Przypominam, że bus powyżej 12 miejsc nie ma prawa jeździć ponad 100 na godzinę - w ogóle (ma mieć naklejkę do 100 km/h, tak jak autobusy). Jak jeździ busiarnia, to każdy jeżdżący na trasie do Wawy wie. Wyprzedzanie przy 120 km/h to norma. Przypominam, 90 na godzinę obowiązuje w najszybszych odcinkach. Ja też nienawidzę dróg tego kraju, ale długi pobyt na zachodzie wyrobił mi cierpliwość i nawyk wyprzedzania tylko najgorszych maruderów jadących poniżej limitu albo nierówno. Natomiast grzanie 30 ponad limit i wyprzedzanie jednego po drugim to według zachodnich standardów kryminał drogowy.
Jak ktoś chce szybciej, to przecież pociąg dojeżdża z Lublina do Wawy w 2.17/2.23; od grudnia ma być kolejny oprócz tego o 16.25 skład wysokiego standardu (nowe TLK, bezprzedział a w przedziałówkach 2. klasy po 6 miejsc, klima, bar)...
W żadnym cywilizowanym kraju Europy nikt nie zatwierdziłby poprzedniego rozkładu bo poszedłby za to siedzieć. To, że urzędnicy to sprzedawczyki i/lub deb***e nie znaczy, że zawsze tak będzie.
|
|
ja osobiście jestem zadowolony z usług firmy Contbuss, jeżdżę regularnie, kierowcy są pewni, a samochody nowoczesne i w bardzo dobrym stanie technicznym, więc lata mi to, czy kierowca przekracza delikatnie prędkość, czy nie. Prawda jest taka, że urzędasy zamiast kontrolować przewoźników, lepiej niech zajmą się modernizacją trasy Lublin-Warszawa-Lublin, która jest jedną z najbardziej ruchliwych w Polsce, a prezentuje się jak droga pomiędzy dwoma wsiami...
|
|
Radku proponuję byś stanął przy stanowisku 16 dworca PKS, następnie zaczął biec w kierunku skarpy przy ulicy ruskiej z każdym krokiem nabierając prędkości i następnie przypieprzył głową w mur przy ruskiej tak, by ci mózg wpadł na swoje miejsce. A może firma ma przesłanki ku temu by nie zgadzać się na szantaż ze strony UM?? Nie pomyślałeś o tym, że tam pracuja ludzie, którzy znają lepiej prawo od urzędasów w UM?? |
|
Radku proponuję byś stanął przy stanowisku 16 dworca PKS, następnie zaczął biec w kierunku skarpy przy ulicy ruskiej z każdym krokiem nabierając prędkości i następnie przypieprzył głową w mur przy ruskiej tak, by ci mózg wpadł na swoje miejsce. A może firma ma przesłanki ku temu by nie zgadzać się na szantaż ze strony UM?? Nie pomyślałeś o tym, że tam pracuja ludzie, którzy znają lepiej prawo od urzędasów w UM?? |
|
Z Lublina do Tomaszowa wg.Maps Google jest 121 km i czas jazdy"przewiduje na 1.54godz. a wiadomo,że w Rozkładach busów jest,że jadą 1.45godz. Z Lublina do Tomaszowa chyba Contbus nie kursuje... Wnioski wyciągnijcie sami...
|
|
busy na trasie lublin tomaszów jadą równo 120 minut, czasami 125 - wiem, bo często jeżdżę |
|
A to dziwne,bo gdy ja jeździłem rok temu,to jeździły 1.45 a nawet i krócej... |
|
Nie znam ludzi którzy tam pracują, nie wiem czy znają przepisy lepiej od urzędników czy nie. Ale jeżdżę na tej trasie swoim samochodem często z żoną i dzieckiem i bardzo często muszę uciekać niemal że na pobocze bo kierowcy busów (w moim przypadku najczęściej contbus) jeżdżą jak deb***e, na czołówkę, wyprzedzają na trzeciego itd..., tylko po to żeby dojechać według nierealnego rozkładu jazdy i nie zebrać opiepszu od szefa za opóźnienia. (Mój kolega pracował jako kierowca w tej firmie, więć wiem jakie wymagania się im stawia). Więc Maryjanie może TY sobie mózg na miejsce nastaw. |
|
|
|
Pisałem już o tym wiele razy. Pociąg kursujący jak wahadło Lublin-W-wa, odjeżdżający co godzinę z Lublina i dojeżdżający do W-wy w 2,5 h. Jest to realne! Jeśli bilet będzie kosztował w tyle co w bus-ie, to zapewniam, że nikt nie będzie myślał o podróży bus-em! W zamian za to ogranicza się ilość połączeń kolejowych z Warszawą. W Poznaniu mało osób myśli o podróży do W-wy samochodem. Mają co godzinę połączenie kolejowe i pomimo, że nie jest ono tanie, to i tak wygodniej i szybciej dojadą koleją. Czemu my, lublinianie nie możemy podróżować w ten sam sposób?
|
|
wiem ze jazda z dozwoloną predkością prowadzi wprost do wariatkowa, tak sie nie da jechać i kropka. A po drugie to busy smigają jak rakiety, ja majc swego czasu 10, 7 sek do setki i 115 koni w turbodieslu po maska nie wyrabiałem za busami.
|
|
Tak-masz rację!-kolej zamiast"ciąć"rozkłady to lepiej niech obniży ceny-przy takim układzie z pewnością wybrał bym podróż koleją. A jeśli chodzi o busy Contbus to prawda jest taka,że mamy w Lublinie duży wybór przewoźników i właściwie nikt nikogo nie zmusza(na siłę nie wciąga)do wsiadania do Contbusa-sytuacja jest niemalże analogiczna jak z PKSem... PKS jest droższy i mozolnie jedzie-dlatego tak mało ludzi nimi jeździ(prosty wniosek!) -a jeśli ktoś uważa,że Contbus jest dla niego za szybki i za niebezpieczny,to niech jedzie czymś innym... Pan Jezus podróżował na osiołku lub pieszo i żadnych wypadków na trasie nie miał-a jeśli miał to sorry ale Biblia o tym nie pisze... |
|
powiem tak....pies nie ma co robić to se jaja liże!!!! proszę o kontrol w urzędzie marszałkowskim na co wydawane są nasze pieniądze.
|
|
"11 z 12 firm obsługujących trasę Lublin–Warszawa zmieniło rozkłady jazdy"
jakby zmienili rozkłady i mówili klientom z przymrużeniem oka, że będą na miejscu planowo o tej i tej to by się dalej biznes kręcił. Raz na czas kontrola, ewentualny mandat za niezgodność z rozkładem i róbmy każdy swoje.
W Polsce opłaca się stulić uszy i jechać dalej, a cwaniactwem nic contbus nie ugra.
|
|
LICZYŁEM NA TO,ŻE NOWY KOMENDANT WOJEWÓDZKI INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO W LUBLINIE PODEJDZIE DO PRACY RZECZOWO I ZACZNIE OD SAMEGO POCZĄTKU...? CZYLI OD URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO. KONCESJE NA PRZEWÓZ OSÓB Z UPOWAŻNIENIA MARSZAŁKA WYDAJE PAN ZDUN, ON TEZ NADZORUJE CAŁE POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE I TYLKO ON WIE DLACZEGO JEDNEJ FIRMIE PO NIEMAL ROCZNEJ ROCZNEJ BATALII NA PISMA WYDAJE KONCESJĘ LUB NIE A INNEJ (PKS) W CIĄGU JEDNEGO MIESIĄCA !!!(PUŁAWY - WARSZAWA). ŁAMIE W TEN SPOSÓB WSZELKIE MOŻLIWE ZAPISY USTAWOWE O RÓWNYM TRAKTOWANIU PODMIOTÓW, SWOBODZIE GOSPODARCZEJ, ITP. MYŚLĘ,ŻE ABY PATRZEĆ JAK PAN OLSZAK ZARÓWNO PANU MARSZAŁKOWI JAK I INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO POKAŻE KTO MA RACJĘ... URZĄD MARSZAŁKOWSKI PRZEJMUJĄC PKS WSCHÓD SAM KRĘCI BAT NA SWOJĄ SKORUMPOWANĄ DU.... . WYSTARCZY UDOWODNIĆ PREFEROWANIE PKS W WYDAWANIU KONCESJI... RESZTĄ POWINIEN ZAJĄĆ SIĘ UOKIK LUB INNA NIEZALEŻNA INSTYTUCJA
|
|
Trochę szkoda Contbusa, przynajmniej samochody mają nowe, a nie jak reszta przewoźników i wyznacza jakieś standardy. Gdyby nie Contbus do tej pory woziliby nas 20-letnimi Transitami z miejscami stojącymi p kosmicznych cenach.
Myślę, że Contbus znajdzie sposób
|
|
jeździłem niedawno do Warszawy na dni otwarte PW, i pociągi odjeżdżają średnio co godzine, i jadą zgodnie z twoim życzeniem 2,5 godziny(nawet w miare wg rozkładu). Bilet jest chyba droższy ale niewiele(tzn ja ulugowy z jakimis znizkami to pewnie dla dorosłego wieksza roznica |
|
To chyba jechałeś tym,który zajeżdża na Dworzec PKS w Zamościu-bo ja jeździłem tym,który jedzie Zamojską obwodnicą i nie zajeżdża na Dworzec-wtedy wychodziło 1.45 a nawet i krócej. |
|
Przecież nikt nikogo nie zmusza aby jeździł contbusem jak wam sie nie podoba standard to jeździjcie z konkurencją.
Trzymam kciuki za Contbusa jeden przeciwko wszystkim który walczy o "NORMALNOŚĆ"
|
|
Tak bzdurnych ograniczeń prędkości nie ma w całej europie jakie są w Polsce pokażcie mi ilu tak na prawdę kierowców jedzie zgodnie z przepisami ???
Należałoby w takim razie 99% ukarać !
|
Strona 4 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|