Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Mniej pasażerów niż przewidywano

Utworzony przez pizdoliz, 26 czerwca 2013 r. o 06:30 Powrót do artykułu
"Lotnisko w Świdniku obsłuży znacznie mniej pasażerów niż planowano"   A łyżka na to: niemożliwe! Ciekawe czy były prezes Muszyński podziela zdanie łyżki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie jest napisane, że nie latają? Nigdzie, bo latają i to całkiem sporo. Wszystko kwestia kiedy kupisz bilet.   Są ludzie, którzy jeżdżą od marketu do marketu i szukają najtańszych produktów zamiast oszczędzić na czasie i paliwie i trochę wyluzować. B)  
Nic dziwnego,ze ludzie nie lataja...sama jestem z lubelskiego ale musze latac do wawy bo ceny biletow trzy razy drozsze niz na okecie. to paranoja jakas.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.portlotniczy.lublin.pl/index.php?id_category=33 powierzchnie komercyjne po odprawie, proszę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestancie jazgotac deb***e. Przecietne oblozenie samolotow ladujacych i startujacych z Lublina to 85% przy czym z Stansted wacha sie miedzy 90-100% LF.
 ... to są trasy dla Lubelaków tyrających za granicą i ich rodzin. Nic dziwnego, że samoloty są w większości zapełnione powyżej 70 %. Na wczasy Do Wlk. Brytanii, Irlandii czy Norwegii nikt nie lata. :P   Przydałyby się też może kursy do Edynburga. Tam też full Lubelaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko działalność publiczna (a jest nią lotnisko, PKP, MPK, budowanie chodników itd) nie jest dochodowa, a jeśli miałaby być bilet w takim MPK kosztowałby 20 złotych od przejazdu a nie 3, czy tak ciężko to zrozumieć? Tak samo z Prezesem lotniska, za podstawową pensję jaką pobierał nikt by nie przyszedł w tym charakterze pracować, jedynie odprawa dawała możliwość wyrównania tych zarobków do rynkowych pensji na tych stanowiskach. Lotniska nie buduje się  jedynie koparkami i spychaczami, w obecnej rzeczywistości potrzebny jest do tego sztab ludzi, księgowych, prawników,ekologów, ludzi którzy popchną sprawy w urzędach, rozpiszą przetargi itd. i wiadomo,że oni za darmo nie będą pracować. Jak Ci władza nie odpowiada to ją zmień w wyborach albo załóż własną partię, zdobądź poparcie i pokaż jak się "rządzi".
Człowieku dotować to można coś co ma sens, a prawda jest taka, że lotnisko to nie jest do dotowania, a do przynoszenia korzyści. Podobnie jak PKS, czy kolej. Pan prezes plus reszta wiceprezesów i "załogi" brali za pracę pensje, a jak była ona dla nich za mała, to nie było przymusu, jeżeli chodzi o zatrudnienie. Czy ktoś widział jakieś ogłoszenia na to stanowisko? NIKT. Szukano pomiędzy kolesiami. Zatem daruj sobie Człowieku bajdy na temat co było mu trzeba zekompensować. Sztab ludzi pracował (przeczytaj artykuły o prawnikach, o zleceniach, wydziałach UM), a pan prezes tylko firmował i zatrudniał kolejnych kolesi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I jeszcze jedno - jak się na czymś nie znam, to się nie pcham - to odnośnie rządzenia. Władzy nie wybieram bo nie mam z kogo. Jak długo w Polsce będziemy jak za PRL-u wybierać partie, a nie konkretnego człowieka - specjalistę, tak długo będzie jak jest. Dlatego jednak, że płacę podatki, to mam prawo oceniać ludzi, którzy marnotrawią NASZE pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE KOMENTUJCIE !!!!!!!!!!!!!   Siedzi jakiś pajac i z jednego IP wysyła głupie,jazgotliwe treści. Pewnie w Parczewie u babci truskawy zbiera i się wnusio nudzi.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szkoda bardzo że mniej pasażerów bilety są droższe niż z każdego innego miasta, loty są tak beznadziejnie godzinowo dobrane , chyba tylko te w niedziele są ok. jak mało lata samolotów to czym mają latać Ci ludzie, na miotle?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szkoda bardzo że mniej pasażerów bilety są droższe niż z każdego innego miasta, loty są tak beznadziejnie godzinowo dobrane , chyba tylko te w niedziele są ok. jak mało lata samolotów to czym mają latać Ci ludzie, na miotle?
Jola na miotle to tylko baba jaga :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowe lubelskie narzekactwo. Port działa niecałe 6 miesięcy a już czytam że nigdzie nie latamy, że jak się otworzy Radom i Modlin to jeszcze ilość pasażerów spadnie, że ktoś musi jechać do Warszawy by do Brukseli polecieć... Więc proponuję się zapoznać z zapełnieniem samolotów wylatujących z Lublina oraz ile połączeń miały inne lotniska na początku swej działalnosci w tym tak wychwalany na tym forum ( tylko nie wiem dlaczego) Rzeszów Mniej niż Lublin? No proszę, a myślałem że z Rzeszowa zawsze takie dzikie tłumy latały... Argumentów w stylu tych z Radomiem i Modlinem nawet nie będę komentował, lecz mam wrażenie że niektórzy piszą na tym forum, bo nie mają nic innego w życiu do roboty
o i to mi sie podoba.A Rzeszów to dziura,nigdy więcej nie będę tam latał.Co do lotów fakt mogło być więcej połączeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niby od kiedy w Rzeszowie parking jest bezpłatny?
  Parking jest bezpłatny. Jak się nie lata to się nie wie. A na potwierdzenie link ze strony Portu Lotniczego Rzeszów ---> http://www.rzeszowairport.pl/strona/29/parking.html
Ostatnio edytowany 26 czerwca 2013 r. o 17:57
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Twórcy artykułu niech kupują bilety i w drogę mości państwo latać .A na marginesie prasa powinna promować a nie jęczeć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piszesz: mozna było wykorzystać lotnisko w Białej. Otóż, Lublin ma gdzieś Białą i co z nią dalej będzie. Lublin zabiera co się da z Białej, nie troszcząc się o jej mieszkańców czy o jej przyszłość. Żeby załatwić urzędową sprawę np. sądowa, trzeba naginać do Lublina. Koszt 20zł w jedną stronę. W obie 40zł. Granda. Lublin zlikwidował bialski PKS, teraz rozsprzedaje jej majatek. Oczywiście kasa dla lubelskiego syndyka. Lublin zabierał stare szafy i odkręcał klamki w dawnym urzędzie wojewódzkim, byle tego nie zostawić w Białej. O lotnisku nie wspomnę. Jego uruchomienie w Białej załatwiłoby potrzeby regionu, az nadto. Na co nam, bialczanom przyszło. Trzeba będzie robić zrzutkę, na wielkopańskie gesty lubelskich urzędników.
Bieda, przypomnij sobie czasy, kiedy powstawało bialskopodlaskie i jak Biała Podlaska GRABIŁA miasta nowego województwa. Schizofrenia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
............a może czas pomyśleć o nowych kierunkach a wtedy ruch na lotnisku będzie większy.... sama oczekuję zapowiadanego połączenia z Rzymem- jak na razie cisza............
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 ... to są trasy dla Lubelaków tyrających za granicą i ich rodzin. Nic dziwnego, że samoloty są w większości zapełnione powyżej 70 %. Na wczasy Do Wlk. Brytanii, Irlandii czy Norwegii nikt nie lata. :P   Przydałyby się też może kursy do Edynburga. Tam też full Lubelaków.
 
 ... to są trasy dla Lubelaków tyrających za granicą i ich rodzin. Nic dziwnego, że samoloty są w większości zapełnione powyżej 70 %. Na wczasy Do Wlk. Brytanii, Irlandii czy Norwegii nikt nie lata. :P   Przydałyby się też może kursy do Edynburga. Tam też full Lubelaków.
...tyra to sie w Polsce. Co do Edi to sie w pelni zgadzam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosta sprawa : lot Lublin Londyn kosztuje min 55-100 gbp. Natomiast Warszawa Londyn 29-55GBP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POPROSZE O JAKIES POLACZENIE NA LOTNISKO Z KTOREGO LATAJA SAMOLOTY DO NWE YORK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chciałem polecieć do Bułgarii (Burgas) z Lublina ta sama impreza kosztowała z Lublina 500zł drożej niż z Warszawy to samo biuro itd.. jak tu wspierać region??i ma przybywać pasażerów - wybrałem Wa-We.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w
chciałem polecieć do Bułgarii (Burgas) z Lublina ta sama impreza kosztowała z Lublina 500zł drożej niż z Warszawy to samo biuro itd.. jak tu wspierać region??i ma przybywać pasażerów - wybrałem Wa-We.
teraz wycieczka z rainbow do Bułgarii tańsza o 50 zł za wylot z Lublina ...dzis kupiłam wylot 02 sierpnia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie mniej pasażerów niż przewidywano nie dlatego, że ludzie nie chcą latać z portu lotniczego Lublin, tylko dlatego, że jest u nas bardzo uboga siatka połączeń. Gdyby były jeszcze inne destynacje, np. Niemcy (jakiś hub) i np. Francja czy Włochy, to byłoby tych 300.000 pax w pierwszym roku działania lotniska. Jednak okazuje się, że pozyskanie nowych połączeń do Lublina i z Lublina jest bardzo trudne. Ani Warszawa, ani tym bardziej Rzeszów nie oddadzą nam żadnego połączenia lotniczego, kosztem własnych. Musimy sami wywalczyć jeszcze te dodatkowe połączenia, ale nie wiem tak naprawdę jak to uczynić. Może jakąś akcję przeprowadzić, tak jak w przypadku S-17. Inną przyczyną jest to, że latanie z przesiadką w Londynie Stansted z Lublina do niektórych miast europejskich, np. do Porto nie jest korzystne, bo czas odlotu z lotniska przesiadkowego (Londyn Stansted) nie jest zgrany, zharmonizowany z czasem wylotu z lotniska Lublin. Czasami trzeba nocować na lotnisku w Stansted, bo lot do interesującego nas miejsca jest dopiero na następny dzień. Ja muszę np. lecieć do Portugalii przez Genewę z Warszawy, bo wtedy jestem w jeden i ten sam dzień w Porto. Stąd Warszawa jeszcze długo będzie portem wylotowym dla wielu Lublinian i mieszkańców regionu, niestety...Pocieszające jest  natomiast to, że w przypadku powrotu z Porto przez Stansted do Lublina czasy są już zgrane i możliwy jest powrót w jeden i ten sam dzień. Tak więc jak dobrze pójdzie wrócę wreszcie do Lublina na nasze lotnisko, a nie jak zawsze do Warszawy. WNIOSEK: lepiej dokładać do naszego lotniska LUBLIN niż mieć zawsze tylko do dyspozycji inne porty np. Warszawę czy Rzeszów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...