Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
na Sikorskiego do 70 -brak przejść !!! Smorawińskiego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
akurat na Sikorskiego jest przejście i dosyć oblegane przez które juz w tej chwili jest ciężko przejśc bo czeka się po kilka minut, po za tym jest kilka wjazdów i wyjazdów z osiedli przystanki autobusowe i nie wiem czy 70 to dobry pomysł akurat na Sikorskiego... nowy odcinek Jana Pawła to chyba konieczność na 70, tak samo jak na Witosa 80 od doświedczalnej do ronda przy zamku...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
chyba tylko w Polsce pyta się ludzi jakie powinny być ograniczenia prędkości na drogach... wiadomo,że każdy u nas doktor filozofii, lekarz medycyny i specjalista od organizacji ruchu... problem szczególnie palący, bo oczywiście wszyscy przestrzegają ograniczeń... trochę spokoju na drogach, a mniej nerwicy sugeruję...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
waldek napisał:
akurat na Sikorskiego jest przejście i dosyć oblegane przez które juz w tej chwili jest ciężko przejśc bo czeka się po kilka minut, po za tym jest kilka wjazdów i wyjazdów z osiedli przystanki autobusowe i nie wiem czy 70 to dobry pomysł akurat na Sikorskiego... [/quote] Od wyjazdu spod bloku przy Sikorskiego 3 po samą al.Solidarności można by było dać "70" (to samo w górę, aż do skrętu w Żołnierską. [quote name='waldek' timestamp='1329167167' post='596278'] nowy odcinek Jana Pawła to chyba konieczność na 70, tak samo jak na Witosa 80 od doświedczalnej do ronda przy zamku...
Nowy odcinek Jana Pawła długo pusty nie będzie (popatrz, ile się tam teraz buduje) także nie wiem, czy to dobry pomysł. Co do Witosa zgodzę się (pod warunkiem zlikwidowania przejścia dla pieszych przy młynie Krauzego). "80" (zamiast obecnej "70") mogłoby też być na Spółdzielczości Pracy. "70" na al.Warszawskiej od Ogrodu Botanicznego po wyjazd z miasta. No i "50" na Kunickiego znów (tj. zdjąć to "40" w rejonie komisariatu... część ludzi nawet tego znaku nie zauważa). "70" na Abramowickiej, już od szpitala/Głuskiej po granicę miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przecież nie dostosowuje się kodeksu drogowego do zachowań kierowców tylko te zachowania powinny się prawu o ruchu drogowym podporządkować... koniec świata... tu dajcie 70, tam 80, a ówdzie 96.... jakby lud polski o tym decydował to by ograniczenia prędkości znieśli i byłoby jak w rosji albo indiach...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na andersa zlikwidowac przejscia sa w bardzo niebezpiecznych miejscach! slaba widocznosc! przez barierki znaki itp. jest kladka, sa swiatla na dole i podniesc ograniczenie, wszystkie dwupasmowki do 70!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Trześniowskiej trzeba skasować ograniczenia ,świetna szosa ,chodniki i oświetlenie żal tam 50 jechać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Głęboka od Kraśnickiej do Wileńskiej, Diamentowa od Zemborzyckiej do Olszewskiego, Zemorzycka od Diamentowej do granic misata dalej 90km/h
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdecydowana większość ograniczeń prędkości, a szczególnie na terenie zabudowanym, powinna zostać zlikwidowana. Ograniczenia takie powinny być czymś b. wyjątkowym i tylko tam, gdzie jest to naprawdę niezbędne i usuwane tak szybko jak to możliwe. Nadużywanie tych ograniczeń nauczyło nas, że ich powszech nie przestrzegamy, i trudno się temu dziwić. Nie przesadzałbym również ze znakami podnoszącymi prędkość, poza długimi odcinkami dróg tranzytowych, przelotowych. Nie zgadzam się z DZWONEM, że nie mależy brać pod uwagę opinii ludzi. Niestety o znakach tych decydują urzędnicy, którzy ze względu na brak kompetencji lub, jak sądzę, częściej wygodnictwo dzialają po najmniejszej linii oporu. Trzeba ich dopingować, to może zrobią coś dobrego. Ogólnie im mniej znaków tym lepiej. Nie da się wszystkiego zapisać formalnie, ograniczyć znakami. Większość ludzi, to nie idioci (a dla tych żaden znak i tak nic nie znaczy) i zachowują się rozsądnie. Chyba nie ma ograniczeń prędkości na Peowiaków, Hipotecznej czy Sądowej, a i tak nikt nie jeździ tam 50. Podobnie na Sikorskiego czy Filaretów ludzie jeżdżą szybciej, bo wiedzą że 60 czy nawet 70 jest OK. Rozsądkiem powinna się również kierować Policja i najczęściej chyba tak jest.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
