Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
No nie możliwe, że poseł na sejm nie wie od czego są jakie urzędy. Ale blamaż. Chciał się pokazać a wyszło jak zwykle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak zwykle- zbliżają się wybory i nagle z nory wyłazi w błyskach fleszy on, jeden z największych darmozjadów w lubelskiej polityce, wspaniały poseł Kabaciński.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mamy do czynienia z tym samym przypadkiem ustawionego przetargu jaki miał już miejsce w Urzędzie Miasta Lublin. 2013-08-02) Przetarg nieograniczony na dostawę infrastruktury serwerowej, centralnego systemu archiwizacji oraz wyposażenia centrum zarządzania siecią na potrzeby projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna -www.bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&id=201110 1. W przedmiotowym przetargu o wartości ok. 1,5 mln PLN nie było prawie żadnych zapytań od potencjalnych wykonawców. 2. Jedyną ofertę złożyli koledzy z Asseco Business Solutions S.A. ,ul. Konrada Wallenroda 4c 20-107 Lublin 2. Dostarczony sprzęt IT nie spełnia warunków SIWZ    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mamy do czynienia z tym samym przypadkiem ustawionego przetargu jaki miał już miejsce w Urzędzie Miasta Lublin. 2013-08-02) Przetarg nieograniczony na dostawę infrastruktury serwerowej, centralnego systemu archiwizacji oraz wyposażenia centrum zarządzania siecią na potrzeby projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna - www .bip.lublin. eu/bip/um/index.php?t=200&id=201110 1. W przedmiotowym przetargu o wartości ok. 1,5 mln PLN nie było prawie żadnych zapytań od potencjalnych wykonawców. 2. Jedyną ofertę złożyli koledzy z Asseco Business Solutions S.A. ,ul. Konrada Wallenroda 4c 20-107 Lublin 2. Dostarczony sprzęt IT nie spełnia warunków SIWZ  
Ostatnio edytowany 9 grudnia 2014 o 14:11
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie dostawa ale usługa! A to spora różnica! Magistrat nie kupuje sprzetu, ale szuka firmy która wstawi własne drukarki i będzie prowadzić ich serwis!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  cytuję:      
http://www.bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=13426   Osoby odpowiedzialne za ten przetarg: Funkcja: Przewodniczący: Grzegorz Hunicz Zastępca przewodniczącego: Bartłomiej Kwaśniewski Znak sprawy: ZP-P-l.271.1.92.2013 Nr dokumentu Mdok: 245897/07/2013
Ostatnio edytowany 21 sierpnia 2014 o 12:37
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  cytuję: http://www.bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=13426 Osoby odpowiedzialne za ten przetarg: Funkcja: Przewodniczący: Grzegorz Hunicz Zastępca przewodniczącego: Bartłomiej Kwaśniewski Znak sprawy: ZP-P-l.271.1.92.2013 Nr dokumentu Mdok: 245897/07/2013        
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: