Proponuję zamontować pedały w pojazdach MPK i niech pasażerowie pedałują jak chcą jechać. O!
|
|
proponuję szukać oszczędności w wynagrodzeniach dla pana Mikuły i całego zarządu, a nie jakimiś absurdalnymi miernikami
|
|
Panie Prezesiue lubelskiego MPK!!!
Ze swej niezłej pensyjki i siedzenia w przepastnym fotelu wzięło sie to przewspaniałe myślenie i genialny pomysł. Nic tylko pogratulować błyskotliwości umysłu. Przynieść to może kolosalne oszczędności, zapewne skończy się na tym że ktoś wyrwie państwową kasę na jakimś ustawionym przetargu. Za rok-dwa Pana następca przyzna się że "pomysł z licznikami nie wypalił" i kasa pójdzie w błoto.
A ja mam dla Pana inny pomysł. Mniej kosztowny i zdecydowaie przyniesie więcej zadowolenia. Kup pan ścierki i proszek do prania i zatrudnij pan dzieci płacąc im połowę tego co firmie sprzatającej. One zarobia na wakacje a my będziemy jeździć czystymi (czystszymi) pojazdami.
Jechałem ostatnio autobusem nr 8 z Nadbystrzyckiej na Okopową. Smród, brud, podłoga niewymieciona, w zakamarkach śmieci, siedzenia lepią się od brudu. Umycie okien to juz chyba jest poza Pańskim myśleniem. Więc weź się Pan, Panie Prezesie Lubelskiego MPK za robotę. Zamiast myśleć o pierdołach zrób Pan cos zdecydowanie pozytecznego.
|
|
Niegłupie skoro autobusy są rozliczane ze zużycia paliwa to dlaczego nie trolejbusy.
Panie Smaga trochę logiki przecież zużycie paliwa zależy również od techniki jazdy.
A prąd w tym przypadku jest paliwem dla trolejbusu.
Dlaczego jak się wsiądzie do autobusu prywaciarza to można jechać na stojąco bez trzymania, a w pojazdach mpk kiedy ruszają z przystanku czy dojeżdżają do niego to trudno ustać trzymając się oburącz poręczy.
Wniosek prywaciarz myśli rozsądnie mniej agresywna jazda mniej paliwa zużytego i dlatego przejazd kosztuje złotówkę.
Pozdrawiam
Pasażer
|
|
prezes Mrowka traci czas na pomysly rodem z notatnika niedouczonego menadzera, a tymczasem w sieci mozna znalezc w krotkim czasie setke pomyslow na usprawnienie pracy silnikow elektrycznych, nie mowiac juz o tak oczywistej oczywistosci jak zwiekszanie oplacalnosci komunikacji trolebusowej przez zwiekszenie ilosci pojazdow przypadajacej na dlugosc sieci. Opdowiedina rentownosc uzyskuje sie przy 10-15 minutowej czestotliwosci kursowania... Ale to jest za proste dla geniusza Mrowki (powoli, powoli, metoda mrowki..). Mam nadzieje, ze wreszcie ktos tego geniusza wytnie z MPK...
PSsss A kiedy baterie sloneczne na dachach troleybusow? O tym prezes Mrowka nie mysli?
|
|
|
|
Baterie sloneczne w Polsce?
Przeciez to ledwo sie oplaca tutaj u nas w Kaliforni.
Do tego potrzeba duzo slonca najlepiej 24/7/365.
Najlepsze miejsce na BS to Arizona ale tam mozna zdechnac z goraca.
|
|
|
|
I stojace miejsca dla staruszkow, moze wtedy odechcialoby sie im jezdzic.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|