URZĘDNICY TO POWINNI RUSZYĆ TYŁKI Z CIEPŁYCH KRZESEŁEK I POJEŹDŹIĆ AUTOBUSAMI PO MIEŚCIE(PRZY OKAZJI ZOBACZĄ ILE CZASU TRZEBA STRACIĆ BY Z JEDNEGO NA DRUGI KONIEC MIASTA DOJECHAĆ!), POCHODZILI PO NIERÓWNYCH CHODNIKACH, TO WTEDY MIELI BY OBRAZ JAKI CODZIENNIE MA TYSIĄCE LUDZI DOCIERĄCYCH DO PRACY, DO SZKOŁY!!Z OKIEN LIMUZYNY MAŁO CO WIDAĆ, JESZCZE OPŁACANEJ PRZEZ GŁUPICH OBYWATELI, KTÓRZY NIE MAJĄ INNEGO WYJŚCIA JAK ŁOŻYĆ NA ARMIĘ URZĘDASÓW!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie tak szybko z tym kasowaniem ograniczeń wszędzie i od zaraz. Także nie wszystkie dwupasmówki powinny mieć 70km/h, niektóre nie są do tego przystosowane. Ale jak przykład pokazuje, podniesienie prędkości na wylotówce na Lubartów nie spowodowało radykalnego zwiększenia ilości wypadków. Popoeram 60km/h na drodze Męczenników Majdanka od skrzyżowania z Pogodną do wylotu na Świdnik z ograniczeniem w okolicach pętli przy cmentarzu. Na Andersa jest zła organizacja ruchu od ronda na Kalinie do węzła pod Leclerkiem. Przejścia są umieszczone w złych miejscach, osoba jadąca lewym pasem nie ma widoczności ani w lewo, ani w prawo, gdy na prawym pasie jedzie np. autobus lub TIR, a na środku jest barierka. Przejście w okolicy kładki powinno zostać zlikwidowane, pozostawiłbym tylko to przy rondzie. Tak samo lewoskręt przed zakrętem - do całkowitej likwidacji, kolejny przed fotoradarem - także. Nie raz widziałem tam krytyczne sytuacje, bo ktos w ostatniej chwili wrzuca kierunek. Ta trasa jest zbyt ruchliwa - to w sumie objazd dla Solidarnosci, w dodatku nie ma miejsca na dodatkowy pas do zawracania. Po kilkunastu sekundach w szczycie stoi kilkanaście aut na lewym pasie, bo ktoś czeka na miejsce do zawrócenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aaa napisał:
Nie tak szybko z tym kasowaniem ograniczeń wszędzie i od zaraz. Także nie wszystkie dwupasmówki powinny mieć 70km/h, niektóre nie są do tego przystosowane. Ale jak przykład pokazuje, podniesienie prędkości na wylotówce na Lubartów nie spowodowało radykalnego zwiększenia ilości wypadków. Popoeram 60km/h na drodze Męczenników Majdanka od skrzyżowania z Pogodną do wylotu na Świdnik z ograniczeniem w okolicach pętli przy cmentarzu. Na Andersa jest zła organizacja ruchu od ronda na Kalinie do węzła pod Leclerkiem. Przejścia są umieszczone w złych miejscach, osoba jadąca lewym pasem nie ma widoczności ani w lewo, ani w prawo, gdy na prawym pasie jedzie np. autobus lub TIR, a na środku jest barierka. Przejście w okolicy kładki powinno zostać zlikwidowane, pozostawiłbym tylko to przy rondzie. Tak samo lewoskręt przed zakrętem - do całkowitej likwidacji, kolejny przed fotoradarem - także. Nie raz widziałem tam krytyczne sytuacje, bo ktos w ostatniej chwili wrzuca kierunek. Ta trasa jest zbyt ruchliwa - to w sumie objazd dla Solidarnosci, w dodatku nie ma miejsca na dodatkowy pas do zawracania. Po kilkunastu sekundach w szczycie stoi kilkanaście aut na lewym pasie, bo ktoś czeka na miejsce do zawrócenia.
Kurde! -już tyle czasu mieszkam tam niedaleko,ale jeszcze jak dotąd nie zauważyłem aby Pogodna krzyżowała się z Dr.Mecz.Majdanka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
los napisał:
na Sikorskiego do 70 -brak przejść !!! Smorawińskiego
Tak, szczególnie z góry do Al. solidarności, po deszczu lub śniegu albo po gololedzi. Spróbuj hamowac przy takiej jeździe, a przekonasz się, czy to możliwe. Zgóry możliwa jest bezpieczna jazda na ul. Sikorskiego w dól max. 50km/h. Pod górę, to co innego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poprawka, nie Pogodna, tylko Sulisławicka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
griffeys wholesale shoes griffeys High shoes nike air griffey max Women's Shoes griffeys Running shoes air max 2009 Cheap shoes air max 2011 Anta shoes air max 2012 Basketball shoes air max 90 High shoes kobe shoes Low shoes nike basketball shoes Designer shoes
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: