Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kontrowersyjne zmiany w rozkładach jazdy autobusów

Utworzony przez kasia, 13 lipca 2011 r. o 21:23 Powrót do artykułu
ania napisał:
Może niech ktoś się pier***nie w ten głupi łeb, mieszkam na dożynkowej, tam jest jełopy!!! jeden autobus i ma jeździć co 60 minut?????!!!!!!!!!
No wiesz, nazywasz jełopami a nie wiesz że 74 ma być nie co 60 tylko co 45 minut. No do tego jak mieszkasz na początku to jest jeszcze 4.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~pablo~ czy przeczytałeś ten projekt ze zrozumieniem? Szczególnie polecam zapoznać się z Tabelą 1. Częstotliwości podane w gazecie dotyczą głównie szczytu komunikacyjnego. Po nim autobusy mają jeździć rzadziej lub w ogóle. Swoją drogą nie zgadzam się z tym aby zlikwidować linie 23, natomiast w późniejszym okresie na połączenie 21 z 47 tak aby omijały Felin, skróceniem 28. A daniem w zamian na Felin dwóch linii trolejbusowych 153 i 156. No i tak mnie zastanawia czemu 158 miało by nie jeździć na Felin. (pozostałe zminy odnośnie pdf-a dołączonego kiedyś do wcześniejszego artykułu: http://www.dziennikwschodni.pl/assets/pdf/DW4472177.PDF - polecam się zapoznać)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wypowiedzi i opinii multum na tym forum.Odnosi się wrażenie,że ZTM i MKK/czytelnicy mało wiedzą o tym pasożycie /robi wszystko na szkodę mieszkańców miasta.Wobec tego-o ile ktoś czyta te opinie mieszkańców z władz miasta,warto zapytać Pana Prezydenta naszego kochanego,aczkolwiek upośledzonego miasta z byłymi już aspiracjami ECK,oraz naszych wybranych,mądrych,biorących naszą kasę-RAJCÓW!!!!!Szanowny Prezydencie i Szanowna Rado Miasta!-Czy wreszcie nie wiWydzicie jaką krzywdę chcą zafundować nam mieszkańcom-i waszym wyborcom jakieś tam ZTM-y,MKK,i inne rakotwórcze twory?Dlaczego WŁADZE MIASTA robią dokładnie wszystko na przekór i wbrew woli mieszkańców i jednocześnie swoich wyborców?Tutaj trzeba niestety psychiatry żeby wyjaśnił ten ewenement!!!LUDZIE!Możecie być pewni,że pan PREZYDENT ŻUK,ani NASZA RADA MIASTA nie kiwną palcem,bo mają nas-mieszkańców daleko w DU..PIE. A przy okazji wyjaśniam:kiedyś było tylko MPK i było jako-tako.Teraz jest MPK,ZTM i jeszcze MKK/miejska korporacja komunikacyjna/To są twory stworzone sztucznie dla zatrudnienia swoich kolesi,pociotków i innych nieudaczników.PRAWDA prezesie MKK-WILK?Nawet ostatnio została zatrudniona na etacie vice prezesa MKK nastepna jakaś niedojda.I tak można w nieskończoność.Teraz stawiam pytanie retoryczne,bo znając życie Biednego miasta Lbn z racji naszych włodarzy:CZY WRESZCIE OBUDZICIE SIĘ I ZROBICIE COŚ Z TYMI PATOLOGIAMI KTÓRE NISZCZĄ NASZ Lublin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uważam,że kompletnym bezsensem jest zmian kursu linii nr 5, jak to nie będzie jeździć przez Sikorskiego? tylko z Racławickich w Warszawską? Z Sikorskiego skręcała w lewo w Aleję Solidarności i tam wysadzała ludzi mieszkających przy Solidarności, jak to będzie? bez sensu pomyślcie dobrze zanim zabierzecie ludziom jedyny środek transportu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gelo napisał:
a ja mam głęboko w du*** lubelskie autobusy i właśnie zdałem egzamin na prawo jazdy...a robole w autobusach niech się smażą... ja im miejsca na ulicy nie ustąpię jak będą chcieli wyjechać z zatoczki autobusowej w godzinach szczytu...Oni nas robią jak chcą to i my (kierowcy) Ich...dlatego mam w du*** całe lubelskie mpk i inne spółki...
A wiesz że bardzo dużo rozsądnych osób posiadających samochody w mieście korzysta z komunikacji miejskiej ze względu na brak miejsc parkingowych w centrum?Przecież jazda samochodem po tym mieście to masakra również ze względu na olbrzymią liczbę samochodów.Osobiście nie mam nerwów do jazdy po Lublinie ani samochodami ani komunikacją miejską.Jestem w tej szczęśliwej sytuacji że do pracy mam 10 minut na piechotę,jednak ze względu na wielu mieszkańców niejeżdżących autem po mieście tudzież nieposiadających samochodów protestuję przeciwko likwidacji linii typu 31 i ogólnie tym chorym pomysłom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podpisuję się pod wypowiedzią em
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co Pan na to PANIE PREZYDENCIE ŻUK,nasi wspaniali wybrańcy mieszkańców naszego upośledzonego miasta/Czyli nasi WSPANIALI RADNI?/Czy czytaliście wypowiedzi mieszkańców?Czy wreszcie ruszy WAS sumienie nie tylko przy pobieraniu kasy za decyzje niby dla dobra ogółu?Dlaczego robicie wszystko wbrew oczekiwaniom ludzi którym MACIE SŁUŻYĆ i za to BIERZECIE SUPER KASĘ?Dlaczego wreszcie Wy-Radni wybrani z woli mieszkańców macie ich daleko w du.pie?Myślicie że macie macie mądrość i jesteście ponad wszystko?Dlaczego żaden z Was-naszych wybrańców nie wypowie się w sprawach istotnych dla Miasta?Kasa jest duża i nie można wychylać się,bo a nuż w następnych wyborach zwycięży NIEPOKORNY?ŻENADA.TAK wam dopomóż BÓG-Rydzyka-ojca intrygantów zresztą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejrzałem projekt tych zmian i widzę , że jest on "długodystansowy". Część likwidacji ma wynikać z tego , że przybędzie trakcji trolejbusowej i linie trolejbusowe mają się pojawić w dotąd nieobecnych miejscach. Rzecz jednak w tym , że nie warto robić tego bez głowy , a co niektóre z tych likwidacji wyglądają na prowadzone bez głowy. Przykłady : linia 85 "ma wybór " być zlikwidowaną , czy wydłużyć kursowanie , choć jest najbardziej deficytową linią w mieście , a linia 36 skazywana jest na likwidację , choć kursowanie tej linii zredukowano do ochłapu w postaci 3 kursów wczesnoporannych , które są jedynymi kursami na tej linii PRZEZ CAŁĄ DOBĘ! Jak linia 36 ma mieć szansę na rzetelną ocenę swoich rzeczywistych możliwości , jeśli jej kursowanie to taki ochłap? Likwidacja linii 85 jest bezcelowa , ale nie rozumiem , dlaczego innym liniom zagrożonym likwidacją nie dano wyboru : przetrasowanie dla wyższej frekwencji albo likwidacja . Zadębie jest słabo skomunikowane z resztą miasta - tylko WYBRANE kursy dziesiątki( a jest ich niewiele). Dlaczego nie reaktywować - na mniejszym niż w latach dziewięćdziesiątych - taborze , linii nr 35? Ktoś z ZTM faktycznie nie rozumie realiów miasta , dla którego pracuje , jeśli proponuje takie nonsensy jak likwidacja linii nr 23... Zauważcie też , że linie nr 8 i 25 , czyli linie stałego kursowania docierające nad Zalew Zemborzycki , oceniono nie jako linie uzupełniające , a jako linie marginalne ! O CO TU CHODZI? Linie priorytetowe co 7 - 8 minut , ZGODA. Linie podstawowe co 15 minut? ZGODA. Ale linie uzupełniające i marginalne , mają wyznaczone zbyt rzadkie kursowanie : linie uzupełniające powinny jeździć co 20 , a nie co 30 minut. Linie marginalne powinny jeździć co 40 , a nie co 60 minut. Pozwolę sobie też zauważyć , że wszystkie linie trolejbusowe zostały uznane liniami podstawowymi - to logicznie wynika z planu powiększania ilości sieci trakcyjnej w mieście , ale nie mogę się zgodzić z zasadnością likwidacji linii 152 . Warto byłoby pomyśleć nad jakiś przetrasowaniem jej pod kątem większej frekwencji , a nie nad likwidacją. Ciekaw jestem też pomysłu związanego z wprowadzeniem linii 159 - w rysunkach dołączonych do strategii , jest