Bait słabej jakości kolego.
|
|
Nareszcie będą ścieżki rowerowe w centrum!
|
|
Dla mnie to w całym centrum i śródmieściu mógłby być całkowity zakaz wjazdu samochodów, poza oczywiście: komunikacją zbiorową, taksówkami, (małe ciężarówki z dostawami tylko w pewnych godzinach - w jakimś sensownych porach, np. poza szczytem komunikacyjnym).
Po co ładować się do centrum samochodem? brakuje parkingów, robią się korki, powoduje to hałas, spaliny - więcej jest wad niż jedyna zaleta, czyli wygoda kierowcy. A jeżeli chcesz przejechać przez miasto - to jedziesz ringami wewnętrznymi - nie potrzeba przez centrum.
|
|
Tylko kilkadziesiąt kilometrów dróg rowerowych w centrum i śródmieściu miasta zmniejszyłoby ruch uliczny o kilkanaście procent - bardziej niż te inteligentne skrzyżowania, choć jestem ich zwolennikiem.
|
|
Gdzie lobby "krótkich nóżek"? Przydałoby się dla równowagi z pedalarzami.
|
|
buspasy w centrum juz widze te mega korki . juz dawno nie bylem na deptaku w centrum a teraz to wogle nie zamierzam
|
|
Uważam że powinno się zerwać asfalt i utwardzić tylko nawierzchnię np. żwirem. Zmniejszyło by to ruch samochodów i rowerów w centrum prawie do zera. A autobusy i tak by jeździły. Czy mogę zostać doradzcą w tym śmiesznym zespole ?
|
|
autobusy sa dla biedoty . smierdzi bezdomni . kradna . syf i malaria |
|
15 letnie rupiecie (taka jest średnia wieku osobówek) są dla bogaczy.
|
|
Buspasy na tych ulicach to zły pomysł.
|
|
juz na zachodzie europy zoreintowali sie ze to debilizm , dla paru rowerzystów wydaje sie mnostwo kasy . tworzy sie wieksze korki . Ludzie i tak dalej jezdza swoimi samochodami . |
|
Dlaczego, buspasy na tych ulicach to zły pomysł? Wszystkie drogi wielo-pasowe w centrum/śródmieściu powinny mieć buspasy. Na Radławickich jest bardzo duży ruch autobusowy i żadne ulica jak ta już dawno powinna je miec - na całej długości.
|
|
najpierw rozpiździej na kolei na dwa lata, teraz centrum rozpiżone na dwa lata. skończcie jedną budowę do cholery. tego skrzyżowania przy sikorskiego dokończyć coś nie mogą, ikea się zdążyła zbudować
|
|
1. Drogi rowerowe zmniejszają korki.
2. Drogi rowerowe są tanie. Wszystkie DDR w Lublinie kosztowały mniej niż jedna duża inwestycja drogowa np. Przebudowa Mełgiewskie/Przedłużenie Solidarności itd.
3. Na zachodzie ludzie zrozumieli, że komunikacja zbiorowa (autobusy,metro, kolejki podmiejskei) oraz rowery to najlepsze środki transportu po mieście. Z prostego powodu - bo wszystkie samochody prywatne nie zmieszczą się w mieście.
|
|
nieprawda coraz wiecej miast wylacza buspasy bo tworza gigantyczne korki |
|
Nie buspasy powodują korki, lecz kierowcy, którym (z lenistwa lub wygody) nie chce się przejść parę kroków, albo podjechać 3 przystanki autobusem.
|
|
"nieprawda coraz wiecej miast wylacza buspasy bo tworza gigantyczne korki " - to w Lublinie też za 30 lat możemy zacząć je wyłączać. Póki co należy je budować/wyznaczać.
|
|
Wycinanie drzew, betonowanie przestrzeni lub zabudowywanie każdego wolnego skrawka to główne cechy prezydentury Żuka.
|
|
A gdzie żeś w cytowanej przez siebie wypowiedzi zobaczył buspasy? Mowa jest jedynie o ścieżkach/drogach rowerowych. Komunikacja zbiorowa - jeżeli wystarczająca ilość osób z niej korzysta zamiast jeździć własnym samochodem po mieście - jest w stanie obejść się bez buspasów. |
|
Szkoda ze, ktos kto ma tak barbarzynskie podejscie do zieleni jest jednoczesnie jedyna alternatywa wobec poyebow z PiSu.
|
Strona 3 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|