Do Lublina wreszcie zagląda zachodnia cywilizacja. Zamiast wpuszczać do centrum coraz więcej i więcej smrodzących samochód, pozbywamy się ich, dzięki czemu przybywa przestrzeni dla pieszych.
|
|
współczuje kierowcom MPK. BęDZIE NIEZLY BURDEL...
|
|
Brawo dla władz miasta! W centrum powstaje przyjazna przestrzeń dla mieszkańców i turystów. Jeszcze zostaje problem mpk i spóźnień w tym miejscu, ale wierzę, że nie będzie z tym większego problemu. Zdecydowanie jest to krok w dobrą stronę!
|
|
Nie można tego lepiej ująć. Podpisuję się po tym komentarzem rękami i nogami. |
|
a ja byłem pewny że w końcu postanie przejście z przyciskiem na zielone i ten cały burdel i ryzyko potrącenia zginie z widoku a tu masz babo placek jeszcze lepsze rozwiązanie nasi włodarze wymyślili GRATULACJE
|
|
Powinny zostać wykonane ściany szczelinowe (celem podparcia kamienic) w okolicach Bramy wzdłuż Królewskiej i Lubartowskiej, następnie wybrany teren i metodą odkrywkową wybudowany tunel dla samochodów/trolejbusów. Teren do tego jest idealny - Brama jest "na górce". Potem wylać płytę i zbudować plac całkowicie dla ruchu pieszego. Powstałoby niesamowite centrum spotkań !! Okoliczne lokale zamieniłyby się z restauracje/knajpki. Można by też walnąć jakąś fontannę.
Ale na to potrzeba człowieka "z jajami" i trochę pieniędzy (zakładam się, że to dałoby się zorganizować, ale nie w Lublinie - mieście "niedasię").
|
|
Na ile jest zadłużony Lublin,kiedy kolejne podwyżki,podatków,wody,śmieci,itd starczy tych igrzysk w wydaniu ratusza i ich pryncypałów,tam gdzie trzeba chodnik poprawić to nie ma kasy tylko wokół ratusza meblowanie marnotrawstwo kasy
|
|
A nie lepiej wysiedlić wszystkich mieszkańców z Lublina i pozostawić miasto wyłącznie dla rowerzystów i rajców z PO
|
|
Faktycznie super pomysł teraz będzie jeszcze większe ryzyko potrącenia debili bo juz nie będą wcale patrzec na drogę
|
|
Już teraz jest fajnie ale widzę, że może być jeszcze fajniej! Gratuluje pomysłu!
|
|
No to karetka bedzie tam juz na stale dyżurowac
|
|
Mieszanie ruchu samochodowego i pieszego to szaleństwo.
Jeśli już to wyeliminować ruch od Koziej do Bajkowskiego całkowicie.
Komunikacja MPK od Zamojskiej przez Bernardyńską, Narutowicza i Okopową
Z drugiej strony MPK , a zwłaszcza trolejbusy odjeżdzające spod PSK4, przez Wodopojną, Bajkowskiego i Lubartowską do Tysiąclecia i dalej Unii Lubelskiej. Niestety trzeba położyć sieć też na Wodopojnej i zlikwidować przejazd pod prąd Lubartowską. Również niektóre kursy autobusów jadących z 3-go Maja do Tysiąclecia wpuścić do Bajkowskiego, taka pętla (podobnie jak na Filaretów przy Wyżynnej).
Główny problem to brak skrętu z Lubartowskiej do Tysiąclecia. Nikt przez tyle lat nie pomyślał o małej wysepce i owalnym rondzie. Brak przejść dla pieszych między Lubartowską i Wodopjną umożliwa danie takiego skrętu. Trzeba byłoby zmienić trochę osie jezdni. Niestety kładziony właśnie asfalt na kolejne lata odsunie takie rozwiązanie.
Trolejbusy od Unickiej niestety trzeba przez Wodopojną
|
|
No i doczekaliśmy się nastepnego znawcy wszechrzeczy który pouczy architektów co jest zbyt nowoczesne a co wsamraśne. Czy w tym nieszczęsnym mieście kiedyś zacznie być normalnie
i urzędasy przestaną wtrącać się do pracy specjalistów, a przynajmniej nie bedą narzucać im swoich standardów estetycznych?!!! Posiedzi parę lat na ratuszowym stołku i już architekt!
Rozumiem że teraz wezwie się pana Cieplińskiego na dywanik i każe mu zastosowac nienowoczesne oświetlenie deptaka!
A może od razu z góry zakazać "nowoczesności" i postawić pana Mącika na straży "wsamraśności"!
Ale właściwie to już tak się dzieje, czego przykładem jest chocby ta wypowiedź prezydenta Żuka
|
|
Jakie przejście ? Zróbmy rezerwat !!!
|
|
dzieki tym ograniczeniom - strefa parkowania zamknięte ulicy bywam w centrum jak tylko musze a do restauracji chodze na osiedlu taniej i smaczniej i bez zapijaczonej holoty. jak szukam firmy jak jest w cetrum od razu odpada . a na rowerze jezdze ale rekracyjnie poza lublin. tak wlasnie pustoszeja centrum miast bez samochodow
|
|
Zgadzam się, że to wszystko zniechęca do przyjazdu do centrum. Choć, gdy w poprzednią sobotę wybrałem się na ten karnawał, tłum był okropny, ciężko było przejść, więc nie wszystkich to zniechęca i nie wyglądało to wcale na opustoszałe, ale raczej na przepełnione ludzkim tłumem.
|
|
Jarecki byleś w czasie imprezy wybierz się w zwykły dzień ok 13:00 ile tam normalnych sklepów? ile ludzi chodzi ?zobacz lubartowska teraz jak ktoś chce zrobić zakupy bierze samochód i jedzie do centrum handlowego gdzie ma gdzie stanąć i nie musi płacić. sam chciałem kiedyś kupić mieszkanie w centrum ale tak brak normalnego sklepu - w małych drożyzna, niema gdzie zaparkować samochodu (teraz jeszcze płacić za to) wyjść z psem niema gdzie , na dole w kamienicy restauracja lub klub do nocy ciągle głośno . popatrz ceny za wynajem lokali centrum miasta jest tańsze niż w dzielnicach przypadek?
|
|
Jeszcze tylko pan konserwator wybierze "niezbyt nowoczesne" oświetlenie i będzie Europa :-) Wschodnia Europa. |
|
Jeżeli tak, to pasażerowie podróżujący liniami typu 1,4,6,17,39,N1,N2,156,160 mogą się liczyć z trwałą zmianą fragmentu trasy ich linii, prawdopodobnie 1,6,17 -pojadą przez bernardyńską, Narutowicza, okopową, Hempla, Kołłątaja, 3 Maja i dalej to już po staremu, co do 156 i 160 -one zostaną skierowane przez al. Unii Lubelskiej, żeby lepiej skomunikować Tarasy Zamkowe( linie 23,29,154 -to za mało i mało popularne) i przy okazji wykorzystać należycie trakcję trolejbusową, co do 4,39,N1 i N2 -te na pewno muszą przejeżdżać przez Pl. Wolności, więc nie wiem jaka modyfikacja czeka te linie. Jedno jest pewne - na pewno będą znowu się gimnastykować tak jak było z Pl. Litewskim, wyłączając z ruchu kolejne ulice, zatem nie jest to wykluczone aby korekty tras, które napisałem powyżej zaistniały w rzeczywistości. Jednakże nie popieram okrajania i wyłączania z ruchu ani ulicy lubartowskiej ani królewskiej.
|
|
miasto nie jest miejscem do hodowania psów
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|