Proponuję jeszcze przystanek na linii nr 68 na wysokości zapory przy Zalewie Zemborzyckim. Ludzie jadący nad zalew w celu wypoczynku przy basenach mają dwugodzinny spacer z istniejącego przystanku Lublin Zemborzyce.
|
|
Pomysł ciekawy,ale czy będzie zrealizowany?Znając kolej (zarządazaną przez dawnych funkcjonariuszy związkowych),to uważam,że to wszystko spali na tzw.panewce.Już teraz pociągoi są odwoływane,brak taboru,okrawane są rozkłady jazdy,składy pociągów coraz krótsze....Noi ten kolejowy bajzel nie do opanowania.
Kiedyś z wielką pompą wybudowano stację Lublin-Zemborzyce,oddano w wielkim hukiem...Dziś budynek tylko straszy,a stacja jest tylko z nazwy.Tak samo było ze stacją towarową Tatary.Co z tego że istnieje do dziś,skoro tam nic się prawie nie dzieje.Istneje też "dworzec" Lublin Północ.Strach do budynku wejść
Tak samo będzie z obecnym pomysłem (chociaż on jest dobry)
|
|
ale kto ci powiedział, ze tramwaje musza jezdzić wzdłuz ulic? człowieku one w ogle nie potrzebują jezdni, tylko tory. moga jezdzic nawet w wawozie czuby - lsm . druga sparwa - sa w lublinie ulice, które z powodzeniem moga miec w srodku tramwaje ( tówj olskullowy styl- odchodzi sie od tego na swiecie) np. jana pwała II, solidarnosci, tysiaclecia, witosa> trawaje mogłoby nawet wjedzac na krakowskie przedmiescie( wyłączyc z ruchu samochody)Spójrz na ngielski Manchester- głowny deptak Marek Street wyłączony z ruchy samochodowego a trawaje jezdzą!http://www.flickr.com/photos/raver_mikey/8110857457/ |
|
Jeśli wyłączyć z ruchu samochodowego Krakowskie Przedmieście to puścić nie tramwaje, a właśnie trolejbusy. Szkoda, że trakcja została zdjęta. Jakby nie patrzeć to trolejbusy są jedną z atrakcji Lublina, bo niewiele miast posiada tego typu zbiorkom. Niestety w Lublinie pozbyli się czystych trolejbusów w centrum, a zostawili zwykłe autobusy... Tramwaje na Krakowskim Przedmieściu to bezsensowny i zbyt drogi pomysł. Może jeszcze metro? Zresztą są na zachodzie miasta z trolejbusami i buspasami, które w takim systemie działają identycznie jak tramwaje. Lepiej w tą stronę iść. Co do propozycji tramwajów na JPII, Solidarności, Tysiąclecia, Witosa to nie są one tam potrzebne. Witosa - brak zabudowań. Felin ma dobre połączenie z centrum. Tysiąclecia - dobrze połączone z całym miastem siecią autobusową z uwagi na PKS Solidarności - i gdzie dalej? sama Solidarności nie ma zabudowań wielu JPII - 26, 31, 39 + planowana za kilka lat trakcja trolejbusowa całkowicie wystarczy Bez sensu jest myśl tworzenia tramwajów tylko by były... Taka komunikacja musi mieć obłożenie by miała sens. Propozycje robienia kawałków na szerszych ulicach bez pomysłów jak je dalej połączyć jest po prostu bez sensu. Jak pomysł połączenia Czechowa z Centrum za pomocą "podwieszanych gondoli". |
|
Jaka tam atrakcja te trolejbusy? Kogo obchodzi czy jedzie trolejbus czy autobus?
Trolejbusy w Lublinie powinny byc zlikwidowane. A buspasy to już w ogóle absurd.
|
|
Zrobcie najpierw całą obwodnice lublina-zajmijcie sie jej ostatnim odcinkiem Konopnica-Dąbrowica, dopiero pozniej zajmijcie sie takimi pomysłami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
-----------------------------DURNY POMYSŁ LEWYCH SPÓŁEK RATUSZA !------------------------------------- Pan Prezydent Zuk, "naprodukował" w Ratuszu kontrowersyjnych "Spółek" i teraz nie o interes miasta chodzi a o "kase" dla "Spółek" . Prezydent nie troszczy się o miasto, bo jak by się troszczył, to by wiedział, że w pierwszej kolejności należy wyprowadzić na przedmieścia Dworce Autobusowe PKS i Dworce Busów i ewentualnie stworzyć trzy (3) Dworce kolejowe tj-- Dworzec CZUBY---Dworzec Główny---Dworzec Północny. Od kolei nie możemy "uciec" gdyż mamy Zagłębie Lubelskie i transporty kolejowe węgla . Wieśniaki które podpowiadają, niech się przeniosą do Bełżyc czy Bychawy bo tam jedną linią kolejową jest możliwość 100% rozwiązania komunikacji miejskiej !. LUBLIN jest pięknym miastem i do tego zabytkowym i należy wykorzystać Studentów Politechniki Lubelskiej organizując KONKURS Projekt Komunikacyjny Zabytkowego Lubli na . "Spółkom" z Ratusza nie zależy na zachowanie piękna Lublina tylko kierują się zdobycia jak największej "kasy" i mogą z Lublina zrobić wielkie torowisko kolejowe a póżniej za jeszcze większą "kase" to to rowisko...zlikwidować (sic?). Mądrzejszą propozycją ale durną byłoby budowanie METRA LUBLIN . To właśnie METRO rozwiązałoby problemy komunikacyjne, bo byłoby komunikacją podziemną ALE NIGDY ROBIENIE TOROWISKA Z PIĘKNEGO LUBLINA ! . Jeszcze jakiś z Bełżyc, proponuje Dworzec Kolejowy na Pl.Litewskim ( kaftan bezpieczeństwa) i odizolować od "zdrowej tkanki" społeczeństwa !. Najpierw "koleja rzu" pomyśl a dopiero siadaj do pisania !. Którędy by pociągi dojechały na Pl.Litewski ? deb*** ! . Generalnym rozwiązaniem komunikacji miejskliej oprócz Dworców Autobusowych na przedmieściach Lublina jest ... ROZWIĄZANIE PRZEDSIĘBIORSTWA MZK które generuje miliony z budżetu miasta na utrzymanie... rozbudowanej administracji biurowej tzw. "zbiorowiska lubelskich pociotów" i nieudaczników biurowych z Urzędów Lublina i województwa !. Zaoszczędzone pieniądze po likwidacji MZK przekazać w części do niezastąpionego MPK Lublin i na nowe nowoczesne autobusy. MPK mając dofinansowanie i nowy tabor autobusowy BEZPROBLEMOWO zapewni właściwą komunikację miejską a reszty dokonają lubelskie TAXI. Oni też pracują "na chleb". Czy mam racje ? . A pozatym nie ma aż tak dużej paniki , gdyż w Lublinie brakuje parkingów i coraz więcej Rodzin posiada własny środek lokomocji . A pociągi nie będą jeżdziły po Lublinie, bo Lublin jest przepięknym miastem.
|
|
To jest bez sensu! Wystarczy, aby MPK zrobiło autobusowe linie pośpieszne (np.dwupasmówką od Sławina przez Dworzec PKS do Felina) -i było by całkiem nieźle. Poza tym: mieszkańcom Tatarów zrobić legalne przejście przez tory -od Dworca Północnego do Makro/Obi (przejście podobne jak na ul.Szklanej) i rozebrać to absurdalne torowisko obok Obi oraz krzaki tam uprzątnąć. Ciekawe, kto pociągiem pojedzie do Makro i Carfur, jeśli po mieście jeździ codziennie dwa darmowe karfurowskie autobusy.
|
|
Non sens. A moze lepiej zająć się odremontowaniem drog w Lublinie, i na malych dzielnicach bo wstyd!! Zajmujecie sie rzeczami, ktore mijaja sie z celem...
|
|
witam a dla pracowników pieniedzy i podwyweżk niema a na takie pomysły beznadziejne są poco to komu PANIE .ANDRZEJU MATYSIEWICZ ZASTANÓWCIE SIE Z PANEM PREZYDENTEM NAD TYM POMYSŁEM pozdrawim
|
|
PRZYSTANEK KOLEJOWY PRZY koncyu ulicy Filaretów - to GENIALNY POMYSŁ !!! Jestesmy tu przy lesie - na os. Widok, Poręba - tak odosobnieni, oddzieleni od miasta, że uważam ten POMYSŁ za jeden z NAJLEPSZYCH OD WIELU LAT !!
|
|
POWINA BYC W LUBLINIE KOMUNIKACJA TRAWAJOWA POPIERAM TEN POMYSŁ
|
|
z tym przystankiem kolejowym na Czubach to ok! dobry pomysł!! ale przystanek koło macro dla pociągów osobowych?? bez sensu!!! to po co było kiedyś robić obwodnice kolejową przez dworzec północny i dalej przez ul Kasprowicza itd....?? rozumiem , że te tory były by wówczas nie uzywane? No chyba że PKP PLK zależy na zlikwidowaniu przejazdu na kasprowicza, co uważam za totalną głupotę........a tak apropo to WYREMONTUJCIE to Kasprowicza bo zawieszenie można uszkodzić i zalać samochód po połowie w wodzie.......
|
|
UWAZAM ZE POMYSŁ JEST DOBRY LUBLIN POWINEN MIEC TRAWAJ LEPIEJ NIZ TROLEBUS
|
|
UWAZAM ZE POMYSŁ JEST DOBRY LUBLIN POWINEN MIEC TRAWAJ LEPIEJ NIZ TROLEBUS UWAZAM ZE POMYSŁ JEST DOBRY LUBLIN POWINEN MIEC TRAWAJ LEPIEJ NIZ TROLEBUSnie rozumiem... -i tak większość z Was narzeka na druty nad jezdniami, to jeszcze doszły by szyny na jezdniach i torowiska. A jakby co, to chyba łatwiej jest usunąć z jezdni uszkodzony trolejbus niż wykolejony tramwaj. |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|