pokazana trasa linii 159 i wygląda to bardzo interesująco . Za ten pomysł ZTMowi należy się pochwała. MACIEK Z LUBLINA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli miałaby być do dodatkowa linia, mówię o 159, to proszę bardzo, ale nie kosztem 152 i zmianą trasy 153. W ogóle nie wiem po co tak radykalne zmiany już istniejących linii skoro nie są one najgorsze. A jeśli chce się coś ulepszyć to nie kosztem istniejących linii tylko wprowadzić nowe. Radził bym ZTM, daleko od likwidacji 31 i 152. Jeżdżą one od wielu lat, pasażerowie są do nich przyzwyczajeni i są bardzo dogodnymi połączeniami. A linia 159 według mnie niepotrzebna bo Czuby mają połączenie z Mełgiewską przez często kursującą linię 9,a z Majdankiem jest już gorzej bo linia 14 nie za często kursuje. Uważam, że dobrze byłoby wprowadzić dogodne połączenia osiedla Świt i Poręba z rejonem szpitala na Jaczewskiego i ogólnie rejonem ulicy Chodźki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
komuś znowu odbija aby wprowadzić czasowe bilety.Wtak zakorkowanym mieście nie ma szans na przesiadkę,jeszcze oczekując na inny autobus,który jeżdzi co pół godz. i właśnie odjechał z przystanku.Urzędasy wyjdzcie z za biurek i zobaczcie jak się jeżdzi po mieście i ile kosztują przejazdy z przesiadkami.Wy jeżdzicie samochodami lub komunikacją za darmo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szanowni mieszkańcy!Twór jakiś w postaci MKK-Miejska korporacja komunikacyjna z prezesem Wilkiem na czele jest nadzorcą ZTM-u,a to wszystko jest ostoją dla kolesi.To jest dublowanie bzdurne jakiegoś działania i wszystkie władze o tym wiedzą.Proszę zobaczyć czym zajmuje się MKK,podlegają temu tworowi m.innymi kontrolerzy biletów,bo przecież ToTO musi się czymś wykazać.Proszę poczytać: "" Miejska Korporacja Komunikacyjna" Spółka z o. o. jest firmą świadczącą profesjonalne usługi w zakresie kompleksowej ochrony osób i mienia jak również kompleksowego utrzymania czystości. Działamy na rynku od 2001 roku. Jesteśmy firmą z kapitałem miejskim, naszym właścicielem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Lublin sp. z o.o.""To są wierutne bzdury,firma która zapewnia przetrwanie za super kasę kolesiom!!!!!!!Czyżbym się mylił panie prezesie od spraw zbytecznych-WILK-u?Drugim darmozjadem jest ZTM>wszyscy wiedzą że to jest twór szkodliwy-bo pasożytniczy,.Czy pan się z tym zgodzi panie prezesie PUDŁO????I tak przy okazji:Czy pan szanowny Prezydencie Lublina razem z całą RADĄ Miejską wiecie o tym?Szukacie kasy -to wnioski nasuwają się same.Ale co tam jakieś prawdziwe,aczkolwiek niewygodne opinie.życzę dobrego samopoczucia temu TOWARZYSTWU WZAJEMNEJ ADORACJI.Amen.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet nie próbujcie, szanowne MPK, podnosić ręki na 153. Nie ważcie się skracać do Leclerca czy inaczej, bo my z Osiedla Łęgi nie będziemy w stanie dojechać na końcową pętlę, a często jeździmy do cmentarza. Spod kładki na Orkana za daleko biec pod szpital na Kraśnickiej. Zaczynamy mieć dość tych Państwa fantazji. Mordowaliśmy się przez tyle lat, czekaliśmy na 153 jak na zbawienie, a teraz znów zaczynacie nas straszyć.W końcu dla kogo jest ta komunikacja? Ewidentnie ktoś tam u Państwa za dużo myśli, bo rodzą się niezdrowe idee. Z poważaniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK potrafi tylko spieprzyć to, co się przypadkiem, choćby i niechcący udało. Będę walczyła z pazurami o 153, bo ważny jest dla mnie dojazd do Majdanka. Naprawdę, można dostać szału. Ludzie, nie dajmy się!!! Pod każdym względem chcą nas w tym kraju udupić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pablo, jak dla mnie, to Ty możesz przesiadać się co przystanek, a ja chcę przejechać min. 5 przystanków jednym autobusem/trolejbusem, a nie zastanawiać się, czy zdążę się przesiąść, czy nie spadną pałąki, czy autobus przyjedzie na czas, itd. Czy ktoś układając ten rozkład jazdy wziął pod uwagę ilość szkół/uczelni w mieście i ich położenie w różnych częściach Lublina? Czy ktoś układając rozkład jazdy zastanowił się, iż od lat szybciej można dojść z Bronowic na Kalinowszczyznę, Tatary - szczególnie w stronę Mełgiewska-Metalurgiczna niż dojechać? Czy ktoś pomyślał, że aby dojechać z Bronowic na Związkową trzeba się nieźle nagłowić, aby zrobić to w godzinę? Rozkład jazdy ewidentnie jest ułożony przez ludzi nie mających pojęcia o tym ilu ludzi dokąd i w jakich godzinach korzysta z komunikacji miejskiej. Może czas wysiąść z samochodów, czy wyjść zza biurka i trochę spojrzeć na swoje genialne pomysły z punktu pasażera!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za palant chce zlikwidować 26 na os. Widok. Przecież to jedyny dojazd do centrum i na Czechów!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam Nieporozumieniem byłoby likwidowanie linii nr 152. Przecież po skierowaniu linii 150 na Węglin linia ta pozostała jedyną łączącą LSM z dworcem PKP. Jakim autobusem czy trolejbusem dojedziemy do dworca PKP z osiedla Mickiewicza lub Piastowskiego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko nie 153!!!!! Na Mełgiewską od biedy można z Czubów, z osiedla Łęgi dojechać autobusem 45. Rzadkim, ale zawsze. A na Majdanek, do pętli, to tylko jeździ 153. Niech ktoś tylko pomyśli! Żadna łaska, jeśli się pozostawi ten trolejbus do Leclerca. Do tego miejsca dojeżdża wiele trolejbus ów, ale wszystkie jadą potem pod ZUS. Ten jeden tylko jechał na ulicę Orkana.Nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł żeby 26 omijało Widok jest bez sensu. Oszczędność dla miasta jest żadna, a setki ludzi stracą możliwość bezpośredniego dojazdu do pracy, szkoły czy uniwersytet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw zlikwidowano '5' z końcowego przy Sławinkowskiej, w ramach oszczędności. Teraz chcą zlikwidować '18' robiąc końcowy przy Zbożowej,żeby '18' jeździła co 7 minut. Co innego zmniejszyć ilość autobusów odjeżdżających ze 'starego końcowego' albo nawet zlikwidować jedną linię gdy są inne linie którymi można dojechać, do przodu - a co innego jak ludzie wogóle nie mają czym dojechać do najbliższego przystanku. Końcowy przystanek na Sławinkowskiej to przystanek mieszczący się w granicach administracyjnych Lublina. Do projektowanego końcowego 18 przy Zbożowej jest około 1,3 km. Ewenementem jest to, że ten kawałek nie ma nawet pobocza, żeby bezpiecznie iść. Brak latarni oraz mroźny okres zimowy, w którym zaspy zalegają prawie na szosie powoduje, że przejście przez ten 'krótki' kawałek to horror. Nie ma chodnika - nie trzeba odśnieżać, nie ma latarni - nie trzeba płacić za prąd. Nie ma autobusu - nie będzie przystanku. Słowem - same oszczędności. Od strony gminy Jastków nawet chodnik zrobili w tym roku do przystanku, który mają zlikwidować. Tylko po co chodnik jak nie będzie do czego isć tym chodnikiem? To tak jakby wszystkie autobusy z końcowego przy Mełgiewskiej przenieść na Gospodarczą, a albo z z końcowego na Majdanku przenieść na przystanek w okolice Krańcowej lub z końcowego na Choinach przenieść pod 'Real' Widać ,że projekt wykonali ludzie nie pochodzący z Lublina, którzy niezbyt dobrze zapoznali się z warunkami i charakterystyką trasy i przystanków, albo osoba która im to przedstawiała nie przygotowała się do tego dobrze. A wszystko dlatego aby 18 jeździła od Zbożowej na Choiny co 7 minut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dlaczego likwidować 23 dojazd z czechowa na majdanek i felin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...