Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Księża za coś muszą żyć i się bawić a i na utrzymaniu niejednokrotnie kochanka albo kochanek więc co się dziwicie ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
biznes po lubelsku, pewnie hiperbiskup tez cos z tego ma
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może Rzecznik Konsumentów zechce się tym zająć ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak widać EuroPark to złodziejska firma. W wyraźny sposób naciąga ludzi przez niewiedzę i przez celowy brak wyraźnej informacji na parkingu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji jak Pani Katarzyna Frączek. Wczoraj dostałem listem poleconym wezwanie do zapłaty 150zl od EuroPark. W lutym parkowałem na tym "parkingu". Zostawiłem samochód na środku, bilet kupiłem, wróciłem po 15min i dostałem mandat w wysokości 50zł za to zostawiłem samochód na środku. Jak dobrze pamiętam to około 5 samochodów było zaparkowane podobnie. EuroPark to firma złodziejska z Warszawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak "bije"( po kieszeni) Puls Biznesu w Lublinie. Niedobrze sie robi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Firma Euro Park chce dyscyplinować kierowców, dokonując sobie jakichś wewnętrznych ustaleń. Bezprawnie ściąga po 50 zł, zwyczajnie polując na nieświadomych niczego kierowców. Jeśli nie ma określonych przepisów i odpowiedniego oznakowania, a prawnicy twierdzą, że jest to działanie bezprawne, to może odpowiednie służby powinny zatem zdyscyplinować EuroPark?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szanowni Państwo. Próbowałem zaparkować pod Katedrą ale...... nie udało mi się - nigdzie nie ma wjazdu!!!!! Skandal!! Co Wy mówicie - pod Katedrą nie ma parkingu!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie a czy np. w Krakowie w strefie płatnego parkowania parkujecie na zakazie i mówicie: przecież mam bilet? Nie można parkować, jest kara, cieszcie się, że wam blokad nie założyli czy auta nie odholowali. Kupując bilet (a w razie nie kupienia samym wjazdem) akceptujecie regulamin. Co najwyżej można mieć pretensje, że nie jest to wyraźnie napisane. Europark to złodzieje, a ludzie parkujący na środku totalni deb***e. Swoją drogą przypomina mi się sprawa studentki prawa UMCS, która zrobiła aferę, że dostała karę w MPK, bo miała indeks a nie miała legitymacji...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
as napisał:
Księża za coś muszą żyć i się bawić a i na utrzymaniu niejednokrotnie kochanka albo kochanek więc co się dziwicie ?
Kto się dziwi? "Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce" Terencjusz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a co z menelami wyłudzającymi haracze na parkingu przy ul. Świętoduskiej? Nie wiem jak w dni powszednie, ale w ciągu weekendu do kierowców podchodzą nieciekawe typy domagający się opłaty za "pilnowanie samochodu", grożąc wybiciem szyb. Miasto jest jak widać bezsilne, bo nie zauważyłem by cokolwiek zrobiono w tym temacie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
As <- to nie księża, chyba jasno jest napisane, że korzyści czerpie firma EuroPark
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie parkujcie tam i tyle, zmądrzeją sami...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
As <- to nie księża, chyba jasno jest napisane, że korzyści czerpie firma EuroPark
a księża dzierżawią... raczej nie za darmo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy plac przed katedrą jest katedry?Jeśli tak,to katedra powinna go sprzątać,odśnieżać,płacić za oświetlenie oraz ponosić wszelkie kosztyuzwiązane z utrzymaniem.Jeśli to miejsce reprezentacyjne-parking powinien być ZLIKWIDOWANY!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Można zapytać tu : Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów obsługuje interesantów – mieszkańców Lublina w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin, to jest: – poniedziałek, wtorek od 7.45 do 16.45, – środa, czwartek, piątek od 7.45 do 15.15. Siedziba Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w budynku przy ul. Filaretów 44 , pokój 104 A (parter). Skargi konsumentów mogą być składane na piśmie lub osobiście w czasie pracy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Terminy udzielania porad prawnych ustalane są: – telefonicznie pod numerem: 81 466 1600, – e-mailem: rzecznik_konsumenta@lublin.eu, – w trakcie osobistej wizyty w Biurze przy ul. Filaretów 44 , pokój 104 A (parter). Już przy wstępnej rozmowie konsument uzyskuje niezbędne informacje i wskazówki co do możliwości załatwienia sprawy. Do zadań Rzecznika należy: – Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów. – Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. – Wstępowanie za zgodą konsumentów do toczących się postępowań. – Wytaczanie powództw na rzecz ochrony zbiorowych interesów konsumentów. – Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej. – Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany prawa miejscowego. – Występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów. Rzecznik ma więc przede wszystkim kompetencje doradcze. Nie posiada żadnych uprawnień kontrolnych. Nie jest organem który rozstrzyga spory pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą . Staramy się swoimi działaniami negocjacyjnymi, mediacyjnymi a czasami interwencyjnymi doprowadzić do kompromisu dbając o prawa słabszego uczestnika rynku, czyli konsumenta Rzecznik zajmuje się również szeroko pojętą edukacją konsumencką. W biurze rzecznika konsumenci mogą uzyskać informację, poradę prawną w zakresie praw i obowiązków. Konsumentem jest osobą, która nabywa towary lub usługi, podejmuje czynności prawne w celach niezwiązanych z pracą zawodową czy działalnością gospodarczą. Jeżeli przy zawieraniu umowy lub w trakcie jej realizacji konsument napotyka na trudności ma prawo zwrócić się do nas o pomoc i poradę prawną. Nie udzielamy porad prawnych i nie zajmujemy się sprawami przedsiębiorców w zakresie prowadzonej przez nich działalności. Rzecznik w ramach współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazuje wszelkie uwagi i spostrzeżenia co do niekorzystnych zjawisk rynkowych. Składa sprawozdania o ilości i zakresie udzielanych porad prawnych, zawiadamia o wszelkich czynnikach niekorzystnych na rynku, jeżeli dotknęły znaczna grupę konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów monitoruje rynek, wydaje decyzje o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów oraz inne w zakresie swoich ustawowych kompetencji. Nie prowadzi jednak spraw jednostkowych w zakresie ochrony interesów konsumenta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Luceq napisał:
a księża dzierżawią... raczej nie za darmo
parking prowadziła katedra,ale zamiast zatrudniać pracownika zainstalowała parkomat dzieląc się wpływami z firmą z warszawy.Dzięki temu nawet w niedzielę można brać kasę(czesniej była gratis)Teraz człowiek który chce coś załatwić w kancelarii parafialnej,zanim zapłaci w niej za jakiś świstek już na samym początku zapłaci za parking.Skoro jednak wg proboszcza jest to plac parafialny to powinien służyć parafianom a nie celom zarobkowym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~quina~ napisał:
ludzie a czy np. w Krakowie w strefie płatnego parkowania parkujecie na zakazie i mówicie: przecież mam bilet? Nie można parkować, jest kara, cieszcie się, że wam blokad nie założyli czy auta nie odholowali.[/quote] jakby jakiś zakaz było widać to tam pewnie by nie parkowali
~quina~ napisał:
Kupując bilet (a w razie nie kupienia samym wjazdem) akceptujecie regulamin. Co najwyżej można mieć pretensje, że nie jest to wyraźnie napisane.
niech napisza wyraznie to nikt pretensji miec nie bedzie, [quote name='~quina~' post='306893' date='23.06.2010, 13:51:02']Europark to złodzieje, a ludzie parkujący na środku totalni deb***e.
albo deb***em jest ten, ktory nie upomina kierowcy ze na srodku parkowac nie mozna, tj ci ktorzy tam pracuja i te bileciki sprzedaja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co to za głupie tłumaczenie że nie widziała? Jak zaparkuje na zakazie i ja SM zaszczękuje to co, też będzie gadać ze nie zauważyła znaku??? Ja parkując tam pierwszy raaz po wprowadzeniu parkomatu jakoś bez problemu zauważyłem tablicę z informacją o zakazie parkowania na środku. Do kogo pretensje ciule? konserwator zabytków nie zgodził się na takie parkowanie i tyle, co się firmy czepiacie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~wojtek~ napisał:
jak widać EuroPark to złodziejska firma. W wyraźny sposób naciąga ludzi przez niewiedzę i przez celowy brak wyraźnej informacji na parkingu.
ludzie,przecież wszyscy jesteście mądrzy i wykształceni.To co-dopiero GW lub TVN ma Wam powiedzieć,jak należy parkować?Instrukcja jak głosować nie wystarczy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: