A prywaciarze nadal jeżdżą starymi autobusami, co najlepsze jeden jest składany z 3 autobusów, jeździ na 17 i na 6, znający się na motoryzację od razu będą wiedzieli o które chodzi. W MPK Jelcze M12 mają już ponad 2 mln kilometrów, mogę się założyć, że Solarisy i Mercedesy po 1 milionie będą się ledwo toczyć.
|
|
zadnych kursow nie przewidziano do swidnika do tego jeszce oplakany stan taboru i rwa sie na bycie metropolia z czym do ludzi napewno nie z takim podejsciem wladz zarowno swidnika ,mpk ztm i wladz lublina
|
|
Szanowna Redakcjo!
MPK nie kupi żadnych autobusów, bo pracują tam sami nieudacznicy, którzy nie potrafią zdobyć pieniędzy na nowy tabor. Dzisiaj pojawiły się wyniki oceny merytorycznej wniosków w konkursie unijnym dotyczącym miejskiego transportu publicznego w lubelskim - wynik? MPK Lublin na ostatnim miejscu, ledwo osiągnęło 60% punktów - www.rpo.lubelskie.pl/front/page/get/90/nabor_id:343/
|
|
23 autobusy "wielkopojemne" w Lublinie, to po prostu śmieszne. Po (ewentualnym) zakupie tych 5 "przegubowców", Pan Prezes zdecyduje o
skasowanie 5 Ikarusów - i bilans wyjdzie "na zero". Teraz trzy pytania do Pana Prezesa (i do Mieszkańców Lublina) -
1) dlaczego wśród skasowanych do tej pory 12 Ikarusów przegubowych, skasowano przynajmniej 5 (lub więcej) takich, które po naprawie lub wymianie silnika (silniki takie są "na stanie MK") mogłyby dalej wozić pasażerów,
2) co zrobiono z pięniędzmi uzyskanymi za sprzedany w paźdźierniku 2009 r.do Radomskiego MPK autobus przegubowy Solaris Urbino 18 CNG (tzw. biała gąsiennica) kupiony w listopadzie 2006 r. za 1.200.000,- PLN, (na co Prezes MPK Lublin przeznaczył środki uzyskane ze sprzedaży),
3) dlaczego Pan Prezes tak "ochoczo" pozbywa się autobusów przegubowych, nie "dając" nic w zamian.
Czyżby dla dobra pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) ?
|
|
Niech prezes rydecki się pochawli jak wyglądają finanse MPK, jaki jest dług, ile co miesiąc MPK płaci za dzierżawę około połowy już autobusów które nie są ich własnością.
|
|
Ciekaw jestem czy Szanowny Pan ma pojęcie ile autobusów MPK kupiło w 2008 i 2009 r. ? Otóż 53 i to bez udziału środków zewnętrznych. |
|
Naprawdę przydałyby się większe i niskopodłogowe,aby wózkiem inwalidzkim dało się wjechać... Te zwykłe(czyli nieprzegubowe)są w godzinach szczytu stanowczo za ciasne aby móc jeszcze wózkiem się"załadować"i "nikomu nic nie uszkodzić"-dlatego raczej jeżdżę poza godzinami szczytu,gdy jest trochę luźniej... A tak w ogóle to zauważyłem,że osoby na wózkach inwal.mało korzystają z niskopodłog.autobusów MPK-bo w starych autobusach kierowcy mają poważne problemy z otwieraniem ramp wjazdowych(lub wcale nie mogą ich otworzyć).Dlatego raczej korzystam z nowszych autobusów...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|