Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ludzie, Carrefoura było stać na wiadukt nad witosa a dla "miasta" koszty za wysokie...?!!?!?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Bez buspasów ciężko będzie nam spełnić kryteria programu". To jest właśnie Unia. Nieważne, że bez buspasów przebudowa miałaby sens, a z buspasami nie. Buspasy muszą być albo nie będzie kasy. Dziwne, ze w kryteriach nie ma obowiązkowych ścieżek rowerowych i osobnych ścieżek dla wegetarian.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to jest sytuacja jak z Tuwima i Słonimskiego ("W oparach absurdu") albo z Mrożka! Poszerzenie Sowińskiego, ale bez wydzielania buspasów przyniosłoby znaczne korzyści dla rozładowania ruchu, z buspasami - oczywiście nie miałoby sensu. Dla każdego normalnego człowieka wynika stąd wniosek, że należy poszerzyć ulicę bez wydzielania buspasów. Tymczasem wniosek jest taki, że nie będzie poszerzania w ogóle! Czy ja żyje naprawdę w kraju absurdu?? Rozumiałbym, gdyby taka sytuacja miała miejsce np. w Indiach i musiałyby być pasy tylko dla świętych krów. Ale w UE autobusy i trolejbusy chyba nie mają statusu świętych krów? Poza tym na poszerzeniu ulicy bez wydzielania buspasów autobusy też by skorzystały! Skorzystaliby wszyscy. Czy nie można osób ustanawiających kryteria przyznawania funduszy przekonać do pominięcia tego i.d.i.otycznego kryterium???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...