Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
xx napisał:
Z Lublina do Wrocławia czy Szczecina powinien kursowac skład jn. Siemens Desiro Clasic albo Sapsan-Velaro Rus a nie EZT.Jazda pociagiem powinna byc wypoczynkiem, a nie udreką.
W "żółkach" siedzenia są jak w karcerze i jeden-dwa kible (nie ubikacje) na skład, z reguły zamknięte na głucho. Ja mam w d.... taki pociąg do Wrocławia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zen napisał:
W "żółkach" siedzenia są jak w karcerze i jeden-dwa kible (nie ubikacje) na skład, z reguły zamknięte na głucho. Ja mam w d.... taki pociąg do Wrocławia.
no, niektóre są zmodernizowane, siedzenia są wygodne tapicerowane, wnętrze gruntownie odnowione, ze pasażer ma wrażenie, ze siedzi w zupelnie nowym skladzie. http://www.pkp.pl/files/DTK%202007%20EZT_po%20modernizacji.jpg po modernizacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zmodernizowane EZT, moze takie będą jezdzić: http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?url=/files/6651/pezt9.jpg&clTxt=Wnętrze (foto: PKP PR) http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?url=/files/6651/pezt11.jpg&clTxt=Korytarz (foto: PKP PR) http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?url=/files/6651/pezt_10.jpg&clTxt=W drodze do Katowic (foto: PKP PR)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzięki puszczeniu składu TLK Lublin->Wrocław przez stolycę (a nie jak dawniej przez Radom, Kielce) czas podróży zwiększył się o 20 minut. Pogratulować. Dodatkowo należy spodziewać się dużo większego tłoku na tej trasie, także pozdrawiam wszystkich, którzy będą musieli jechać do Wrocka. ;P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobre jest połącznie poranne o godz.8:30 przez Katowice do Wrocławia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepsze są te pociągi do Rzeszowa ( prawie 4 godziny jazdy) i z Chełma do Terespola ( prawie 5 godzin jazdy). A potem ktoś się dziwi, że kolej zadłużona. Zadłużona, bo wozi powietrze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapattttttero napisał:
Dzięki puszczeniu składu TLK Lublin->Wrocław przez stolycę (a nie jak dawniej przez Radom, Kielce) czas podróży zwiększył się o 20 minut. Pogratulować. Dodatkowo należy spodziewać się dużo większego tłoku na tej trasie, także pozdrawiam wszystkich, którzy będą musieli jechać do Wrocka. ;P
Bo taka jest polityka intercity. Dać 3 wagony i zapełnić je w 150%, znaczy żeby się korytarzem nie dało przejść A gdzie najłatwiej zapełnić jak nie w Warszawie? W dodatku bilet będzie z 2-3 zł droższy przy okazji. Dla nich same zyski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie jest pociąg z Zamoscia do Lublina. Panowie posłowie! Miał jeżdzić nowy szynobus. Gdzie on jest - zapytam także o to Marszałka. Przeciez to są jakieś ........!!!!! Po co były te wielokrotne obiecanki? Zakpiono ze mnie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Ranny skład do Warszawy" ! Należy go szybko opatrzeć, sanitariusz!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kłopotem nie jest pociąg bezprzedziałowy - wiele pociągów na świecie na długich trasach jest własnie takich i PKP chce wziąć z tego przykład zapomina jednak o tym że takie pociągi to częstop pociągi dużych prędkości - co innego pokonać trase 500 km z prędkością 320 km/h, a co innego z prędkością 80 km/h
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@aron pociągi lbn-rzeszów to po prostu połączenie relacji pociągów lbn - stalowa wola i stalowa wola rzeszów.Podobnie w przypadku chełm - terespol (chełm - lublin/dęblin - łuków/biała podlaska - terespol). Podejrzewam, że mało kto będzie jeździł całą trasę (w drugim przypadku może nawet nikt) - wymiana podróżujących będzie występowała na głównych węzłach. A puszczenie jednego składu na takiej trasie to w rzeczywistości mniejsze koszty niż kilka składów na krótkich odcinkach (m.in. koszty uruchomienia).Dziwi mnie twoja niewiedza w tym temacie, tym bardziej, że tytułujesz się często prezesem jakiego tam pitz-u. Bo wprowadzenie przez ciebie ludzi świadomie w błąd akurat wcale nie jest dla mnie dziwnym zjawiskiem....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do ludzi wierzące w thuskowe cuda "ostatnio pojawiła się mediach informacja pochodząca z prokuratury wojskowej prowadzącej śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej(dokładnie od rzecznika prasowego Naczelnej Prokuratury Wojskowej),że ani polscy prokuratorzy ani polscy patomorfolodzy nie byli obecni podczas sekcji zwłok jej ofiar . Jest to informacja wręcz szokująca szczególnie w odniesieniu do patomorfologów. W sytuacji kiedy podczas debaty sejmowej w sprawie smoleńskiej katastrofy w dniu 29 kwietnia Pani Minister Zdrowia Ewa Kopacz mówiła między innymi „ z wielka uwagą obserwowałam pracę naszych patomorfologów przez pierwsze godziny. Pierwsze godziny nie były łatwe i to państwo powinniście wiedzieć. Przez moment nasi polscy lekarze byli traktowani jako obserwatorzy tego co się dzieje, To trwało może kilkanaście minut, a potem kiedy założyli fartuchy i stanęli do pracy razem z lekarzami rosyjskimi, nie musieli do siebie nic mówić” POpieram Thuska, uwierzylem w cudowne klamstwo minister kopacz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
witam... CHiałem się was zapytać gdzie sie podział pociąg do Przemyśla... nikt tego nie zauważył że go zlikwidowano - TRAGEDIA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mis napisał:
witam... CHiałem się was zapytać gdzie sie podział pociąg do Przemyśla... nikt tego nie zauważył że go zlikwidowano - TRAGEDIA
Ten pociąg w zapowiedziach był juz skasowany 3 miesiące temu. Żadna nowość. Zamiast na trasie Warszawa - Lublin - Przemyśl on teraz chyba jedzie Warszawa- Kraków- Przemyśl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeszcze 3 lata temu były 2 pociągi pośpieszne do Przmeyśla... a w nowym rozkładzie jazdy nie ma żadnego i trzeba osobówkami i to z 2 przesiadkami (Stalowa Wola Rozwadów i Przeworsk). PRZYWRÓĆCIE POŁĄCZENIE Z PRZEMYŚLEM. BŁAgam...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ach napisał:
jeszcze 3 lata temu były 2 pociągi pośpieszne do Przmeyśla... a w nowym rozkładzie jazdy nie ma żadnego i trzeba osobówkami i to z 2 przesiadkami (Stalowa Wola Rozwadów i Przeworsk). PRZYWRÓĆCIE POŁĄCZENIE Z PRZEMYŚLEM. BŁAgam...
Ma byc przeciez bezposredni Regio Lublin- Rzeszów. To do Przemyśla juz blisko. Mogło byc gorzej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehehe alescie doradzili.. do rzeszowa 4 godziny a z rzeszowa jeszcze 2 godziny, szybciej by było przynajmniej skomunikowac pociąg z Lublina i w Stalowej Woli puścić bezpośredni do Przemyśla... już by cos było a nie w Przeworsku jeszcze się przesiadać... prosze uwzglednić to w korektach rozkąłdu jazdy 2010/2011. Troche ludzi jest zainteresowanych bezpośrednim połaczeniam z Lublina do Przemyśla.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przywrocic pociagi lublin zamosc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszelkie zażalenia proszę pisać do premiera Tuska, że ma takiego wiceministra w rządzie, Engelharda który jest odpowiedzialny za tematy kolejowe, który bardzo dużo zrobił złego dla zwykłego pasażera. Dzieki niemu dazy się do likwidacji tanich dostępnych połączeń i pozostawieniu tylko EIC i EC dla wybranych. A reszta no cóż... chyba aronobusy tylko zostaną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
popatrz sobeina tabele rozkłądu jazdy i jest zapowiedż że od 1 marca ma być o 9.50 pociąg do zamościa - jeden pośpieszny TLK. licze że w korektach rozkładu jazdy zostanie przywrócone połaczenie: LUBLIN-PRZEMYŚL GŁ. Mozna zresztą uruchomić takie połączenie na wzór Lublin-Rzeszów Gł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...