Kiedyś było wiecej kursów i autobusy jezdziły czesciej niź teraz to ze brakuje autobusów to tylko wymówka ZTM zeby było gorzej dla pasażerów a skoro brakuje autobusów to trzeba stare autobusy wypuszczac i po sprawie. A nie jezdzą teraz autobusy raz na godzine to skandal.
|
|
Swoja droga to jednak dziwne ze nowe autobusy pojawiaja sie tylko tam, gdzie pojawia sie jakis prywatny przewoznik swiadczacy uslugi na rzecz ZTM...nawet w tym artykule, z wypowiedzi tej pani wynika, ze autobusow bedzie wiecej jak zacznie jezdzic po miescie firma Warbus...Tak, tyle ze nadal beda to autobusy firmy Warbus a nie MPK, wiec mpk nadal bedzie brakowac wlasnych autobusow do obslugi tych rozkladow, do ktorych jest przydzielony.
Z tymi trolejbusami to sie jednak troche przesada zrobila, trzeba rzeczywiscie kogos ze swieza glowa by temat podjac na nowo. Nowe linie powinny byc, modyfikacje tras tez, tylu pasjonatow w Lublinie, ludzie pisza o swoich pomyslach, moze warto z tego skorzystac? Miala byc kasa z podwyzki biletow i ograniczen w kursowaniu niektorych tras...a teraz co, ze nie ma kasy bo ktos to zle policzyl?
Zgadzam sie z tym ze te 5 kursow "19" w ciagu dnia jest nikomu niepotrzebnych, lepiej byloby zrobic priorytetowa linie ze 160, ktora w roku skzolnym jest wiecznie zaladowana, kiedys na "17" jezdzilo duzo przegubowych, ktore teraz obsluguja tak " załadowane" perfyerie jak Abramowicka, Dominow, Metow...
Zlikwodowac "19", po jej trasie- moze z modyfikacjami, zeby nie zabierac dojazdu nad zalew i do petli Weglin puscic "38" jako linie calodzienna i juz te kilka wozo-kilmetrow mamy zaoszczedzone. Takich malych- duzo znaczacych koretkt napewno mozna wprowadzic wiecej.
|
|
Ciekaw jestem za jakie stawki jeżdżą prywatni przewoźnicy do których nie musimy dopłacać tak jak do MPK. Opłaca im się kupić nowe autobusy i jak się domyślam mają z tego zysk.
|
|
Czy przypadkiem MPK nie szykuje się do zakupu nowych autobusów? Ostatnio coś o tym pisali...
|
|
Czy przypadkiem MPK nie szykuje się do zakupu nowych autobusów? Ostatnio coś o tym pisali...
|
|
dzieci w szkole , trzeba się cieszyć . bo co jest ważniejszego od szczęśliwego dziecka .
bezpiecznie dotarł i ma szanse nauki,.
a kiedyś tak nie było
|
|
trolejbusy na linii 19, 20 czy 45 to śmiech na sali. Co do 19 to albo likwidacja, albo skierowanie linii przez Wrotkowską, Nowy Świat, Kunickiego, Zemborzycką, Kruczkowskiego i ewentualnie wybranymi kursami do Inżynierskiej. Osobiście nie widzę sensu podnoszenia częstotliwości na linii 13, autobus zbyt często by jeździł pusty, zatem warto rozważyć dodatkowe kursy na 15 bądź 40, gdzie mieszkańcy Nałkowskich korzystają z tych linii z bardzo dużą frekwencją. Co więcej, poprzez skierowanie 19 na Nowy Świat, mieszkańcy ci otrzymają bezpośrednie i szybkie połączenie z centrami handlowymi na Zana.
|
|
Dla mnie to przegubowce stanowią skuteczną blokadę skrzyżowan a obserwuje to codziennie z autopsi, także nie pitol, że o włączaniu się do ruchu nie wspomnę. |
|
W/g danych z 2001 r w Lublinie było ponad 220 autobusów MPK + ponad 80 autobusów prywatnych. Przynajmniej wtedy linie takie jak 9, 10, 13, 26, 31, 57 kursowały z normalną częstotliwością (DP 10-12, S 12-15, DŚ 20-30), a nie tak jak teraz. A bilety były tańsze i była alternatywa w postaci komunikacji prywatnej. W 1999 r. jeździły jeszcze częściej, były osobne linie prywatne i tak powinno być. Mam rozkład wydany przez MPK na lata 1993/1994, tam linie kursują jeszcze częściej.
Powinna być prywatna i państwowa komunikacja miejska, oraz prywatne linie podmiejskie i linie strefowe.
|
|
Chwała Bogu, że jest linia 38 bo to jedyne połączenie Weglina i części Czubów z Nałkowskich i zalewem. Może to być trolejbus a nawet tramwaj, byle był.
|
|
Na przedmieściach??- kalina, Unii lubelskiej??? czy ty wogle znasz miasto,dac ludziom z prowincji dostep do neta i takie kwiatki wychodza. |
|
38 jest potrzebna...nie zabierajcie sensownej linii...Niech jezdzi nawet co godizne ale niech jezdzi, zmienicie jej trase tak, zeby pbslugiwala ja po trasie obecnej "19" i byloby calodniowe polaczenie po trasie obecnych 19 i 38 i wszyscy byliby zadowoleni....
dlaczego niby 38 jest bardziej bez sensu niz np 73?
A jesli nie ma kasy na nowa "11" to moze warto rozwazyc inna trase wprowadzonej niedawno "30"? Niech zaczyna na osiedlu Widok, jedzie po trasie planowanej "11" przez Wrotkowska, Nowy Swiat do Placu Bychawskiego- jak potrzeba niech sobie zajedzie pod Dworzec Glowny PKP i nawracjac dalej po swojej trasie trasie do Aleji Raclawickich, stad mozna sie zastanowic czy tak jak nowo planowana "11" do Weglarza czy po obecnej trasie na Zbozowa...Nawet jak do Weglarza to pod Kul sie dojedzie a stad na Zbozowa to juz nie problem...
Co sadzicie o zmodyfikowaniu "30" w ten sposob?
|
|
Nowe linie powinny byc, modyfikacje tras tez, tylu pasjonatow w Lublinie, ludzie pisza o swoich pomyslach, moze warto z tego skorzystac?Modyfikacje i owszem ale nie wplątuj w to pasjonatów bo jak oni coś wymyślą to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.Rodzice jeszcze ich sponsorują to by wydawali kasę której nie ma. |
|
Zwłaszcza z ich radomskim przewódcą, co cieciował w MPK i myśli że jest doktorem prawa. |
|
Śmiać mi się chce, że ZTM zakładał, że po podwyżce cen biletów ich sprzedaż utrzyma się na takim samym poziomie jak przed podwyżką... zastanawia mnie czy tzw. "Prawo popytu i podaży" coś im mówi...haha ekonomiści za dychę...
|
|
Skoro podwyżka cen biletów nie przyniosła efektów i nie ma nowych połączeń, to należy wrócić do poprzednich cen biletów i zlikwidować połączenia do Świdnika.
|
|
Może czas wreszcie pomyśleć o jakiejś linii tramwajowej ??? Taka pipidówka Olsztyn daje radę, a Lublin nie ?????
|
|
A kiedy będą nowe autobusy elektryczne z Ursusa . Żuk obiecał 77 sztuk , a MPK zakupiła tyko 1 . Chyba czekają do wyborów z tą "kiełbasą ".
|
|
dlaczego trolejbusy kosztują drożej od autobusów?
|
|
Bilety równie drogie jak w Krakowie i Warszawie. Szkoda ze nie zarabiam jak w tych miastach. Do tego nie jeżdzą trolejbusy a zrobiono trakcję na Jana Pawła. Było widac niebo a teraz jest jak w klatce.
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|