Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

7 grudnia 2010 r.
18:22
Edytuj ten wpis

Nowy rozkład jazdy kolei: Z Lublina do Wrocławia pociągiem bez przedziałów

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 48 A A

Dużym udogodnieniem będą odjazdy co dwie godziny pociągów łączących Lublin i Warszawę. Zawsze pięć minut przed pełną godziną. Ostatni kurs do stolicy będzie o 19.55, a powrotny wyjedzie z Warszawy Centralnej o 20.55, czyli 25 minut wcześniej niż teraz.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Międzynarodowy pociąg do Kijowa zyska grupę wagonów do Lublina, Chełma i Dorohuska, dostępną w ruchu krajowym. Wagony do Lublina znikną zaś ze składu na trasie Kołobrzeg–Warszawa–Kielce–Kraków. Ranny skład do Warszawy dojedzie aż do Bydgoszczy, będzie też nowy dzienny pociąg do Gdyni przez Warszawę i Toruń. Popołudniowy pociąg do stolicy dotrze do Wrocławia przez Częstochowę.

W rozkładzie są też pociągi osobowe REGIO "Korona” i "Resovia”, łączące Lublin z Rzeszowem oraz bezpośrednie połączenia z północy regionu do Dęblina, Lublina i Chełma pociągami "Kresy”, "Pogranicze” i "Polesie”. Odjazdy Przewozów Regionalnych zostały skomunikowane z kursami TLK między Lublinem a Warszawą.

Po raz pierwszy zobaczymy też pociągi interRegio, tańsze od TLK, ale obsługiwane składami elektrycznymi EZT bez przedziałów. Będzie to "Bolko” z Lublina (13.30) do Wrocławia (21.42) i z powrotem (6.26–14.21). Drugi pociąg to "Skrzyczne”, który w piątki pojedzie z Łukowa (16.47) do Bielska-Białej (22.55), a wróci w niedzielę (13.55–19.58).

2 marca Zamość odzyska pociąg kursujący trasą dawnego Hetmana do Krakowa. Wyjazd z Zamościa o godz. 5.40, powrót o 21.57. Połączenie znalazło się w nowym rozkładzie spółki PKP Intercity. Nie ma
za to w nim śladu po zapowiadanym połączeniu z Lublina do Zamościa.

Nie wprowadziły go też Przewozy Regionalne, bo Urząd Marszałkowski wstrzymał ten krok po ministerialnych zapewnieniach, że takie kursy wrócą. Tymczasem, jak twierdzi spółka PKP Intercity, do tej pory Ministerstwo Infrastruktury nie wystąpiło do niej o uruchomienie kursów Lublin–Zamość.

W czwartek w Dzienniku Wschodnim nowy rozkład jazdy



Szukasz samochodu, a nie godziny odjazdu pociągu? Regiomoto.pl - Autostrada możliwości dla kupujących samochody.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 48

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pawel / 13 października 2011 r. o 14:49
0
popieram pociag tlk rzeszow-lublin tarnobrzeg stalowa wola krasnik 6.00tlk,
rzeszow-lublin inter regio 14.30
szynobusy rzeszow-lublin 5.30,7.30, 10.30, 12.40, 14.30, 16.40, 18.45, 20.45
Avatar
Gość / 9 grudnia 2010 r. o 21:04
0
[quote name='ach' timestamp='1291884139' post='401754']
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
[/quote]

Korekty sa 1 marca , 1 czerwca, 1 września ale nie licz na wiele. Teraz jest polityka kasowania tańszych pociągów aby docelowo zostały tylko EIC, i tak jest już od 2 lat. Np taki pociąg jak nocny TLK Bystrzyca, który jeździł w weekendy z Lublina do Wrocławia. Miał po 10 wagonów i po 6-8 osób na przedział i tez go skasowali .
Był niedochodowy oficjalnie
[quote name='ach' timestamp='1291884139' post='401754']
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
[/quote]

Korekty sa 1 marca , 1 czerwca, 1 września ale nie licz na wiele. Teraz jest polityka kasowania tańszych pociągów aby docelowo zosta... rozwiń
Avatar
ach / 9 grudnia 2010 r. o 09:42
0
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:19
0
[quote name='zxc' timestamp='1291802765' post='401138']
hehe do Rzeszowa 4 godziny... na dzikim zachodzie dyliżansy jeździły szybciej :-)
[/quote]

Jak ci bozia nasypie większą szuflę sniegu i odrobinę lodu do koła samochodu na DK19 to zobaczymy kto szybciej dojedzie. Upojna noc w samochodzie w lasach janowskich, -10 st. Bezcenne. TIR-owcy jakoś sobie poradzą, maja zapasy.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:10
0
[quote name='realista' timestamp='1291799656' post='401082']
Pomysł połączenia kolejowego Rzeszowa z Lublinem jest dobry, z tym że dwa miasta wojewódzkie zasługują na pociąg POSPIESZNY (InterRegio) a nie jakąś osobówkę zatrzymującą się w każdej pipidówie.
[/quote]

W tych "pipidówach" jak to nazwałeś ciekawie też mieszkają ludzie, którzy chcą dojechać np. z (i do) Lublina, Stalowej Woli czy Rzeszowa, choćby studenci.
Avatar
Zamościak / 8 grudnia 2010 r. o 23:04
0
PO przed wyborami obiecywała uruchomienie połączenia Zamość-Lublin. PLK wykonała nawet remont i co?? I po wyborach władze z PO (marszałek Grabczuk i Sobczak) wycofały się tego połączenia.

Widocznie my ludzie Lubelszczyzny jesteśmy tak ciemni, że na lepszych polityków nas nie stać. Brawo.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:01
0
[quote name='NILOL' timestamp='1291801171' post='401107']
NAJPIERW TO MUSZĄ BYĆ PROSTE TORY, BO POCIĄG ROZPĘDZI SIĘ DO 100 NA GODZINĘ I WYLECI Z SZYN!!O TYM ZAPOMNIAŁEŚ.
[/quote]

Tory są i łuki są wyprofilowane tak ażeby pociąg nie mógł wylecieć z szyn, a 100 km/h to żadna rewelacja ani przeszkoda przy dobrze utrzymanym szlaku. Z taką prędkością mogą spokojnie jeździc pociągi nawet po bardzo krętych liniach. Polecam filmy na YT z czeskich kolei. Czesi jeżdżą po samych łukach i jakoś sobie radzą.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 22:54
0
[quote name='shaggy' timestamp='1291802072' post='401118']
Słaba jakość torów jest w województwie lubelskim. Bo na przyklad na trasie do Rzeszowa:

Od Lublina do Kraśnika jakość torów jest tragiczna i pociąg jezdzi max 70 km/h. A od Stalowej Woli do Rzeszowa pociągi mogą jezdzić 120 km/h. Tak więc zupelnie tragicznie nie jest.

Polecam rozróżniac PKP od Przewozów Regionalnych - to są dwie, zupelnie odrębne od siebie spólki.

PKP to PLK(polskie linie kolejowe - obsluga, remonty i onserwacja torowisk) TLK(Tanie linie kolejowe) i IC(Intercity)

Natomiast Przewozy Regionalne to pociągi REGIO, InterRegio i EkspresRegio.
[/quote]

Lublin-Krasnik: prędkość szlakowa 100 km/h, Kraśnik - Rozwadów 90 km/h. Jak na tak krętą linię i trudny profil poziomy to i tak niezłe. Ograniczenia są miejsowe i zwykle są to przejazdy z kierowcami -samobójcami. Stalowa Wola Rozwadów - Rzeszów 120 km/h ??? Gdzie???? SWR-Tarnobrzeg???? 60-70 km/h to może miejscami.Ocice-Rzeszów (zmodernizowana) jak narazie max. w praktyce 90 km/h i też z ograniczeniami i taborem często w postaci autobusu zastępczego zamiast pociągów. 120 km/h to jest dopiero w planach (dalekich bo i tak nie ma takiego taboru w wystarczającym ilostanie).
[quote name='shaggy' timestamp='1291802072' post='401118']
Słaba jakość torów jest w województwie lubelskim. Bo na przyklad na trasie do Rzeszowa:

Od Lublina do Kraśnika jakość torów jest tragiczna i pociąg jezdzi max 70 km/h. A od Stalowej Woli do Rzeszowa pociągi mogą jezdzić 120 km/h. Tak więc zupelnie tragicznie nie jest.

