Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Trakcja na dwóch różnych końcach miasta praktycznie wogóle ze sobą nie połączona bez możliwości wjazdu na KP - pogratulować pomysłu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a co z ul. grygowej i pancerniaków
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Firma, która wygra przetarg jak zwykle dobrze zarobi i się nie narobi... natomiast podwykonawcy jak zwykle się narobią i nie zarobią... Ten, kto wygrywa przetarg w ofercie powinien przedstawić kto będzie podwykonawcą i jakie na to pójdą koszty... Ale u nas tylko "duzi" mają dobrze, a "mali" są za mali... Dziwne są te wyliczenia kosztów. Ciekawe kto je prawidłowo wyliczył - pracownicy miasta, czy startujące w przetargu firmy (różne kwoty)? Żeby się nie okazała, ze trzeba na koniec inwestycji dopłacić ponad te 29 mln.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
.. tak sie zastanawiam, co wam odpi..lo z tymi trolejbusami ?! ani to ekologiczne, ani szybkie, ani tanie. Skansen a nie "metropolia" , kpina. TRAMWAJE (w rzymi jakos bardziej pagorkowato i jezdzom) jak juz albo zwykle autobusy, ew na GAS
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lolo napisał:
.. tak sie zastanawiam, co wam odpi..lo z tymi trolejbusami ?! ani to ekologiczne, ani szybkie, ani tanie. Skansen a nie "metropolia" , kpina. TRAMWAJE (w rzymi jakos bardziej pagorkowato i jezdzom) jak juz albo zwykle autobusy, ew na GAS
Tak, a tramwaje są na pewno tanie, szczególnie cała infrastruktura, jak i sam tabor - poza tym w LBNie nie ma tak obciążonych ludźmi tras, na które opłacało by się wysyłać tramwaj, zabierający jednorazowo ok. 300 osób - z drugiej strony taki tramwaj podjeżdżający np. w górę ul. Wieniawskiej, pobrał by tyle energii, że wszystkie inne trolejbusy i tramwaje musiały by w tym momencie stać, a ciekawe jak to wszystko zsynchronizować, żeby nie padła cała sieć - np. w płaskim Wrocławiu mają co chwilę kłopot z przeciążoną siecią elektryczną, gdy za wiele tramwajów rusza w jednym momencie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lublinianka napisał:
Firma, która wygra przetarg jak zwykle dobrze zarobi i się nie narobi... natomiast podwykonawcy jak zwykle się narobią i nie zarobią... Ten, kto wygrywa przetarg w ofercie powinien przedstawić kto będzie podwykonawcą i jakie na to pójdą koszty... Ale u nas tylko "duzi" mają dobrze, a "mali" są za mali... Dziwne są te wyliczenia kosztów. Ciekawe kto je prawidłowo wyliczył - pracownicy miasta, czy startujące w przetargu firmy (różne kwoty)? Żeby się nie okazała, ze trzeba na koniec inwestycji dopłacić ponad te 29 mln.
Też tak myślałem. Owszem rozbieżności od kosztorysu inwestorskiego w stosunku do kosztorysu wykonawcy są i zawsze będą. A bierze się to z tego iż duże firmy kupując hurtowe ilości materiałów maja ogromne zniżki w stosunku do cen katalogowych. Ale takie różnice jak tu są po prostu psuciem rynku, bo nałapią tanich podwykonawców nie znających się w temacie i będą robić na sztukę, albo później się okaże że jakiemuś podwykonawcy nie zapłacili czy też będą chcieli aneksować umowę... Ale cóż do puki głównym kryterium jest cena to tak będzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lolo napisał:
.. tak sie zastanawiam, co wam odpi..lo z tymi trolejbusami ?! ani to ekologiczne, ani szybkie, ani tanie. Skansen a nie "metropolia" , kpina. TRAMWAJE (w rzymi jakos bardziej pagorkowato i jezdzom) jak juz albo zwykle autobusy, ew na GAS
A Tobie znowu "Odwala" z tym tramwajem?! Już to kilka miesięcy temu pisaleś... -i znowu zaczynasz?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: