może od razu ograniczmy ruch do dużej obwodnicy (jeszcze nie istniejącej)
|
|
taaa... swego czasu byłem GORĄCYM i ZAWZIĘTYM zwolennikiem zamknięcia centrum dla samochodów osobowych.
BYŁEM. Bo po zastanowieniu się - już nie jestem. Dlaczego? Bo Lublin NIE JEST przystosowany do tego... bo po prostu NIE ISTNIEJĄ obwodnice centrum... nie ma dokąd skierować ruchu Czechów-Czuby. Nie ma i już... (tak jak i też Wschód-Zachód, bo Tysiaclecia i Solidarności już nie pomieszczą zwiększonego obciażenia)
Sowińskiego? zapchana do niemożliwości... niby jest objazd centrum od wschodu przez Spółdzielczości Pracy, Podzamcze i dalej Unii Lubelskiej - a potem? Co, koło dworca PKP może, gdzie stoi się w korku po 10 minut? Bzdura, bo co z tego, że niby Krochmalną wyremontowano (?) ale nie ruszono Młyńskiej... z jej idiotycznym połączeniem z - bodajże nazywa się: Lubelskiego Lipca... którą też zawijasem kretyńskim podłączono do ciągu Zygmuntowskie-Fabryczna... Przez Kunickiego?, po wspaniałych modernizacjach TEŻ ZATKANĄ w godzinach szczytu? W dodatku z ciasnym "tunelem"? A jak z niej dostać się na Czuby? Kompletnie zniszczonym Nowym Światem i już przyblokowywaną Jana Pawła II?
Od zachodu - zapchaną totalnie Krasnicką i zjazdem do Solidarności - od Raclawickich, też kompletnie zatkanym?
Wyobrażacie sobie wyłączenie Narutowicza? Lipowej i Piłsudskiego - w kierunku do Meczenników Majdanka? A jak ją ominąć - ciągiem Tysiąclecia i dalej Witosa? Przejechać od nowo otwartego kawałka Dywizjonu 303 (przedłużeniem Krancowej) przez Krańcową w okolicach targu Bronowice do skrzyżowania z Witosa też trwa 20 minut w godzinach szczytu... a jest to raptem niecałe 500 m!
Wyłączenie Dolnej i 3 Maja? Świętoduskiej? A którędy je ominąć? Unii Lubelskiej? Niby można... ale przecież Unii jest już obciążona tranzytem od Spółdzielczości Pracy w kierunku Abramowic czy Zemborzyckiej, w dodatku jeszcze to nieszczęsne skrzyżowanie Lubelskiego Lipca z Piłsudskiego w kierunku Kunickiego... i sama Kunickiego.
miało być połączenie Głębokiej przez Muzyczną w kierunku mniej więcej Kunickiego - i co, jest? A przecież i Głęboka też nie jest dostosowana do przejęcia ruchu, nawet gdyby Muzyczną przedłużono...
Komunikacja miejska NIE JEST W STANIE przejąć tak zwiększonego potoku ludzi przemieszczajacych się przez miasto - przecież o tym większość decydentów doskonale wie... bo potrzebne by było co najmniej drugie tyle autobusów na - w sumie niewielkim - obszarze miasta... a też i ich wyjazd ze śródmieścia byłby zablokowany zwiększonym ruchem po tych niby "obwodnicach"...
Osobnym zagadnieniem są parkingi na obrzeżach strefy śródmiejskiej - a właściwie to problemu nie ma, BO TAKIE PARKINGI PO PROSTU NIE ISTNIEJĄ... ba, od południowej, zachodniej strony - NIE MA NA NIE MIEJSCA!
LUBLIN NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO WYCIĘCIA ŚRÓDMIEŚCIA Z UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO ! I jeszcze ładnych parę lat tak będzie... niestety.
|
|
Niedawno skończony remont ulicy 3 maja i skrzyżowań przy niej i już miała by być wyłączona z ruchu? Mocno bogaty ten Lublin.
Bus-pas na ulicy Kompozytorów? tam autobusy jeżdżą bez problemów więc też nie ma to sensu.
|
|
taaa... swego czasu byłem GORĄCYM i ZAWZIĘTYM zwolennikiem zamknięcia centrum dla samochodów osobowych.
BYŁEM. Bo po zastanowieniu się - już nie jestem. Dlaczego? Bo Lublin NIE JEST przystosowany do tego... bo po prostu NIE ISTNIEJĄ obwodnice centrum... nie ma którędy poprowadzić ruchu Czechów-Czuby. Nie ma i już... (tak jak i też Wschód-Zachód, bo Tysiaclecia i Solidarności już nie pomieszczą zwiększonego obciażenia)
Sowińskiego? zapchana do niemożliwości... niby jest objazd centrum od wschodu przez Spółdzielczości Pracy, Podzamcze i dalej Unii Lubelskiej - a potem? Co, koło dworca PKP może, gdzie stoi się w korku po 10 minut? Bzdura, bo co z tego, że niby Krochmalną wyremontowano (?) ale nie ruszono Młyńskiej... z jej idiotycznym połączeniem z - bodajże nazywa się: Lubelskiego Lipca... którą też zawijasem kretyńskim podłączono do ciągu Zygmuntowskie-Fabryczna... Przez Kunickiego?, po wspaniałych modernizacjach TEŻ ZATKANĄ w godzinach szczytu? W dodatku z ciasnym "tunelem"? A jak z niej dostać się na Czuby? Kompletnie zniszczonym Nowym Światem i już przyblokowywaną Jana Pawła II?
Od zachodu - zapchaną totalnie Krasnicką i zjazdem do Solidarności - od Raclawickich, też kompletnie zatkanym?
Wyobrażacie sobie wyłączenie Narutowicza? Lipowej i Piłsudskiego - w kierunku do Meczenników Majdanka? A jak ją ominąć - ciągiem Tysiąclecia i dalej Witosa? Przejechać od nowo otwartego kawałka Dywizjonu 303 (przedłużeniem Krancowej) przez Krańcową w okolicach targu Bronowice do skrzyżowania z Witosa też trwa 20 minut w godzinach szczytu... a jest to raptem niecałe 500 m!
Wyłączenie Dolnej i 3 Maja? Świętoduskiej? A którędy je ominąć? Unii Lubelskiej? Niby można... ale przecież Unii jest już obciążona tranzytem od Spółdzielczości Pracy w kierunku Abramowic czy Zemborzyckiej, w dodatku jeszcze to nieszczęsne skrzyżowanie Lubelskiego Lipca z Piłsudskiego w kierunku Kunickiego... i sama Kunickiego.
miało być połączenie Głębokiej przez Muzyczną w kierunku mniej więcej Kunickiego - i co, jest? A przecież i Głęboka też nie jest dostosowana do przejęcia ruchu, nawet gdyby Muzyczną przedłużono...
Komunikacja miejska NIE JEST W STANIE przejąć tak zwiększonego potoku ludzi przemieszczajacych się przez miasto - przecież o tym większość decydentów doskonale wie... bo potrzebne by było co najmniej drugie tyle autobusów na - w sumie niewielkim - obszarze miasta... a też i ich wyjazd ze śródmieścia byłby zablokowany zwiększonym ruchem po tych niby "obwodnicach"...
Osobnym zagadnieniem są parkingi na obrzeżach strefy śródmiejskiej - a właściwie to problemu nie ma, BO TAKIE PARKINGI PO PROSTU NIE ISTNIEJĄ... ba, od południowej, zachodniej strony - NIE MA NA NIE MIEJSCA!
LUBLIN NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO WYCIĘCIA ŚRÓDMIEŚCIA Z UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO ! I jeszcze ładnych parę lat tak będzie... niestety.
|
|
Hehe, kolejne pomysły z cyklu "jak udupić handel w śródmieściu i utrudnić ludziom życie". W tym kraju już dostali szajby na punkcie buspasów i w ogóle komunikacji miejskiej.
Obecnie jeżdzę do centrum samochodem załatwić różne sprawy: dentysta, notariusz, urząd, no i różne sklepy. Jeśli nie będę mógł tam wjechać samochodem, to zacznę odwiedzać TYLKO urzędy - a z resztą coraz więcej spraw załątwia się przez internet lub telefon, więc i to odpadnie. Nowego dentystę, notariusza i sklepy znajdę tam, gdzie jest parkinbg dla samochodów. A centrum niech sobie umiera, powodzenia.
|
|
Niech w ogóle zabronią jazdy samochodami po mieście; przywrócone zostaną dorożki. Będzie miło, bez spalin i romantycznie, ludzie w końcu przestaną się spieszyć.
|
|
PROPOZYCJA D - zamknąć Lublin dla mieszkańców ościennych..... miejscowości.
sposób prosty: tablice rejestracyjne. żeby nie było, że poszkodowani są wszelkiej maści przedstawiciele handlowi czy ci, co mają samochód po dziadku spod kraśnika - adres zameldowania na terenie lublina. tyle w temacie. a dla LKRów, LLE i tym podobnych parkingi na wylotówkach. byłoby luźniutko i czyściutko, a o ile bezpieczniej by się jeździło?
|
|
bardziej przydatne było by odkorkowanie nie centrum tylko ulic ktore sa rzeczywiscie zakorkowane w godzinach szczytu, a ci urzednicy chca jeszcze puscic tamtedy wiecej samochodów, BRAWO ! :/
|
|
"Następny wariant
Jest zbliżony do poprzedniego, mówi za to o przejęciu przez kolej części ruchu na terenie miasta."
to znaczy???
|
|
Wszystkie urzedy wypieprzyc na Felin i w centrum zrobi sie sporo miejsca!
|
|
Jak się wariant A ma do 'strefy płatnego parkowania" ? W końcu Miasto miało na niej zarabiać, a kierowcy mieliby gdzie parkować, nie mówiąc już o rozstrzygniętym przetargu, udziale wykonawcy w przychodach itp.
|
|
Czy w moim kochanym mieście decydentami muszą być nieudacznicy?
|
|
Nic nie kombinujcie bo tylko spieprzycie.
|
|
Proponuję wprowadzić bus pasy na ul.Kunickiego, byłoby to doskonałe rozwiniecie koncepcji komunikacyjnej Magistratu.
|
|
To jest chore.Ulice trzeba budować a nie zamykać.Komuś za bardzo przygrzało w głowę.
Buspasy na Kraśnickiej to wydłużenie przejazdu z Czubów na Czechów o pół godziny.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|