Polecam rozróżniac PKP od Przewozów Regionalnych - to są dwie, zupelnie odrębne od siebie spólki.

PKP to PLK(polskie linie kolejowe - obsluga, remont... rozwiń
Avatar
ach / 8 grudnia 2010 r. o 19:41
0
popatrz sobeina tabele rozkłądu jazdy i jest zapowiedż że od 1 marca ma być o 9.50 pociąg do zamościa - jeden pośpieszny TLK.
licze że w korektach rozkładu jazdy zostanie przywrócone połaczenie: LUBLIN-PRZEMYŚL GŁ. Mozna zresztą uruchomić takie połączenie na wzór Lublin-Rzeszów Gł.
Avatar
Gość / 8 grudnia 2010 r. o 19:39
0
Wszelkie zażalenia proszę pisać do premiera Tuska, że ma takiego wiceministra w rządzie, Engelharda który jest odpowiedzialny za tematy kolejowe, który bardzo dużo zrobił złego dla zwykłego pasażera. Dzieki niemu dazy się do likwidacji tanich dostępnych połączeń i pozostawieniu tylko EIC i EC dla wybranych. A reszta no cóż... chyba aronobusy tylko zostaną
Avatar
pawel / 13 października 2011 r. o 14:49
0
popieram pociag tlk rzeszow-lublin tarnobrzeg stalowa wola krasnik 6.00tlk,
rzeszow-lublin inter regio 14.30
szynobusy rzeszow-lublin 5.30,7.30, 10.30, 12.40, 14.30, 16.40, 18.45, 20.45
Avatar
Gość / 9 grudnia 2010 r. o 21:04
0
[quote name='ach' timestamp='1291884139' post='401754']
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
[/quote]

Korekty sa 1 marca , 1 czerwca, 1 września ale nie licz na wiele. Teraz jest polityka kasowania tańszych pociągów aby docelowo zostały tylko EIC, i tak jest już od 2 lat. Np taki pociąg jak nocny TLK Bystrzyca, który jeździł w weekendy z Lublina do Wrocławia. Miał po 10 wagonów i po 6-8 osób na przedział i tez go skasowali .
Był niedochodowy oficjalnie
[quote name='ach' timestamp='1291884139' post='401754']
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
[/quote]

Korekty sa 1 marca , 1 czerwca, 1 września ale nie licz na wiele. Teraz jest polityka kasowania tańszych pociągów aby docelowo zosta... rozwiń
Avatar
ach / 9 grudnia 2010 r. o 09:42
0
witam..
raz jeszcze apeluję o to by powrócił na tory TLK Łaczący LUBLIN z PRZEMYŚLEM GŁ. Wielu ludzi jeździło tym pociągiem a teraz nie ma jak dojechac do Przemysla... Proszę jak można przywrócic ten pociąg, co trzeba zrobić... Przecież są chyab jakies korekty w rozkładach jazdy. Co WY na TO??
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:19
0
[quote name='zxc' timestamp='1291802765' post='401138']
hehe do Rzeszowa 4 godziny... na dzikim zachodzie dyliżansy jeździły szybciej :-)
[/quote]

Jak ci bozia nasypie większą szuflę sniegu i odrobinę lodu do koła samochodu na DK19 to zobaczymy kto szybciej dojedzie. Upojna noc w samochodzie w lasach janowskich, -10 st. Bezcenne. TIR-owcy jakoś sobie poradzą, maja zapasy.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:10
0
[quote name='realista' timestamp='1291799656' post='401082']
Pomysł połączenia kolejowego Rzeszowa z Lublinem jest dobry, z tym że dwa miasta wojewódzkie zasługują na pociąg POSPIESZNY (InterRegio) a nie jakąś osobówkę zatrzymującą się w każdej pipidówie.
[/quote]

W tych "pipidówach" jak to nazwałeś ciekawie też mieszkają ludzie, którzy chcą dojechać np. z (i do) Lublina, Stalowej Woli czy Rzeszowa, choćby studenci.
Avatar
Zamościak / 8 grudnia 2010 r. o 23:04
0
PO przed wyborami obiecywała uruchomienie połączenia Zamość-Lublin. PLK wykonała nawet remont i co?? I po wyborach władze z PO (marszałek Grabczuk i Sobczak) wycofały się tego połączenia.

Widocznie my ludzie Lubelszczyzny jesteśmy tak ciemni, że na lepszych polityków nas nie stać. Brawo.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 23:01
0
[quote name='NILOL' timestamp='1291801171' post='401107']
NAJPIERW TO MUSZĄ BYĆ PROSTE TORY, BO POCIĄG ROZPĘDZI SIĘ DO 100 NA GODZINĘ I WYLECI Z SZYN!!O TYM ZAPOMNIAŁEŚ.
[/quote]

Tory są i łuki są wyprofilowane tak ażeby pociąg nie mógł wylecieć z szyn, a 100 km/h to żadna rewelacja ani przeszkoda przy dobrze utrzymanym szlaku. Z taką prędkością mogą spokojnie jeździc pociągi nawet po bardzo krętych liniach. Polecam filmy na YT z czeskich kolei. Czesi jeżdżą po samych łukach i jakoś sobie radzą.
Avatar
generation_next / 8 grudnia 2010 r. o 22:54
0
[quote name='shaggy' timestamp='1291802072' post='401118']
Słaba jakość torów jest w województwie lubelskim. Bo na przyklad na trasie do Rzeszowa:

Od Lublina do Kraśnika jakość torów jest tragiczna i pociąg jezdzi max 70 km/h. A od Stalowej Woli do Rzeszowa pociągi mogą jezdzić 120 km/h. Tak więc zupelnie tragicznie nie jest.

Polecam rozróżniac PKP od Przewozów Regionalnych - to są dwie, zupelnie odrębne od siebie spólki.

PKP to PLK(polskie linie kolejowe - obsluga, remonty i onserwacja torowisk) TLK(Tanie linie kolejowe) i IC(Intercity)

Natomiast Przewozy Regionalne to pociągi REGIO, InterRegio i EkspresRegio.
[/quote]

Lublin-Krasnik: prędkość szlakowa 100 km/h, Kraśnik - Rozwadów 90 km/h. Jak na tak krętą linię i trudny profil poziomy to i tak niezłe. Ograniczenia są miejsowe i zwykle są to przejazdy z kierowcami -samobójcami. Stalowa Wola Rozwadów - Rzeszów 120 km/h ??? Gdzie???? SWR-Tarnobrzeg???? 60-70 km/h to może miejscami.Ocice-Rzeszów (zmodernizowana) jak narazie max. w praktyce 90 km/h i też z ograniczeniami i taborem często w postaci autobusu zastępczego zamiast pociągów. 120 km/h to jest dopiero w planach (dalekich bo i tak nie ma takiego taboru w wystarczającym ilostanie).
[quote name='shaggy' timestamp='1291802072' post='401118']
Słaba jakość torów jest w województwie lubelskim. Bo na przyklad na trasie do Rzeszowa:

Od Lublina do Kraśnika jakość torów jest tragiczna i pociąg jezdzi max 70 km/h. A od Stalowej Woli do Rzeszowa pociągi mogą jezdzić 120 km/h. Tak więc zupelnie tragicznie nie jest.

Polecam rozróżniac PKP od Przewozów Regionalnych - to są dwie, zupelnie odrębne od siebie spólki.

PKP to PLK(polskie linie kolejowe - obsluga, remont... rozwiń
Avatar
ach / 8 grudnia 2010 r. o 19:41
0
popatrz sobeina tabele rozkłądu jazdy i jest zapowiedż że od 1 marca ma być o 9.50 pociąg do zamościa - jeden pośpieszny TLK.
licze że w korektach rozkładu jazdy zostanie przywrócone połaczenie: LUBLIN-PRZEMYŚL GŁ. Mozna zresztą uruchomić takie połączenie na wzór Lublin-Rzeszów Gł.
Avatar
Gość / 8 grudnia 2010 r. o 19:39
0
Wszelkie zażalenia proszę pisać do premiera Tuska, że ma takiego wiceministra w rządzie, Engelharda który jest odpowiedzialny za tematy kolejowe, który bardzo dużo zrobił złego dla zwykłego pasażera. Dzieki niemu dazy się do likwidacji tanich dostępnych połączeń i pozostawieniu tylko EIC i EC dla wybranych. A reszta no cóż... chyba aronobusy tylko zostaną
Zobacz wszystkie komentarze 48

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

15-latek zakuty w kajdanki i zatrzymany. Sąd: działania policjantów "nielegalne, niezasadne..."
z kraju
film

15-latek zakuty w kajdanki i zatrzymany. Sąd: działania policjantów "nielegalne, niezasadne..."

Suwałki (woj. podlaskie). Zatrzymanie 15-letniego Emila było nielegalne, niezasadne, niecelowe i nieprawidłowe - orzekł Sąd Okręgowy w Suwałkach, badając sprawę zatrzymania i przetrzymywania przez policję nastolatka z Sejn. Według jego matki policjanci chcieli wymusić na chłopaku przyznanie się do wybicia szyb. 15-latek został zabrany z domu w kajdankach, noc spędził w policyjnej izbie dziecka w Białymstoku, 130 kilometrów od domu.

Posłowie Lewicy dopytują ministra Czarnka o przygotowanie szkół do kolejnej fali pandemii
covid-19

Posłowie Lewicy dopytują ministra Czarnka o przygotowanie szkół do kolejnej fali pandemii

Najwyższy czas, by szef MEiN Przemysław Czarnek otworzył swoje szuflady i wyciągnął z nich te scenariusze, które - jak twierdzi - mają przygotować polskie szkoły do bezpiecznego przejścia przez IV falę pandemii – uważają posłowie Lewicy. Chcą, by Czarnek spotkał się z sejmową komisją edukacji.

Lublin. Chcą zmiany nazwy pl. Lecha Kaczyńskiego. Rada Miasta zajmie się petycją

Lublin. Chcą zmiany nazwy pl. Lecha Kaczyńskiego. Rada Miasta zajmie się petycją

Łamanie praw człowieka zarzuca zmarłemu prezydentowi młodzieżówka partii Nowoczesna. Domaga się przemianowania pl. Lecha Kaczyńskiego na „pl. Demokracji”. Petycją, która oficjalnie wpłynęła do Ratusza, już jesienią musi się zająć Rada Miasta.

Pszczółka Start Lublin w pierwszej kolejce nowego sezonu zagra z Anwilem Włocławek

Pszczółka Start Lublin w pierwszej kolejce nowego sezonu zagra z Anwilem Włocławek

Nowy sezon Energa Basket Ligi rusza już 2 września. Polski Cukier Pszczółka Start Lublin w pierwszej kolejce podejmie Anwil Włocławek

"Rażące naruszenie prawa". Porażka miejskiej spółki w sądzie

"Rażące naruszenie prawa". Porażka miejskiej spółki w sądzie

To „rażące naruszenie prawa” – orzekł sąd. W takim stylu miejska spółka przegrała spór z fundacją żądającą dowodów na to, że na budynku Astorii musiała zawisnąć wielka reklama. Teraz spółka musi pokazać żądaną umowę.

Po niedzielnej mszy na szczepienie. Namioty staną przed kilkoma kościołami w Lubelskiem

Po niedzielnej mszy na szczepienie. Namioty staną przed kilkoma kościołami w Lubelskiem

10 dodatkowych punktów szczepień zostanie uruchomionych w najbliższą niedzielę. Kilka z nich powstanie we współpracy z parafiami.

Izrael. Rozpoczęto podawanie trzeciej dawki szczepionki przeciwko COVID-19

Izrael. Rozpoczęto podawanie trzeciej dawki szczepionki przeciwko COVID-19

Ramat Gan, Izrael. Władze Izraela zdecydowały o podawaniu trzeciej dawki szczepionki przeciwko koronawirusowi. Dawkę przypominającą, której celem ma być ochrona przed mutacją Delta, otrzymają osoby, które skończyły 60 lat. Wśród pierwszych osób, które przyjęły trzecią dawkę, był prezydent Izraela Izaak Herzog i jego żona Michal Herzog.

Edach Budowlani Lublin mają nowego trenera

Edach Budowlani Lublin mają nowego trenera

Nowym trenerem Edach Budowlanych Lublin został Hendrik Wentzel. Lublinianie rozpoczną nowy sezon wyjazdowym spotkaniem z Orkanem Sochaczew.

Nowa metoda. Złodziej bez zębów na przedzie grasuje na Tatarach

Nowa metoda. Złodziej bez zębów na przedzie grasuje na Tatarach

W rejonie ul. Przyjaźni w Lublinie dochodzi do napaści na starsze kobiety – alarmują mieszkańcy. Sprawca zagaduje seniorki, po czym wyrywa im pieniądze z portfela. Policjanci apelują, by zgłaszać wszystkie takie przypadki.

Tokio 2020: Sztafeta mieszana 4x400 z Małgorzatą Hołub-Kowalik poprawiła rekord Europy!
galeria
film

Tokio 2020: Sztafeta mieszana 4x400 z Małgorzatą Hołub-Kowalik poprawiła rekord Europy!

W piątek na igrzyskach olimpijskich w Tokio nie brakowało zawodników AZS UMCS Lublin. W sztafecie mieszanej 4x400 metrów wystąpiła Małgorzata Hołub-Kowalik. I to jak wystąpiła. Polacy wygrali swój wyścig eliminacyjny z czasem 3:10,44, a przy okazji poprawili rekord Polski i Europy. A to oczywiście oznaczało awans do finału i duże szanse na medal.

Zgubili policję, ale porzucili audi. To był ich błąd

Zgubili policję, ale porzucili audi. To był ich błąd

Myśleli, że udało im się uciec policji. Kilka dni później przyszli do nich funkcjonariusze.

Tokio 2020: Konrad Czerniak odpadł w eliminacjach na 50 m stylem dowolnym

Tokio 2020: Konrad Czerniak odpadł w eliminacjach na 50 m stylem dowolnym

Konrad Czerniak kończy występy na igrzyskach olimpijskich w Tokio. Zawodnik AZS UMCS Lublin w piątek nie zdołał awansować do półfinału na 50 m stylem dowolnym. W swoim wyścigu był szósty z czasem 22,33. A to dało mu dopiero 31 miejsce w całej stawce.

320 laboratoriów, 500 punktów drive-thru. Rząd szykuje się na czwartą falę

320 laboratoriów, 500 punktów drive-thru. Rząd szykuje się na czwartą falę

Jesteśmy przygotowani na zwiększoną liczbę zakażeń; na zwiększoną presję na infrastrukturę szpitalnictwa; wszystkie zagadnienia techniczne, logistyczne są dopracowane i wszyscy są w pełnej gotowości – mówi minister zdrowia Adam Niedzielski.

Tokio 2020: Paulina Guba z AZS UMCS nie wystąpi w finale pchnięcia kulą

Tokio 2020: Paulina Guba z AZS UMCS nie wystąpi w finale pchnięcia kulą

Nieudany występ lekkoatletki AZS UMCS Lublin podczas igrzysk olimpijskich w Tokio. Paulina Guba w piątek przystąpiła do rywalizacji w konkursie pchnięcia kulą. Niestety, będzie chciała jak najszybciej zapomnieć o swoim występie. W najlepszej próbie uzyskała wynik tylko 16,98 metra. A ten dał jej dopiero 27 miejsce.

AOC AG254FG: 360 Hz i 3 809 zł

AOC AG254FG: 360 Hz i 3 809 zł

W tych dwóch liczbach kryją się najważniejsze elementy nowego monitora AOC AG254FG. A tę drugą mają też uzasadniać cztery technologie Nvidia.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.