Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miasto chce wyznaczyć buspasy na al. Kraśnickiej. I nie tylko tutaj

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 września 2016 r. o 20:12 Powrót do artykułu
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Nawet jeśli założymy że projekt jest super, to skąd MPK i inni przewoźnicy wezmą te dodatkowe autobusy dla uszczęśliwionych lublinian.
Nie ma co liczyć, na to że ratusz na ten cel opodatkuje wyłacznie swoich dwupedałowych wielbicieli bo mu słupek PR spadnie, więc zapewne kolejny kredycik do spłacenia, i wyższe miejskie opłaty, przypadnie nie tylko zielonym idiotom ale i normalnym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak byłem za Żukiem to teraz już nie jestem... Koniec głosowania na Niego. Co on wyprawia ? Ścisłe centrum - ok, ale Kraśnicka to już przegięcie. Pracuje jeżdżąc po Lublinie wiec wiem o czym piszę. Skąd takie pomysły?!?!?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak długość przeciętnego autobusu to 3 samochody osobowe w autobusie 50 pasażerów w osobowych 3,no jk tu teraz wykombinować.Kilka dużych parkingów w różnych miejscach stąd wyjazdy  autobusów w różne miejsca Lublina no i problem rozwiązany. Pomysł trochę z księżyca,ale tam podobno nie ma korków.Już obecnie wielu kierowców "gigantów" obznajomionych z jazdą po polnych drogach,zostawia samochody koło Juli czy Praktikera i dalej MPK,dlatego od 14-18 Turystyczna taka zatłoczona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak na tym parkingu królują samochody,LWL,LPA,LUB,LLE,LCH.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusy na ścieżki rowerowe !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W krajach zachodnich rzeczywiście są buspasy i ograniczenia dla samochodów osobowych ale : 1. Są pełne obwodnice miast ( u nas brakuje ważnej obwodnicy południowej) 2. Są obwodnice śródmiejskie z których przynajmniej jedna jest bezkolizyjna- u nas nawet jak jest jej fragment t i tak ze światłami. 3. Są parkingi P&R - u nas teoretycznie funkcję spełniają parkingi przy centrach handlowych ale tam można parkować do 22 4. Jest komunikacja publiczna nie nastawiona na zysk - u nas najlepiej na przetarg wszystkie linie aby było taniej . 5. W Zurichu pracownicy urzędów mają obowiązek korzystania z komunikacji inaczej pracują gdzie indziej. aleje kraśnickie są formą obwodnicy śródmiejskiej i buspasy są tam nieporozumieniem. Na Kunickiego buspasy zamiast lewoskretów to chyba jest dobry pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem kierowcą , mieszkam w Lublinie , bardzo często poruszam sie po całym miesicie w zwiazku z wykonywaną pracą.. jak czytam ten artukuł z wydzieleniem bus pasów to aż jestem przerażony... to bedzie sodoma i gomora .. opamietajcie sie z takimi bzdurnymi projektami !!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tu pojawia się pytanie: Po co miasto inwestowało w "Inteligentny system zarządzania ruchem", który i tak ma wyłączoną funkcję zielonej fali m.in. dla pojazdów komunikacji miejskiej ? Czyżby górowala tu konieczność utopienia dofinsowania które i tak dostaliśmy, niech sie nie zmarnuje jak daja...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do " Zakazać wjazdu dla LUB LSW i LKR"... jak będziesz\ kciał lecieć do cioci lub szwagra do Londka, lub gdzieś dalej żebrać kasę, to lataj z koziej wólki, bo LSW zakaże ci wjazdu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Komunikacja miejska jest o jakieś 40 razy wydajniejsza niż wasze złomy przewożące powietrze :) I dobrze, że jest faworyzowana na coraz większej ilości ulic :) Kto chce wozić powietrze, będzie stał w korku a kto skorzysta z KM ten będzie normalnie poruszał się po mieście :)
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
...poszukaj mi zwolenniku komunikacji połaczenie tak żebym był w pracy o 5:30 na Kraśnickich a mieszkam w Świdniku....
