Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Przebudowa al. Racławickich coraz bliżej. Projekt budzi kontrowersje

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 sierpnia 2017 r. o 06:35 Powrót do artykułu
Bait słabej jakości kolego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie będą ścieżki rowerowe w centrum!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla mnie to w całym centrum i śródmieściu mógłby być całkowity zakaz wjazdu samochodów, poza oczywiście: komunikacją zbiorową, taksówkami, (małe ciężarówki z dostawami tylko w pewnych godzinach - w jakimś sensownych porach, np. poza szczytem komunikacyjnym). Po co ładować się do centrum samochodem? brakuje parkingów, robią się korki, powoduje to hałas, spaliny - więcej jest wad niż jedyna zaleta, czyli wygoda kierowcy. A jeżeli chcesz przejechać przez miasto - to jedziesz ringami wewnętrznymi - nie potrzeba przez centrum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko kilkadziesiąt kilometrów dróg rowerowych w centrum i śródmieściu miasta zmniejszyłoby ruch uliczny o kilkanaście procent - bardziej niż te inteligentne skrzyżowania, choć jestem ich zwolennikiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie lobby "krótkich nóżek"? Przydałoby się dla równowagi z pedalarzami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buspasy w centrum juz widze te mega korki . juz dawno nie bylem na deptaku w centrum a teraz to wogle nie zamierzam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uważam że powinno się zerwać asfalt i utwardzić tylko nawierzchnię np. żwirem. Zmniejszyło by to ruch samochodów i rowerów w centrum prawie do zera. A autobusy i tak by jeździły. Czy mogę zostać doradzcą w tym śmiesznym zespole ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Lublin śladem zachodniej cywilizacji stawia na komunikację zbiorową i dobrze !!!!!!!!!!!!!!!! Buspasy to podstawa !!!!!!!!!!!!
 autobusy sa dla biedoty . smierdzi bezdomni . kradna . syf i malaria
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
15 letnie rupiecie (taka jest średnia wieku osobówek) są dla bogaczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy na tych ulicach to zły pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Tylko kilkadziesiąt kilometrów dróg rowerowych w centrum i śródmieściu miasta zmniejszyłoby ruch uliczny o kilkanaście procent - bardziej niż te inteligentne skrzyżowania, choć jestem ich zwolennikiem.
 juz na zachodzie europy zoreintowali sie ze to debilizm , dla paru rowerzystów wydaje sie mnostwo kasy . tworzy sie wieksze korki . Ludzie i tak dalej jezdza swoimi samochodami .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego, buspasy na tych ulicach to zły pomysł? Wszystkie drogi wielo-pasowe w centrum/śródmieściu powinny mieć buspasy. Na Radławickich jest bardzo duży ruch autobusowy i żadne ulica jak ta już dawno powinna je miec - na całej długości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najpierw rozpiździej na kolei na dwa lata, teraz centrum rozpiżone na dwa lata. skończcie jedną budowę do cholery. tego skrzyżowania przy sikorskiego dokończyć coś nie mogą, ikea się zdążyła zbudować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1. Drogi rowerowe zmniejszają korki. 2. Drogi rowerowe są tanie. Wszystkie DDR w Lublinie kosztowały mniej niż jedna duża inwestycja drogowa np. Przebudowa Mełgiewskie/Przedłużenie Solidarności itd. 3. Na zachodzie ludzie zrozumieli, że komunikacja zbiorowa (autobusy,metro, kolejki podmiejskei) oraz rowery to najlepsze środki transportu po mieście. Z prostego powodu - bo wszystkie samochody prywatne nie zmieszczą się w mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
1. Drogi rowerowe zmniejszają korki. 2. Drogi rowerowe są tanie. Wszystkie DDR w Lublinie kosztowały mniej niż jedna duża inwestycja drogowa np. Przebudowa Mełgiewskie/Przedłużenie Solidarności itd. 3. Na zachodzie ludzie zrozumieli, że komunikacja zbiorowa (autobusy,metro, kolejki podmiejskei) oraz rowery to najlepsze środki transportu po mieście. Z prostego powodu - bo wszystkie samochody prywatne nie zmieszczą się w mieście.
 nieprawda coraz wiecej miast wylacza buspasy bo tworza gigantyczne korki 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie buspasy powodują korki, lecz kierowcy, którym (z lenistwa lub wygody) nie chce się przejść parę kroków, albo podjechać 3 przystanki autobusem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"nieprawda coraz wiecej miast wylacza buspasy bo tworza gigantyczne korki " - to w Lublinie też za 30 lat możemy zacząć je wyłączać. Póki co należy je budować/wyznaczać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wycinanie drzew, betonowanie przestrzeni lub zabudowywanie każdego wolnego skrawka to główne cechy prezydentury Żuka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mar napisał:
undefined napisał:
1. Drogi rowerowe zmniejszają korki. 2. Drogi rowerowe są tanie. Wszystkie DDR w Lublinie kosztowały mniej niż jedna duża inwestycja drogowa np. Przebudowa Mełgiewskie/Przedłużenie Solidarności itd. 3. Na zachodzie ludzie zrozumieli, że komunikacja zbiorowa (autobusy,metro, kolejki podmiejskei) oraz rowery to najlepsze środki transportu po mieście. Z prostego powodu - bo wszystkie samochody prywatne nie zmieszczą się w mieście.
nieprawda coraz wiecej miast wylacza buspasy bo tworza gigantyczne korki
 A gdzie żeś w cytowanej przez siebie wypowiedzi zobaczył buspasy? Mowa jest jedynie o ścieżkach/drogach rowerowych. Komunikacja zbiorowa - jeżeli wystarczająca ilość osób z niej korzysta zamiast jeździć własnym samochodem po mieście - jest w stanie obejść się bez buspasów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda ze, ktos kto ma tak barbarzynskie podejscie do zieleni jest jednoczesnie jedyna alternatywa wobec poyebow z PiSu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...