Suma Sumarum: nadal nie ma ŻADNEJ szybkiej linii, którą można by się np.z Felina dostac do PKSu czy Sławinka (dwupasmówką). Nadal trzeba się "klekotać" kilkadziesiąt minut po dzielnicach i dzielniczkach, z przesiadkami...
|
|
Lepiej niech wydłużą trasę linii 39 (lub 57) do przejazdu kolejowego na ul.Turystycznej -i oczywiście tam zbudują nową pętlę autobusową -aby ludzie wysiadający z szynobusa Parczew/Lubartów mieli fajną alternatywę dotarcia do centrum miasta i innych dzielnic. Wtedy kolej oraz MPK zyskało by nowych pasażerów. Brakuje w tym Lublinie dobrych Gospodarzy -Oj brakuje !!!
|
|
linia 17 ciągle ktorys autobus nie jedzie co za chłam.i do roboty się spózniam.
|
|
Czemu skracają linię nr 44 przecież to likwidacja jedynego połączenia pomiędzy Czechowem południowym a czubami północnymi? Dlaczego nikt nie interweniuje, ludzie przecież to chory pomysł, tyle osób jeździ czwórkami???? Masakra....
|
|
Czy naprawdę muszą być zamieniane numery 17 i 160. Czy nie wystarczy przedłużyć linię 160 do Mętowa. Od bardzo dawna numer 160 jechał trasą od Jaczewskiego do Abramowic, jak pojedzie dalej to nic się chyba nie stanie.
Każdemu też wiadomo, że 17-tka skręcała w ul. Zemborzycką. Po co ta zamiana numerów. Czy ktoś pomyślał o pasażerach szczególnie starszych?
|
|
STANOWCZO NIE NALEŻY SKRACAĆ TRASY LINII 44 POWINNA PRZEBIEGAĆ JAK DAWNIEJ ŁĄCZĄC CZUBY PÓŁNOCNE Z CZECHOWEM
|
|
Bardzo dobry pomysł z nr 73.
W końcu szybko dojadę z Felina na Kunickiego
|
|
Bardzo dobry pomysł z powrotem linii 33 na dawny szlak do Tomaszowic. Tak dużo na kierunku do Nałęczowa powstało nowych domów, nowych mieszkańców, że powrót tej linii i z tym samym numerem co kiedyś jest jak najbardziej trafiony. Kwestia tylko jak będzie przebiegała trasa w samym Lublinie i jak często będzie kursować. Kiedyś chodziła co godzinę a w szczycie co pół godziny i to była rewelacja.
|
|
Niech się odczepia od 152. Teraz jest dobrze (od Abramowic przez Gleboka do Zana przy Lecrercu)
|
|
LINIA 44 - PISANIE, ŻE JEST DO JAKUBOWIC KONIŃSKICH, TO DELIKATNIE MÓWIĄC NADUŻYCIE. BO TYLE BYŁO SZUMU, A TA LINIA NAWET DO JAKUBOWIC NIE DOJEŻDŻA! TAKA PIĘKNA DROGA, NOWOWYBUDOWANA, TYLE LUDZI W POTRZEBIE, DZIECI DO SZKOŁY, A ONI ZROBILI ZAKOŃCZENIE LINII RZUT BERETEM ZA LUBLINEM! TRZEBA KONIECZNIE WYDŁUZTYĆ LINIĘ DO DWORU ANNA!
JAK NA RAZIE PETYCJE MIESZKAŃCÓW SĄ OLEWANE, ALE PRZYJDĄ WYBORY...
|
|
miała być 5, ale na trasie ze Sławinka, sławinkowska, zbożowa, warszawska, solidarności-centrum, a tu jakaś kupa, co to w ogóle ma być?
|
|
Ale załatwili mieszkańców Czubów, ekstra połączenie linia nr 44, skracają do lasu na Wyżynnej, a pozostali mieszkańcy Czubów czym dojada do Czechowa, m.in. na Paganiniego, Braci Wieniawskich pod urząd skarbowy?
|
|
A czym mieszkancy ul. Zana, Wileńska,Jana Sawy i Skrzetuskiego dojada na Kunickiego jak 152 nie bedzie dojezdzac pod Eleclerc ? Nie zmieniajcie 152!!!
|
|
Ten artykuł nie do końca zawiera prawdziwe treści. "Co zatem się zmieni od 1 września? Trasy linii 10, 16, 17, 39, 44, 57, 73 i 160. Linia 9 dostanie numer 159. Znikną linie 27 i 56. Innych zmian nie ma." Otóż są inne zmiany, proszę zobaczyć zmiany na stronie ZTM http://www.ztm.lublin.eu/pl/aktualnosci/zmiany-w-kursowaniu-komunikacji-miejskiej-obowiazujace-od-1-wrzesnia-br.html. Trasa linii 4, 21 i 27 również zostały zmieniona, co w artykule zostało pominięte.
|
|
Nudzi się stołkom i tyle.Czemu to niby służy.
|
|
A dlaczego takie ''byki'' kursujące co 10 min jak 158 i 159 mają jeździć na Porębę. Dlaczego Poręba jest tak wysoce uprzywilejowana by mieć połączenia ZE WSZYSTKIMI dzielnicami i ulicami Lublina. Linia 158 NALEŻY SIE ulicy Zana i basta, żadnego ''wydłużania'' na Porębę kosztem ulicy Zana. Ja bym zaproponował coś lepszego, przedłużenie linii 155 oraz 158 o 4 przystanki dalej( Zana ZUS 04 zamiast ZANA ZUS(końcowy), Brzeskiej 02, Pozytywistów 01, OS.SKARPA 01(nowy końcowy przystanek, który trzeba byłoby przebudować, tak aby mogły oczekiwać tam na odjazd trolejbusy 155 i 158, a odjeżdżając nawracałyby na rondzie Narodowych Sił Zbrojnych i zaczynałyby trasę od przystanka OS.SKARPA 02), TO dopiero można nazwać wydłużeniem, dzięki temu nikt nie ucierpi a tylko skorzysta. Na starej pętli pozostałyby jedynie linie: 78 oraz zjazdowa 950. Dzięki temu ilość przystanków linii 155 i 158 na całej trasie( mają obydwie po 22 przystanki) wzrośnie do 26, a to wydłużenie liczy zaledwie około 500 metrów i na to wozokilometry nie poszłyby na marne. Zawsze lepiej lekko wydłużyć linie które są sprawdzone niż bawić się w nowe, które mogą okazać się porażką. To ma sens i nikt na tym nie ucierpi, tym bardziej że lepiej jest jechać np. w porannym szczycie z Nadbystrzyckiej w kierunku Zana niż w kierunku Politechniki, dlatego że omija się korek, niby się trochę nadrabia, ale jest o wiele szybciej.
|
|
Poręba jest najważniejsza, dzieciaku z podstawówki. Lepiej się nie odzywaj tępaku.
|
|
dlaczego zabieracie 44 z Armii Krajowej??!!!!
|
|
wiecej autobusowlini 5 ......zeby ze swidnika byl 6 20.......i z pod targu w stone swidnika 15...00..prosimy duzo 5 czesto
|
|
Czy warto było wydawać miliony na sieć trolejbusową, aby przez Andersa i Lwowską kursowała jedna linia? Tańszy by był autobus. W całym tym zamieszaniu najważniejsza jest Poręba. To jakieś szczególne miejsce? A jak dojechać z Kalinowszczyzny na cmentarz przy Lipowej lub na Głęboką? itd. itp.
|
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|