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
wolę wozić powietrze, ale pracować, niż jeździć KM i brać kuroniówkę....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto INSPIRACJI !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszystkim cierpiącym z tego powodu kierowcom polecam wiadomą maść, wiadomo na co  W MIASTACH I KRAJACH CYWILIZOWANYCH (to te na zachód od Kurowa, bo widać z komentarzy, że niektózy swoimi samochodami dalej nie dojechali...) jest to norma i oczywiste było, że tego typu rozwiązania dotrą W KOŃCU DO LUBLINA!  możecie sobie jęczeć, ale fakty są takie, że z komunikacji miejskiej korzysta więcej ludzi niż z samochdów - przyjrzyjcie się, w korku stoją samochody, w których może w co piątem jedzie ktoś więcej niż kierowca - to jest marnowanie wspólnej przestrzeni i niech się ktoś tam nie martwi skąd miasto weźmie dodatkowe autobusy żeby przewieźć większą ilośc pasazerów - nie trzeba ich więcej bo taki pojazd "kółko" od pętli do pętli zrobi szybciej a więc w ciągu swojej dniówki zrobi więcej "kółek" czyli będzie można z tych samych zasobów (pojazd, kierowca) wykonać więcej kursów - wpłnie to na poprawę wydajności pracownika i lepsze wykorzystanie kupionego za niemałe publcizne pieniądze pojazdu buspasy są moi drodze kierowcy w intersie nas wszystkich a co z tymi co muszą korzystać z własnego transportu (padł przykład przedst. handlowego) - w ogólnym rozrachunku nic się dla nich nie zmieni albowiem spora częśc tych, co teraz właśnie wam drodzy handlowcy tamuje ruch, przesiadzie się do komunikacji publicznej - polecam sprawdzić co to jest Paradoks Downsa-Thomsona. W skrócie polega on na tym, że przeciętna prędkość osoby poruszającej się samochodem po mieście zależy od przeciętnej prędkości (od drzwi-do drzwi) osoby poruszającej się komunikacją zbiorową. Innymi słowy im lepsza będzie komunikacja zbiorowa, tym więcej osób będzie jej używać, a więc w sieci będzie mniej samochodów, z czego wynikną mniejsze korki. Dlatego też częstokroć odebranie jednego z pasów ruchu dla samochodu i przekazanie go w formie wydzielonego torowiska bądź bus-pasu w rzeczywistości zmniejsza, zamiast zwiększać korki samochodowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jazda komunikacją miejską jest droższa niż jazda samochodem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic tylko pogratulować pomysłu a tak na marginesie skąd w urzędach tylu specjalistów ułomnych na głowę a może to jakiś wirus opanował Lubelskie Urzędy????????????????????????????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram buspasy! Ale nie w takiej formie w jakiej się planuje! Buspasy powinny pomóc pasażerom komunikacji miejskiej, a jednocześnie nie doprowadzać do skrajnej frustracji użytkowników osobówek! Dlatego jak dla mnie: OK - budować tam gdzie są po 3 pasy w każdą stronę - autom zostają wciąż po 2. - np. Solidarności. OK - budować tam gdzie się poszerza drogę - np. Sowińskiego - kierowcy przyzwyczaili się do korków tam. Gdy damy im obok buspas i szybką linię północ południe, to może chętniej się przestawią na autobusy. Ale na Racławickich? 2 kilometry drogi i 9 świateł z tymi co mają je postawić przy remoncie? co chwilę buspas będzie używany jako pas do skrętu. Buspas ma sens jeżeli jest ciągły. Przez długi odcinek. A nie rwany co 250 metrów... Dla mnie na Racławickich wystarczyłoby do rozładowania korków: 1) Zrobić oddzielny pas do skrętu z Racławickich w prawo w Sowińskiego, zaczynający się już przy LO Staszica. 2) Przy przystanku przy Budowlance: = zrobić możliwość wjazdu autobusu na przystanek wprost ze skrzyżowania = zrobić Dodatkowy pas przy Budowalance jako BUSPAS, wraz z oddzielną fazą sygnalizacji świetlnej. Zauważyliście że teraz 26 i 31 potrafią zablokować oba pasy czekając na możliwość skrętu? Tak by miały swoje zielone i mogłyby skręcić ze skrajnego prawego pasa. I to by rozładowało Racławickie bardziej niż buspasy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kogos chyba konkretnie po.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo! Co zrobić by to chore miasto zupełnie stanęło? Wiem załatwimy ich bus-pasami. Proponuje jeszcze bus-pas na Głębokiej, Sowińskiego, Leszczyńskiego i wszystkich jednokierunkowych w tej dziurze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak naprawdę w ogóle zrobić kraśnicką tylko dla autobusów, albo nie dla rowerów TYLKO !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłby sens jakby były co najmniej 3 pasy ruchu w jedną stronę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma sensu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...