Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

MPK Lublin ma za mało autobusów. Trolejbusy ratują sytuację

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 września 2016 r. o 06:48 Powrót do artykułu
Napiszcie że to i tak nie wszystko, bo jeszcze są podwykonawcy. W normalnych warunkach prezes który nie kupił ani jednego autobusu od ponad 6 lat wyleciałby na zieloną trawkę już dawno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buahahahha ,,najlepsze przedsiębiorstwo komunikacyjne w polsce'' ******mpk.lublin.pl/?id_site=1&id=1434 i pani rzecznik, te stare jelcze które jeszcze są w stanie wyjechać z zajezdni i tak jeżdżą, więc niech paniusia nie pierd... głupot !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbusy - ratują sytuację ???? Śmieszne jest to stwierdzenie....powinno być - powieszono sieć trolejbusową, teraz trzeba wykazać, że jest wykorzystana inaczej dotacje na ten cel trzeba zwrócić !!!! A życie pokazuje, że trolejbusy stały się skutecznym środkiem na "blokadę" skrzyżowań i rond a już włączanie się do ruchu to "kuriozum" na skalę światową !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Że co stare Jelcze nie jeżdżą? - prosze bardzo dzisiaj jeden na 3 (po południu będzie na 7) a drugi na 50 - i to mówie tylko o tych dwóch przedpotopowych a jest jeszcze cała rzesza nadających się jedynie na smietnik trupów z końca lat 90-tych, które jeżdżą codziennie regularnie od rana do nocy na wszelkich mozliwych liniach. Ja się pytam za co to przedsiebiorstwo otrzymało te trzy nagrody? Pan prezes to nie ma żadnego wstydu i honoru a pan prezydent Żuk tez udaje że nic nie widzi. Jak panu prezesowi mało nagród to ja mu z chęcią ufunduję mu swoją - za pierwsze miejsce w kategorii WSTYD ROKU - i od razu dostanie ze cztery zaległe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czemu pani rzecznik nie mówi nic o innych starych autobusach z numerami 18XX których całe tabuny najlepsze przedsiębiorstwo w polsce podnajmuje od firm krzków? W tej chwili podwykonawcy jeżdżą na 10 rozkładach jakie powinno mpk obsługiwać samo, a i tak dalej brakuje autobusów. To jest 10 rozkładów na ok. 190 jakie ma obsłuzuyć codziennie. Czy to jest normalna sytuacja? Panie Żuk, czas zrobić wietrzenie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzi chcą dodatkowych kursiow a jak są to artykuł. Widać że to artykuł pod zamówienie. Są robione kursy, nowym taboret i to jest fakt. Znam ludzi z poza Lublina gdzie się dziwią że trolejbus może się odpisać i jechać dalej. Jest to wizytówka lublina już. I to jest fakt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale artykuł. Hahaha. O niczym. Szkoda że nie można napisać, " o nowy rok szkolny MPK się wyłożyło" Ale co tam napisze się że nie było autobusu podjechał nowoczesny trolejbus, Wielka szkoda że dzieciaki dojechały do szkoły na czas. Wieki smutek że musiały znosić złożone pały na dachu. Żal czytać :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Osobną kwestią jest niższy od zakładanego wzrost wpływów ze sprzedaży biletów po podwyżce ich cen. a podobno Prezydent jest "ekonomistą" haha...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać że coś ciężkiego spadło Ci na głowę. Nie dość że masz zaburzenie jeśli chodzi o postrzeganie faktów to jeszcze pisać nie potrafisz jak należy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tramwaje mogą jeździć nie widzę żadnego problemu w tych trolejbusach, okablować cały Lublin i z głowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzieciaki Lubelaki swój rozum mają i z chęcią z trolejbusa skorzystają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawieszali byle gdzie tych drutów i puszczają trolejbusy na marginalne linie, co dodatkowo jest droższe! Trzeba było kupić autobusy a nie wydawać kasę na te druty na przedmieściach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W niedzielę autobusy jeżdżą puste i jest ich całe mnóstwo,to marnowanie miejskiej kasy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najważniejsza to w/g MPK jest numeracja trolejbusowa, tak jakby to miało największe znaczenie dla pasażera. Bo jak 14 trolejbus przyjedzie to jeszcze nie wsiądzie i co wtedy? Zajmijcie się łataniem luk, a nie wprowadzaniem na siłę numeru np 159 zamiast 9. Przecież pojazd jedzie określoną od dawna trasą linii 9 więc jakie znaczenie ma numer?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Straszna trauma dla dzieciaków, jak one usiedzą w szkole po dojechaniu trolejbusem na czas. Jest to niewyobrażalne. Trzeba psychologów by im pomóc. Trauma może być niedoodwrocenia, bosze na czas w szkole, nieeeeeeeeee. A przecież pamiętają jak ich starsze rodzeństwo musiało wsiadac z przodu by wysiąść z tyłu no i zawsze to na pierwszej się nie musiało być. Hahaha. Tak było za Pruszona. Już nikt nie pamięta?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy rozbudowie trakcji mówiono, że trolejbusy są tańsze w eksploatacji, a teraz okazuję się odwrotnie. Ktoś powinien odpowiedzieć jak to właściwie jest i co jest tańsze. Może jakaś przekręt był.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahaha czyli mpk zajmuje się strefą parkowania i innymi pierdołami a zapomniało kupić autobusy by wozić ludzi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak sobie czytam i czytam. I co stwierdziłem? Dzieci siedzą w szkole!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Ludzi chcą dodatkowych kursiow a jak są to artykuł."  Wygrywasz dzisiejsze internety!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto chyba zastanowić się nad sensem utrzymywania niektórych linii - 19 na trasie pokrywającej się niemal na całej długości z trasą 160 i 157, 26 na trasie Czuby - Kraśnicka pokrywająca się z pustym 38 (może po prostu wydłużyć, jeśli jest taka potrzeba, z Widoku 44 lub 32), 54 na trasie Leclerc - Kraśnicka pokrywa się z trasą 10 i 57. Moim zdaniem przedłużenie linii 54 przez Zana (jak by nie patrzeć osiedlowe centrum), Filaretów, Jana Pawła II, Wrotkowską, Inżynierską do Kruczkowskiego lub nawet do Abramowic, pozwoli wycofać 38 z Zemborzyckiej i Abramowickiej, zlikwidować linię 19 i uzyskać oczekiwane połączenie LSM - Czuby - Inżynierska - ew. Abramowice. To, że koszty eksploatacji trolejbusów na liniach autobusowych ponosi MPK oznacza jedynie dopłatę z innej kieszeni, więc te tłumaczenia są dziecinne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...