Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Historia trolejbusów w Lublinie: A cóż to za dziwactwo?

Utworzony przez vincent, 3 października 2011 o 11:15 Powrót do artykułu
bez sensu. raz że chcą oszpecić miasto drutami a dwa że rozwieszą je przypadkowo na trasach gdzie będzie mało pasażerów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto w 1944 okupował Jelenią Górę?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A mnie się trajtki podobają,są ciche a te nowe szybkie.Znam tysiące rzeczy które bardziej niż druty szpecą lubelskie ulice.Malkontenci precz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie rozumiem jednego po co druty nad ul. Wileńską tak jak jest teraz jest dobrze i tak tą ulicą kursuje l linia trolejbusowa - 153 która była by lepiej zagospodarowana jeżdżąc przez Zana i Filaretów a nie Wileńską . Ominięcie ważnych instytucji przy Zana jak Sąd czy ZUS to nie jest dobry pomysł stąd i tłumy podróżnych niezbyt wielkie. Ktoś chyba na siłę chce mieć trolejbusy na Wileńskiej. Pieniądze z budowy tej trakcji lepiej przeznaczyć w inne miejsca choćby na przedłużenie trakcji do Felina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przyznam, że nie rozumiem priorytetów. Moim zdaniem miasto powinno w pierwszej kolejności inwestować w poprawę jakości nawierzchni dróg, wymianę taboru, biletomaty w każdym pojeździe, porządne przystanki z tablicami elektronicznymi i monitoringiem... Trajtki to trochę fanaberia jednak. Rozumiem jeszcze gdyby były tańszym wariantem, ale dopłacać do nich to już przesada.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trolejbus jest bardzo szybki, ma przyśpieszenie zbliżone do sam. osobowego. Gdyby szofer troleja ruszył na maxa pasażerowie wypadli by pewnie przez tylną szybę. Nie smrodzi jak autobusy. Na górkach jest niezawodny-wystarczy porównać sapiący autobus na Świętoduskiej lub Wodopojnej i "fruwający" trolejbus na Lubartowskiej. Jest cichy. A najwazniejsze Unia dotuje transport elektryczny więc w Lublinie możemy mieć jedna z najnowocześniejszych komunikacji publicznych w Polsce. Ceny prądu (podwyżki mozliwe tylko dwa razy do roku i to po zaakceptowaniu URE) nie szaleją z dnia na dzień jak paliwa. A tak na stacji paliw codzienne zdziwienie. Jak drogo! Eksploatacja trolejbusu jest tańsza od 20-30% nizsza jak autobusu. Tylko głąby z ZTM po linii PO magą twierdzić inaczej. Czym więcej trolejbusów, tym wieksze rozłożenie kosztów utrzymania trakcji. Wystarczy porównać koszt utrzymania na 20 wozów z szelkami, a 200. Jest różnica? W Lublinie jest produkowany tani prąd w Elektrociepłowni na Wrotkowie, więc koszt przesyłu energii to grosze. Trolejbus to nie wynalzek komunistyczny, ale USA. Zresztą na całym świecie kursują trajtki od Japonii po Stany. Od Chin po Włochy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda ze nie jezdza w Krakowie czy Bielsku-Bialej... :-(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Artur M. napisał:
Szkoda ze nie jezdza w Krakowie czy Bielsku-Bialej... :-( [/quote] [quote name='Artur M.' timestamp='1351977841' post='689746'] Szkoda ze nie jezdza w Krakowie czy Bielsku-Bialej... :-(
Nic się nie martw -już niedługo przedłuża trakcję trolejbusową z Lublina aż do Bielska-Białej -i to nawet przez Kraków!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: