Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Podwyżka cen biletów komunikacji miejskiej niewiele dała. Ratusz się przeliczył

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 sierpnia 2016 o 14:40 Powrót do artykułu
Wystarczy w Lublinie zlikwidować Straż Miejską i zyska się 10 mln zł, a bilety powinny być tańsze. Mniejsza cena zachęca do korzystania z komunikacji miejskiej i choć jednostkowo na bilecie zarabia się mniej to przy wiekszej ilości klientów zyski wzrastają. Proste rozwiązania są najlepsze, niestety urzędnicy Pana Żuka kombinują i właściwie potrafią tylko podnosić opłaty Grzegorz Szwed
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Macie swoje super trolejbusy. To ich drogie utrzymanie i zakup przerzuca sie na drogie wozokilometry, co powoduje wysokie ceny biletów, slabą częstotliwość i ogolnie fatalną komunikację na tle innych miast.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chytry dwa razy traci, a podwyżka cen daje odwrotny skutek ponieważ potencjalny pasażer : 1. woli przejść te dwa przystanki piechotą, zdrowiej i bezpłatnie, 2. przejechać trasę "na gapę" a nuż się uda, 3. po co przesiadać się z samochodu do komunikacji miejskiej jak koszt niemal ten sam. Obniżka cen do złotówki dałaby paradoksalnie większy zysk. 1. pasażer za 1 zł przejechałby nawet jeden przystanek z lenistwa lub oszczędności zelówek. 2. wolałby zapłacić 1 zł bo cóż to za wydatek w porównaniu z karą pieniężną. 3. nie opłaci się zapuszczać silnika prywatnego auta jak można by za 1 zł dojechać do każdego wybranego punktu, minus koszt parkowania samochodu i szukania wolnego miejsca parkingowego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Wystarczy w Lublinie zlikwidować Straż Miejską i zyska się 10 mln zł, a bilety powinny być tańsze. Mniejsza cena zachęca do korzystania z komunikacji miejskiej i choć jednostkowo na bilecie zarabia się mniej to przy wiekszej ilości klientów zyski wzrastają. Proste rozwiązania są najlepsze, niestety urzędnicy Pana Żuka kombinują i właściwie potrafią tylko podnosić opłaty Grzegorz Szwed
Chciałbyś... bo jaka jest, taka jest, ale coś tam pilnuje i bat na kierowców i oprnych do podporzadkowania sie przepisom - jest.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kogo pilnują? Chyba sami siebie. Jest to najbardziej bez sensu twór jaki kiedykolwiek powstał. Łazi to nie wiadomo w jakim celu i czego szuka. Na ich konto wolał bym tańszą kominukację czy tez więcej patroli policji kręcącej się zwłaszcza wieczorami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak samo cwaniaczki z ratusza razem z zukiem myślą, że zarobią na powiększonej i droższej strefie parkowania. niech zuk i jego poplecznicy sami jezdza do pracy mpk albo rowerkami to zobacza jak to jest fajnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chytry dwa razy traci - i to się zgadza... mogli by jeszcze zmienić ofertę biletów czasowych. Bilet półgodzinny, ten "normalny", najczęściej kupowany (i najdroższy porównujac czas ważnosci od momentu skasowania - jeżeli jedziesz gdzies dalej z przesiadką w powszednie dni w godzinach szczytu - jest funta kłaków wart, a to przez czasy przejazdu przez zatkane ulice, w większosci przypadków nie zdążysz przez 30 minut i trzeba kasowac nastepny. Wiekszośc nie kasuje... bo wyjdzie już za drogo, a drugiego i tak nie wykorzysta w całosci... Wydłużenie go do np. 45 minut załatwiło by sprawę, albo wprowadzic jednorazówki (mogą być 30 minutowe) ważne tylko na danej linii, ale O WIELE TAŃSZE ! Zlotówka to może za mało, ale 1,5 zł - do 2 zł juz mogło by być. Zlikwidować 60 minutowy, albo zastąpic nim ten półgodzinny w tej samej cenie i ewentualnie zlikwidować 120 minutowy, a wprowadzic 6 godzinny. 12 godzinny jest za długi, to jest wyrzucanie pieniedzy potencjalnych pasażerów, z ich punktu widzenia - w błoto...można by go skrócic do 8-9 godzin i nieco obniżyc cenę, albo zlikwidować. Troche pazernie wyznaczono ceny i czasy ważnosci tych biletów - i nie udało się... pasażerowie też potrafia liczyć!, nie wzieło ZTM tego pod uwagę... No i KONIECZNA jest ponowna ocena "obłożenia" poszczególnych linii, w tym, w części (niestety) też i trolejbusowych, nowo utworzonych - z tego, co zauważyłem, sporo jeździ praktycznie pustych... źle jest dostosowana częstotliwośc kursów do godzin szczytu, sporo można spokojnie zlikwidować... jest jeszcze kwestia wprowadzenia linii objazdowych, omijających zatkane śródmieście z wydłużonymi odcinkami miedzy przystankami, linii typu "osiedle-osiedle" - np. bezpośrednia linia Czechów- Czuby bez zatrzymywania się w śródmieściu - coś na wzór pospiesznych, ale w większym stopniu korzystających z małych i średnich obwodnic, których przybywa. Skróci to czas przejazdu i na pewno chętni, dotychczas jeżdzacy własnymi samochodami z uwagi na o wiele krótszy czas przejazdu - się znajdą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Stadion to worek bez dna. To samo ze skarpetami i szalikami nakładanymi na stojaki do rowerów. To kosztuje. Więc trzeba dowalić po biletach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wystarczy przestać traktować miasto, ZTM i MPK jak spółki bez jakiejkolwiek odpowiedzialności, a problem rozwiąże się sam. Wiele osób podnosiło przed rokiem w swoich komentarzach brak zasadności dla podwyżek cen kosztów przejazdu komunikacją miejską - sprawdźcie w archiwum, co otrzymywali w zamian.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wydłużenie trasy 47 to ZNAKOMITY pomysł :D Serio, jedna z lepszych zmian w rozkładzie, której osobiście się nie spodziewałem, a na pewno przyda się wielu mieszkańcom :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CHYTRY DWA RAZY TRACI - ZA PONAD 6 ZŁ TO JA PRZEJADĘ PO MIEŚCIE OK. 20-25 KM - NIECH PREZYDENT ZLIKWIDUJE BANDĘ NIEROBÓW Z ZTM I MPK - ŻUK ZROBIŁ TAM CIEPŁE POSADKI KOLESIOM - PO REDUKCJI NIEROBÓW BĘDZIE WIĘCEJ NIŻ 10 MLN
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak się dowiedziałam w lutym o podwyżce biletów i przeliczyłam sobie wszystko, to kupiłam samochód : może ciut drożej mnie to wychodzi ale jaka wygoda - zero smrodu i jest klima :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak gadali pachołki Łysonia:" nie podniósł ceny wody tylko ścieków". W układzie jaki panuje w rozliczeniu MPWiK woda staje się ściekiem. Czyli nie kijem Go tylko całą pałą. I to w łysą pałę, żeby zaczął samochwała wraz z klakierami więcej myśleć o służbie mieszkańcom Koziej Wólki a nie układał dobrobyt kumplom, klakierom i pachołkom.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ratusz sie ze wszystkim przeliczył!!! Do końca swojej kadencji Żuk doprowadzi do bankructwa Lublin (bo to taki chyba miał cel) Mam nadzieje że ktoś go rozliczy z tych wszystkich przekretów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sami idioci jeden pracuje na porcie nazywa się Pawlak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Podwyżka biletów była. A gdzie te obiecane super autobusy. Jak na razie na linii 23 w większości jeżdżą śmierdzące, stare gruchoty. Nowe autobusy- zero klimatyzacji i małe uchylne okienka. Ciekawe kto wybierał takie autobusy, chyba osoby, które nie jeżdżą komunikacją miejską w letnie upały. Pogratulować inteligencji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jag napisał:
Podwyżka biletów była. A gdzie te obiecane super autobusy.  Jak na razie na linii 23 w większości jeżdżą śmierdzące, stare gruchoty. Nowe autobusy- zero klimatyzacji i małe uchylne okienka. Ciekawe kto wybierał takie autobusy, chyba osoby, które nie jeżdżą komunikacją miejską w letnie upały. Pogratulować inteligencji.
Obiecane były nowe połączenie i te faktycznie są - nikt nie obiecywał, że za pieniądze z podwyżek zostaną kupione nowe autobusy. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ratusz sie ze wszystkim przeliczył!!! Do końca swojej kadencji Żuk doprowadzi do bankructwa Lublin (bo to taki chyba miał cel) Mam nadzieje że ktoś go rozliczy z tych wszystkich przekretów.
Niech zgadnę, klakierek wynajęty przez Sylwka Tułajewa? Bo śpiewka ta sama. Pan poseł od kilku lat opowiada, że Lublin zbankrutuje a tu jak na złość nic się takiego nie dzieje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jaki chytry? popatrzcie na ceny biletów w innych miastach to zobaczycie, że w Lublinie mamy jedne z najtańszych biletów w kraju
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejny durny artykuł Smagi. Jeszcze nic pewnego a ten już smaruje, że "ratusz się przeliczył". No chyba, że to Nostradamus i zna przyszłość...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: