Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja proponuję przejście tylko kładką, a żeby usprawnić ruch na krzyżówce z Radziszewskiego to jeden kierunek tylko do wjazdu na miateczko. Wyjazd odbywałby się Łopacińskiego, bądź Akademicką. Należałoby jednak zrobić na Głębokiej 2 pasy od Akademickiej do Sowińskiego co jest możliwe, bo jest tam szeroko i pas rozbiegowy dla jadących od Akademickiej. Tak naprawdę roboty niewiele, bo kilka znaków i malowanie a z pewnością zmniejszyłyby się problemy w tym rejonie. Żeby jeszcze zmniejszyć korki w dzielnicy akademickiej, to Obrońców Pokoju powinna być dwukierunkowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może tak - do zrobienia od ręki - wystarczą tymczasowe światła włączane od 7 do 10 i od 14 do 18 , czyli w godzinach szczytu. Na byle budowie drogi gminnej jest taka możliwość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł o tyle dobry, że odblokuje przejazd przez ten fragment Sowińskiego - na bezrybiu i rak rybą. Acz to tylko namiastka - jeśli chodzi o usprawnienie przejazdu Sowińskiego. Ale, jak zwykle, nie do końca przemyślany - bo jak maję przedostać się na drugą stronę ulicy osoby niepełnosprawne, na wózkach inwalidzkich? Czekać, aż ktoś się zlituje i poniesie je razem z wózkiem po schodach? Czy są odpowiednio dostosowane podjazdy z chodników, na tą kładkę - i czy też zostaną wyremontowane? Co będzie z odśnieżaniem i odladzaniem? Jak znam życie, to...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o osoby niepełnosprawne to trzeba brać przykład z innych bardziej cywilizowanych miast jak np. Warszawa, gdzie od lat z powodzeniem funkcjonują kładki dla pieszych wyposażone w windy dla osób, które mają trudności z poruszaniem się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za, jeżeli nie wymusić całkowity ruch kładką to przynajmniej jedno przejście zlikwidować (to od strony Głębokiej).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwiązanie czysto PISowskie i przenoszące nas do czasów głębokiej komuny. Od ponad 20 lat w Europie pieszy ma pierwszeństwo nad samochodami więc zamiast remontować kładkę należy ją zburzyć a na jezdnię dostosować do Tempa 30 z przejściami co 100 metrów. A kierowców, którym przeszkadzają piesi zapraszam na obwodnicę. Tam będą mogli od świtu do nocy jeżdziç bez dotykania hamulca. :-D ;-) :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tam wystarczy zamontować światła i to załatwi sprawę nikt na tym nie ucierpi niepełnosprawne osoby kierowcy oraz żacy uporczywie wchodzący pod koła przejdą i przyjadą na zielonym i po sprawie po co kombinować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kładki w takich miejscach to przeżytek. Od wielu lat już na świecie burzy się je i wyznacza przejścia na jezdni. Taniej wygodniej dla pieszych bezpieczniej bo uspokaja to ruch i dzięki temu najliczniejsza grupa użytkowników dróg czyli piesi, mają dużo szybsze przejście. Ktoś tu wspomniał, że w Warszawie kładki mają windy. To powiem, że w 2014 roku zrobiono audyt tych wind. 90% kładek miało przynajmniej jedną windę popsutą. W praktyce można wiec było jedynie wejść na kładkę, ale z niej zjechać już nie. Kładki są drogie w budowie i utrzymaniu. Raz jeszcze powtarzam, w takich miejscach to przeżytek i niewygoda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To chore! Czy ten człowiek wie, że lata siedemdziesiąte już się skończyły?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysl może i nie głupi. Zamontowanie świateł spowoduje większę korki. Warto by jednak przemyśleć poszerzenie Sowińskiego - po stronie "do Głebokiej" o kolejny pas - jest tam sporo miejsca niewykorzystanego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PANIE ŁAWNICZAK PROSIMY O PRZEDSTAWIENIE AKTUALNYCH BADAŃ PSYCHIATRYCZNYCH TOWARZYSZE Z KOŚMINKA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gościu jest szurnięty, ale ten remont PILNIE POTRZEBNY !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysl z remontem kladki ale niestety remont nic nie zmieni jesli nie zabroni sie ludziom przechodzic przez pasy. Te kosmiczne korki sa spowodowane wlasnie pieszymi a trzeba zauwazyc ze autobusy w korkach tez tam stoja a buspasu na jednym pasie raczej sie zrobic nie da. wiec pomysl jak najbardziej ok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się w 100% skoro jest kładka dla bezpieczeństwa powinni tamtędy przechodzić i kropka. Przez to przejście zablokowana jest cała ulica + głęboka + filaretów. Super pomysł!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest bardzo dobry pomysł, po to wybudowano kładkę, która przecież drogi nie wydłuża, a przejście czyni bezpiecznym. Chciałbym jednak posłuchać tych, którzy są przeciw i chcą mieć do dyspozycji przejście, kładkę i jeszcze może przejście podziemne, jak motywują takie potrzeby.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram w 100% .Studentom nie zaszkodzi trochę wysiłku!!
Witam , dla mnie najważniejsze jest to aby został rozładowany  gigantyczny korek na tym skrzyżowaniu. Chodzi  o to aby usprawnić ruch zarówno samochodów jak i pieszych. W artykule brak jest drugiej części mojej wypowiedzi na sesji Rady Miasta Lublin w dniu 21- 01-2016r. Zaproponowałem aby ruch pieszych odbywał się po kładce . Dodatkowo można wykonać pas do skrętu w prawo na LSM/ Czuby i światła . W budżecie miasta nie ma obecnie tak wielkich środków na budowę tunelu i innych tego typu dużych inwestycji. Poddałem pomysł pod dyskusję społeczną i chciałbym uzyskać opinię specjalistów od inżynierii ruchu drogowego .  Nie forsuję na siłę tego pomysłu bez potrzebnych w tym zakresie konsultacji. Takie rozwiązania są realizowanie obecnie proszę zwrócić uwagę na kładkę w Rzeszowie . http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzeszow/gal/6174721,fotogaleria-z-otwarcia-okraglej-kladki-w-rzeszowie,9586945,id,t,zid.html Pozdrawiam Zbigniew Ławniczak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam , dla mnie najważniejsze jest to aby został rozładowany  gigantyczny korek na tym skrzyżowaniu. Chodzi  o to aby usprawnić ruch zarówno samochodów jak i pieszych. W artykule brak jest drugiej części mojej wypowiedzi na sesji Rady Miasta Lublin w dniu 21- 01-2016r. Zaproponowałem aby ruch pieszych odbywał się po kładce . Dodatkowo można wykonać pas do skrętu w prawo na LSM/ Czuby i światła . W budżecie miasta nie ma obecnie tak wielkich środków na budowę tunelu i innych tego typu dużych inwestycji. Poddałem pomysł pod dyskusję społeczną i chciałbym uzyskać opinię specjalistów od inżynierii ruchu drogowego .  Nie forsuję na siłę tego pomysłu bez potrzebnych w tym zakresie konsultacji. Takie rozwiązania są realizowanie obecnie proszę zwrócić uwagę na kładce w Rzeszowie . http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzeszow/gal/6174721,fotogaleria-z-otwarcia-okraglej-kladki-w-rzeszowie,9586945,id,t,zid.html Pozdrawiam Zbigniew Ławniczak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
> "niestety remont nic nie zmieni jesli nie zabroni sie ludziom przechodzic przez pasy. Te kosmiczne korki sa spowodowane wlasnie pieszymi" BZDURA. Korki spowodowane są zbyt duża liczbą samochodów. Jeśli chcesz pieszym zabraniać chodzić po pasach, to dlaczego nie zabronisz kierowcom jeździć tą ulicą? Ogranicz ruch samochodowy i nie będzie korków! > "Studentom nie zaszkodzi trochę wysiłku!!" Kierowcom też nie zaszkodzi trochę wysiłku. Niech kierowcy zaczną spacerować piechotą zamiast jeździć samochodami. Samochodu trują nas spalinami, powodują korki. Won z takimi głupimi komentarzami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Zbigniew z tego co widzę raczej stroni od aktywności fizycznej. Warto byłoby zadbać o formę, bo nie znasz dnia ani godziny kiedy przyjdzie ci zmierzyć się ze schodami na drugą stronę ulicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o osoby niepełnosprawne to trzeba brać przykład z innych bardziej cywilizowanych miast jak np. Warszawa, gdzie od lat z powodzeniem funkcjonują kładki dla pieszych wyposażone w windy dla osób, które mają trudności z poruszaniem się.
To zazwyczaj nie windy, tylko dźwigi osobowe (koszmarnie wolne), zwykle nie działają i często są używane jako toaleta przez okolicznych meneli. Warszawa właśnie ogłosiła, że będzie wytyczać przejścia dla pieszych w poziomie ulicy przy jednym z największych i najważniejszych skrzyżowań w mieście. Z daleka wszystko wygląda lepiej :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...