Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Mniej pasażerów niż przewidywano

Utworzony przez pizdoliz, 26 czerwca 2013 r. o 06:30 Powrót do artykułu
Nic dziwnego,ze ludzie nie lataja...sama jestem z lubelskiego ale musze latac do wawy bo ceny biletow trzy razy drozsze niz na okecie. to paranoja jakas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
litości poluzujcie z prognozami,lotnisko jeszcze nie pracuje jednego roku,w kraju kryzys kitnie nie tylko szaleje,a nasi pismacy tylko liczą kasę,Trzeba policzyć ile się zmarnuje kasy na stadion ,który nigdy na siebie nie zapracuje,bo lotnisko pomału ale tak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Weźcie kur... nie narzekajcie! Lotnisko nawet jak będzie miało straty to musi być i już!  Nie ma opcji ,żeby nie było. Już lepiej żeby stadionu nie budować, bo niepotrzebny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Malkontenci niech kupią bilety na loty,to będzie więcej pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam sie z uzytkownikiem Inka.Chce poleciec do Lublina ale różnica  cen biletów miedzy Lublinem a Warszawa-Okecie to okolo 300-400 zlotych takze wole ladowac w Warszawie i przyjechac nawet busem i mam wtedy sporo zaoszczedzone
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdy człowiek podejmie błędne decyzje odonośnie swojej działalności ponosi tego konsekwencje i to nie tylko finansowe. I to jest zrozumiałe. Zatem, jeśli ktoś kilkanaście lat temu podjął decyzję o budowaniu lotniska, potem przez 10 płacił zarządowi i radzie nadzorczej wynagrodzenia pomimo braku lotniska, zmieniał decyzje co do jego lokalizacji i powiększał koszty związane z wykupywaniem ziemi najpierw w Niedźwiadzie, a potem w Świdniku, zobowiązał się do wypłaty odprawy dla prezesa, którego nikt nie porwie do budowy kolejnego lotniska, a teraz ewidentnie naraża nas podatników na dodatkowe wydatki na pokrywanie strat jakie to lotnisko przyniesie, to chyba powinien tak samo odpowiadać jak ten człowiek, który myślał o niedzieli, a w sobotę łeb ucięli? I to jest właśnie problem - u nas nigdy nikt za nic nie odpowiada. Lotnisko, które może miałoby znaczenie, ale 10 lat temu,brak obwodnicy, jezdnie i chodniki w skandalicznym stanie, pozaczynane i nieskończone przez lata budowy, zabagniona kolej i totalne bezrobocie, a za chwile przynoszący straty stadion - odpowiedzialnych brak. Wniosek - każda dotychczasowa władza naraża nas tylko na koszty i zmusza do wyjazdów do pracy, zatem jest zbędna, gdyż działa na naszą niekorzyść.
    Tylko działalność publiczna (a jest nią lotnisko, PKP, MPK, budowanie chodników itd) nie jest dochodowa, a jeśli miałaby być bilet w takim MPK kosztowałby 20 złotych od przejazdu a nie 3, czy tak ciężko to zrozumieć? Tak samo z Prezesem lotniska, za podstawową pensję jaką pobierał nikt by nie przyszedł w tym charakterze pracować, jedynie odprawa dawała możliwość wyrównania tych zarobków do rynkowych pensji na tych stanowiskach. Lotniska nie buduje się  jedynie koparkami i spychaczami, w obecnej rzeczywistości potrzebny jest do tego sztab ludzi, księgowych, prawników,ekologów, ludzi którzy popchną sprawy w urzędach, rozpiszą przetargi itd. i wiadomo,że oni za darmo nie będą pracować. Jak Ci władza nie odpowiada to ją zmień w wyborach albo załóż własną partię, zdobądź poparcie i pokaż jak się "rządzi".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic dziwnego,ze ludzie nie lataja...sama jestem z lubelskiego ale musze latac do wawy bo ceny biletow trzy razy drozsze niz na okecie. to paranoja jakas.
     
Zgadzam sie z uzytkownikiem Inka.Chce poleciec do Lublina ale różnica  cen biletów miedzy Lublinem a Warszawa-Okecie to okolo 300-400 zlotych takze wole ladowac w Warszawie i przyjechac nawet busem i mam wtedy sporo zaoszczedzone
A zadaliście  sobie trud umysłowy,żeby dowiedzieć się dlaczego tak jest? Czy bilety kupujecie na ostatnią chwilę? Po co latac do Anglii czy Norwegii? Jedź busem, będzie taniej, "zaoszczędzisz".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam sie z uzytkownikiem Inka.Chce poleciec do Lublina ale różnica  cen biletów miedzy Lublinem a Warszawa-Okecie to okolo 300-400 zlotych takze wole ladowac w Warszawie i przyjechac nawet busem i mam wtedy sporo zaoszczedzone
juz Modlin :D Otwierają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Argumentów w stylu tych z Radomiem i Modlinem nawet nie będę komentował, lecz mam wrażenie że niektórzy piszą na tym forum, bo nie mają nic innego w życiu do roboty
  ... no to nie komentuj. Życie zweryfikuje "potęgę" Airport Lublin. Nie rozumiesz, że linie lotnicze to nie opłacana z kasy podatników budżetówka ? ---------------------------------------- One nie będą latały tam gdzie można zapełnić ledwo 1/2 samolotu na danej trasie ! I nie będą dokładały do interesu, żeby Lubelak poleciał gdzie chce i kiedy chce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak samo z Prezesem lotniska, za podstawową pensję jaką pobierał nikt by nie przyszedł w tym charakterze pracować, jedynie odprawa dawała możliwość wyrównania tych zarobków do rynkowych pensji na tych stanowiskach.
... nikt by nie przyszedł pracować za 5 - 10 - lub 15 tys. PLN miesięcznie ? No to wyrównuj dalej pensję Prezesa do "rynkowych pensji". :D   Żeby partyjnym kolegom (z nadania partyjnego) żyło się lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bilety droższe niż w warszawie, a jak wybudują ekspresówkę Lublin- Warszawa, to lubelskie lotnisko będzie można zamknąć, sory ale jakby było przynajmniej raz w tyg przylot i wylot z każdego kraju do Lublina to byłoby więcej pasażerów, nie tylko Anglia Irlandia i Norwegia polakami słynie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIC DZIWNEGO!!!! JAK BILETY DROGIE !!!!! BARDZIEJ OPŁACA SIĘ DO WARSZAWY POJECHAĆ NIŻ TU.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W zasadzie nie dziwi ten fakt... W chwili obecnej mieszkam w Wielkiej Brytanii,a pochodze wlasnie z Lublina. Ceny za polaczenia Londyn-Lublin, kilkakrotnie nawet przewyzszaja ceny lotow Londyn-Warszawa. Od czasu otworzenia lubelskiego lotniska,ani razu na nim nie wyladowalam (a w tym wlasnie czasie bylam w Lublinie u rodzicow trzy razy). Przykre,ze majac dom i rodzicow w Lublinie,nie oplaca mi sie,jako pasazerowi linii lotniczych,korzystac z polaczenia Londyn-Lublin,bo nawet z przylotem do Warszawy i bezposrednim polaczeniem z Okecia do Lublina,mam zaoszczedzone pieniadze. Moze inaczej patrza ludzie ktorzy w pojedynke pokonuja te trase.Ja z kolei, bilety zawsze zamawiam x3,a na okres wakacyjny x4. Wiec tak,czy tak...Warszawa jest w chwili obecnej bardziej atrakcyjnym ,pod wzgledem cenowym, miejscem do ladowania samolotem z Londynu anizeli moje miasto rodzinne :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ojej ale zaskoczenie. Przecież doskonale wiadomo było, że lotnisko będzie nierentowne jak każde inne prócz Chopina i Balic. Ale nie przecież Tubtin musi mieć lotnisko... jakby nie można było wykorzystać istniejącego w Białej Podl. Mniejsze nakłady finansowe a lotnisko też było by nierentowne.
  Gdańsk i Katowice na pewno są rentowne. Podejrzewam, ze Wrocław I pomimo spadków Poznań również... wiec nie gadaj bzdur. a tak na marginesie przy obecnym eksodusie setek tysiacy młodych ludzi za pracą do europy zachodniej wszyscy cieszymy się ze bedziemy mieli 13 lotnisk. Ale co za 10 lat? Przeciez te 7 lotnisk nierentownych czyli Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, Szczecin, Łódź i dołączy do tego Radom i Gdynia (Modlina nie liczę bo to lotnisko jelsi bedzie funkcjonowało to przyniesie zyski) bedzie miało problemy za 10 lat powazne. Niz demograficzny, dysporoporcje w zarobkach szarch ludzie jak były 10 lat temu tak i sa teraz gospodarka sie nie rozwija (poza wilekimi osrodkami), powaznych biznesów w takim Lublinie,Bydgoszczy czy Radomiu nie bedzie raczej...co dalej. Sadze, ze biorac pod uwage skromne portfele Polaków i spadek ludnosci maks 7-8 lotnisk jest potrzebne, reszta jest zbyteczna. Lepiej zeby Lublin czy Rzeszów miał szybka kolej i autosrtady w 4 kierunkach niż lotniska. Jak sie panstwo wzbogaci to mozemy miec i 20 lotnisk prosze bradzo ale w obceniej chwili 13 lotnisk to jaka paranoja z czego połowa bedzie na minusie dozywotnio i zawsze bedzie miała lipną siatke połączen( i beda naRzakania a jakze) Wiec po co na tyle lotnisk obsługujacych głownie tanie linie. To sie skonczy wraz z nizem domograficznym.. Autostrady, drogi szybkiego ruchy, nowoczesna kolej ... jesli to bedziemy mieli dopierów wózcas bierzmy sie za lotniska w kazdym wojewódzkim miescie . panimaju? w Polsce wszytko "od dupy" strony> No chyba, ze w najblizszych 10 latach polske czeka jakis mega skosk cywilizacyjny, gospodarka i zamoznosc obywateli sie potroi.... ale wierzycie w to?:P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nic dziwnego!!! Mniej pasazerów niz przewidywano zapewne wiaże się z cena biletów  ale i z beznadziejna organizacja lotniska. Miałam okazje nie dawno sie o tym przekonać. Pomijam już płatne parkingi , chaotyczne oznakowanie , ale zasadnicza sprawą jest brak mozliwosci podjazdu pod drzwi terminala tzw postój 2-5 min na wypakowanie walizek, owszem jest zatoka ale wyłącznie dla bus i autobus a pozostali "tachajcie"  walizy z płatnego parkingu i "wyciskajcie" siódme poty po kraweznikach. druga sprawa to sam terminal. jak sie "zagapisz" i przejdziesz odprawe paszportowa , to zapomnij o kupieniu czegokolwiek nawet zwykłej wody do picia. Z reguły na  innych lotniskach  jest tak , ze po wszystkich odprawach jest czas na tzw. zakupy w specjalnej strefie. Najwidoczniej na lubelskim lotnisku tak proste sprawy ,. urastaja do rangi duzego problemu, wiec sie nie dziwcie panowie zarzadzajacy lotniskiem , coraz mniejsza liczba pasazerów. Po prostu pasazer ceni sobie pieniadze i wygodę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nagonka na PLL ma się jak widać całkiem dobrze. Dziennik się cieszy, bo ma wyświetlenia...i kasę z reklam?    
Ten artykłu jest nierzetelny jak sku***syn. A na dodatek celowo jest tak napisany, że większość komentujących nie bardzo rozumie co tam jest napisane. A wszystko chodzi o to, żeby nam pokazać, że znowu coś zostało spieprzone. Przecież na końcu stoi, że powołują sie na jakiś dokument, który jest nieaktualny. Ludzie, przecież lotnisko nie zostało otwarte w 2010 ale ralnie w w 2013! Skoro tak, to wszystkie te daty trzebaby przesunąć o 3 lata. I wyszłoby, że w pierwszym roku planowali 80 tys. ludzi, a dopiero w 2016 - 300tys. No, ale wtedy by wyszło, że już wpołowie roku mamy 66tys. i przypuszczalnie do końca roku zrobimy grubo ponad te 80. Ale wtedy nie można by było dopier***ić nikomu i udowodnić mu, że jest do dupy. No i internauci nie ######ą sobie do gardeł - będzie nieciekawie. Ciekawe dlaczego w 2012 nie napisali atrykułu powołującego sie na te badania? Wtedy wyszłoby im, że mamy gigantyczną startę. Bo powinniśmy odprawić 447tys a odleciało może kilka tys. Ale tu nie chodzi o logikę i rzetelność, tylko o to żeby nasz czymś zająć.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/drukuj/55/tomasik-mamy-w-polsce-szesc-nierentownych-lotnisk-do-ktorych-wciaz-doplacamy.html     "Lotniska, które odprawiają mniej niż 1 mln pasażerów rocznie, mimo inwestycji samorządów w modernizację i rozbudowę, ponoszą straty. (...) Próg rentowności podniósł się w ciągu roku do 1,5 mln pasażerów, ponieważ wiele lotnisk funkcjonuje głównie dzięki tanim liniom lotniczym, które przynoszą mniejsze wpływy.   W Polsce mamy (z pominięciem warszawskiego) 5 lotnisk, które na siebie zarabiają. To porty w : Krakowie (3,2 mln pasażerów w 2012 roku), Gdańsku (2,9 mln pasażerów), Katowicach (2,6 mln pasażerów), Wrocławiu (2 mln pasażerów), Poznaniu (1,5 mln pasażerów). Pozostałe 6 lotnisk jest nierentownych."    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do kazdego lotniska, ktore zaczyna funkcjonowac ze 2, 3 lata niestety trzeba dokladac. przeczekajmy ten okres i potem zobaczymy czy budowa tego lotniska miala sens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gościu, masz 50m do z parkingu do terminala przecież :D Zastanawiam się jakich wskazówek potrzebujesz, bo tam nie ma gdzie się zgubić...Porzejściu przez kontrolę masz przecież bistro i sklepy, a nigdzie nie ma tak, że po przejściu przez odprawę paszportową są sklepy. Więc coś ci się chyba pomyliło...  
nic dziwnego!!! Mniej pasazerów niz przewidywano zapewne wiaże się z cena biletów  ale i z beznadziejna organizacja lotniska. Miałam okazje nie dawno sie o tym przekonać. Pomijam już płatne parkingi , chaotyczne oznakowanie , ale zasadnicza sprawą jest brak mozliwosci podjazdu pod drzwi terminala tzw postój 2-5 min na wypakowanie walizek, owszem jest zatoka ale wyłącznie dla bus i autobus a pozostali "tachajcie"  walizy z płatnego parkingu i "wyciskajcie" siódme poty po kraweznikach. druga sprawa to sam terminal. jak sie "zagapisz" i przejdziesz odprawe paszportowa , to zapomnij o kupieniu czegokolwiek nawet zwykłej wody do picia. Z reguły na  innych lotniskach  jest tak , ze po wszystkich odprawach jest czas na tzw. zakupy w specjalnej strefie. Najwidoczniej na lubelskim lotnisku tak proste sprawy ,. urastaja do rangi duzego problemu, wiec sie nie dziwcie panowie zarzadzajacy lotniskiem , coraz mniejsza liczba pasazerów. Po prostu pasazer ceni sobie pieniadze i wygodę.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestancie jazgotac deb***e. Przecietne oblozenie samolotow ladujacych i startujacych z Lublina to 85% przy czym z Stansted wacha sie miedzy 90-100% LF.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...