Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie uczelnie mają nowych szefów

Utworzony przez MyszoR, 1 września 2008 r. o 21:19 Powrót do artykułu
Wreszcie!Może ktoś ruszy ten UMCS,który zatrzymał się w PRL!Wstyd mi za te budynki "akademickie".Na szczęście studiuję politologię i mam ładny wydział
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Katarzyna Mieczkowska to bardzo dobry kandydat na rzecznika prasowego Uniwersytetu.Ma doswiadczenie,chetna do pracy,potrafi wspolpracowac z innymi i.... ladna.Panie Rektorze prosze nie zwlekac z ta decyzja!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A skąd ty przyszły politologu wiesz jak wyglądał PRL? Nasłuchał się popaprańców i powtarza bezmyślnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Rektorze tak trzymać - jeszcze oprócz starej kliki na UMCSie proszę zajrzeć do poszczególnych wydziałów i tam też posprzątać o kolegiach czy jednostkach widmo nie wspomnę Trzymamy kciuki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koniec kliki z czasów komuny. Ten dyr. administracyjny to typowy partyjny beton! Przez lata funkcjonował jako najbardziej niekompetentny pracownik UMCS. Do tego gdzie poszedł to robił wstyd. Taki bufon, że aż strach. Brawo Panie Rektorze! Dosyć tych skandalicznych wypowiedzi pana Grudzińskiego jego rażącej indolencji. Powinien pracować w knajpie a nie na UMCS.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dr napisał:
A skąd ty przyszły politologu wiesz jak wyglądał PRL? Nasłuchał się popaprańców i powtarza bezmyślnie.