Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Codziennie wsiadam w 45 nie wyobrażam sobie by ja zlikwidowano oraz zmieniono trasę .Czy te ludzie którzy niby znają się na komunikacji mowa tu owszem o ZTM Lublin mają trochę chodż oleju w głowie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cóż... niektóre pomysły są dobre jak np. wydłużenie linii 158, ale propozycja 9 jest skrajnie beznadziejna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Loooool. No ciekawe bardzo na co pojdzie ztm...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sławin od zawsze był odcięty od świata przez korki, brak wygodnych połączeń itp., a teraz - z powyższego artykułu wydaje się - też autobus nr 4. będzie omijać te osiedle. Skoro jednak budowane są nowe drogi, m.in. łączniki Sławina z Czechowem, to czy nie byłoby racjonalnym wykorzystanie nowopowstałej ul. Zelwerowicza do przejazdu linii nr 4 (lub puszczenie innego autobusu), celem bezpośredniego połączenia dwóch osiedli? Przynajmniej 37. ktoś w końcu przemyślał rozsądnie... Tak czy inaczej - Prezydent rozmyślił się z inwestycji budowania skrzyżowania Ducha-Sikorskiego-Solidarności, to niech chociaż usprawni połączenia autobusowe na Sławinie! Osiedle o takim potencjale, a tak go marnują... I jeszcze jedno. Po co ustalać całodniowe kursy z częstotliwością co 7,5 minuty? Wystarczyłoby wprowadzić takie przejazdy w godzinach szczytów - kiedy ewidentnie jest taka potrzeba!!! Lublin jedzie do pracy generalnie przed 8. rano i wraca z niej po 16. - wtedy jest potrzeba większej częstotliwości, ilości autobusów i ich wielkości (czasami zupełnie nieproporcjonalnej do potrzeb, patrz nr 74.), a także dogodnych połączeń (bezprzesiadkowych). Jeśli władze czy zarząd MPK Lublin chcą zachęcić ludzi do jeżdżenia autobusami, to powinni pomyśleć o dogodnych i częstych przejazdach autobusów - przynajmniej w godzinach, w których potrzebuje ich zdecydowana większość społeczeństwa, a także o krzyżowych łączeniach osiedli liniami autobusami itp. W innym przypadku - Lublin nigdy nie będzie miejscem, w którym żyje się dobrze...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawy jestem czy ten "ekspert" w ogóle korzystał kiedykolwiek z lubelskiej komunikacji. Zmiana trasy 9 to totalny absurd! Wydłużenie 158 nie było by takie głupie, gdyby nie to, że teraz to już w ogóle tą linią nie będzie dało się gdziekolwiek jeździć! I co mi po 12 trolejbusach przegubowych, jeśli i tak trafić na nie to jest święto! W ogóle ten projekt jest do kitu, bo jeśli 10 linii miało by kursować co 15 minut to trzeba by dokupić jeszcze dużo taboru. A jeśli dobrze zrozumiałem, to NIE MA PIENIĘDZY NA NASTĘPNY NOWY TABOR!! Już teraz po południu często widuje na 152 autobusy. Co to za ekspert? Masę nowej trakcji dalej będzie tylko kwitło nad ulicą i nic po za tym. A nasi kochani urzędnicy niech wsiądą do 9 po godzinie 15 - wtedy to zobaczycie jak miło się jeździ!!! Niech tu się w końcu przestanie wszystko odwalać i pomyśli o ludziach!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiepski pomysł ze zmianą linii 44,jeżdżą dzieci z lipniaka na czuby,nie ma innego połączenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawa jestem czy ten ekspert sprawdził, że autobus linii nr 4 jest jedynym, który pozwala mieszkańcom ul. Poligonowej i Jakubowic Konińskich (mieszkającym w pobliżu końcowego) dostać się do centrum miasta, a dzieciom do szkół przy ul. Zuchów i ul.Długosza?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
18 do Zbozowej???? Powariowal... 18 powinna jechac do Snopkowa (czyli 5 km dalej niz teraz). I zdecydowanie czesciej niz 2 razy dziennie. Kursy powinny byc co godzine. 4ka powinna tez jechac na DKW 809. Przeciez porobiono tam przystanki. To niby dla kogo one sa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
154 nie eksploatowana? jeżdżę nią codziennie na uczelnie i nie wyobrażam sobie, żeby miała zniknąć, bo dzięki niej omijam korki, które są w centrum i na UMCS dojeżdzam w 10-15min a nie w 45min jak linią 31. Sworzono ją tylko po to, żeby ją zlikwidować?! non sens! jeździ nią tyle samo osób co np. linią 23, ze względu na szybkie połączenie z zana, omijając całe miasto i dodam, że to jest jedno z dwóch tylko bezpośrednich połączeń z okolicy lwowska/podzamcze!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A mieszkańcy Rudnika dalej skazani na chodzenie na piechotę!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najwięcej połączeń z Węglina - ale żadne nie kończy się np w Abramowicach, na Tatarach, Majdanku - tam nie mieszkają ludzie bez samochodów? A połączenie np Kaliny z Majdankiem ? Bronowic przez Wolską, Kunickiego, Zemborzycką , Diamentową z os Poręba? Niech ekspert popatrzy na sieć połączeń dzielnic ze sobą - a może spytać mieszkańców a nie fachowców z Gdyni!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zabierajcie nam 40!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
154 nie eksploatowana? jeżdżę nią codziennie na uczelnie i nie wyobrażam sobie, żeby miała zniknąć, bo dzięki niej omijam korki, które są w centrum i na UMCS dojeżdzam w 10-15min a nie w 45min jak linią 31. Sworzono ją tylko po to, żeby ją zlikwidować?! non sens! jeździ nią tyle samo osób co np. linią 23, ze względu na szybkie połączenie z zana, omijając całe miasto i dodam, że to jest jedno z dwóch tylko bezpośrednich połączeń z okolicy lwowska/podzamcze!
Popieram w 100%. Też jeżdżę tym trolejbusem codziennie do pracy i wraz ze mną wiele osób. Właśnie to jest najlepsze że omija zakorkowane centrum i umożliwia szybkie połączenie między kilkoma dzielnicami. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej jest zlikwidować jedyne szybkie połączenie 28 z felinem i pominięcie przystanków takich jak os. Górki i os. Skarga. Co to za ekspert?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fantastyczny pomysł zabierzcie ludziom mieszkającym na ulicy Poligonowej jedyną linię która tamtędy jeździ, tak samo jak pisał ktoś wcześniej o liniach 154 i 7!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak niech zabiorą 4 z Poligonowej i niech mieszkańcy wędrują do domu brzegiem rozkopanej ulicy w trakcie przebudowy, ręce opadają!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasne, proponuje zlikwidować jeszcze autobus numer 1 żeby mieszkańcy osiedla za cukrownią już w ogóle nie mieli żadnej komunikacji. Przecież mogą na piechotę zawalać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
45 zlikwidowane, 28 omija Czuby, żadnego nowego trolejbusu na trasie czuby-majdanek mimo powstalej frakcji, linia cholernie zatłoczona szczególnie w poniedziałki i piątki, ekspert puknij sie w łeb!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to,że wszystkie autobusy będą jeździły po Czubach..a Czechów zostanie ograbiony z połowy i tak lichych połączeń..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma opcji! Tragiczny pomysł... kto to wogóle układa?? Zniszczyć 45, 44 nie będzie jeździć na Czuby-bezsens!! Usunąć najważniejsze linie O NIE!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...