i kontenplacji nad świetlistą przyszłością, którą wskazał nam Jarosław Kaczyński
|
|
To jest koncepcja, od koncepcji do realizacji mija trochę czasu. Jeżeli nawet została by zamknięta 3 maja, ale dopiero za 5 lat, to co dwa miesiace jeździłbyś do warsztatu na wymianę zawieszenia, raz na pół roku do dentysty, żeby wstawił Ci spowrotem plomby. A dodatkowo codziennie bił pianę na tym forum, ze są dziurawe drogi. Banda kretynów. |
|
Zadałem sobie trud i przczytałem cały dokument. Wariant 1, Czyli wyłączenie z ruchu w centrum komunikacji indywidualnej i jednoczesne uprzywilejowanie zbiorowej jest bardzo dobry.
Centrum Lublina to koncepcja sprzed stukilkudziesięciu lat i bez wyburzenia (co oczywiście nie wchodzi w grę) nie da się z tym zrobić nic sensownego.
Największym problemem w naszym mieście jest całkowity brak uprzywilejowania komunikacji zbiorowej, co powoduje brak jej konkurencyjności. Wolę w korku stać we własnym samochodzie niż w autobusie, który i tak korka nie ominie.
Największym problemem do pokonania wydaje się być nasza mentalność. Samochód jest uważany za wyznacznik statusu społecznego.
Zaproponowany wariant 1 jest bardzo radykalny, ale sensowny. Maksymalna odległość do pokonania pieszo od parkingu do wybranego celu podróży w centrum to 300-500 metrów. Jest to naprawdę niewiele i obecnie przy braku miejsc parkingowych często taka sama. Zresztą jak widać po wprowadzeniu strefy płatnego parkowania nie jest wielkim problemem przejście pieszo z ulicy Rusałka do centrum przez "oszczędnych".
Popieram proponowane rozwiązanie i zachęcam zarząd miasta do odwagi.
|
|
Fantastycznie !!! Mieszkam w centrum i ciekawe jak dojadę do swojego domu. Pewnie zostawię samochód na zamojskiej na całą nockę a rano wrócę po cień po nim.
Albo zostawię na nawiekszym aktualnie darmowym prakingu lublina zwanym RUSAŁKA . Paranoja totalna. I jak wspomniał ktoś wcześniej - napewno dużo firm zostanie w centrum. Pewnie biura adwokackie i notariusze. Po prostu fantastycznie !!!
|
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|