Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rewolucja przed Bramą Krakowską? Nie będzie podziału na chodnik i jezdnię

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 sierpnia 2016 r. o 07:02 Powrót do artykułu
Do Lublina wreszcie zagląda zachodnia cywilizacja. Zamiast wpuszczać do centrum coraz więcej i więcej smrodzących samochód, pozbywamy się ich, dzięki czemu przybywa przestrzeni dla pieszych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
współczuje kierowcom MPK. BęDZIE NIEZLY BURDEL... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo dla władz miasta! W centrum powstaje przyjazna przestrzeń dla mieszkańców i turystów. Jeszcze zostaje problem mpk i spóźnień w tym miejscu, ale wierzę, że nie będzie z tym większego problemu. Zdecydowanie jest to krok w dobrą stronę!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zadowolony napisał:
Brawo dla władz miasta! W centrum powstaje przyjazna przestrzeń dla mieszkańców i turystów. Jeszcze zostaje problem mpk i spóźnień w tym miejscu, ale wierzę, że nie będzie z tym większego problemu. Zdecydowanie jest to krok w dobrą stronę!
Nie można tego lepiej ująć. Podpisuję się po tym komentarzem rękami i nogami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja byłem pewny że w końcu postanie przejście z przyciskiem na zielone i ten cały burdel i ryzyko potrącenia zginie z widoku a tu masz babo placek jeszcze lepsze rozwiązanie nasi włodarze wymyślili GRATULACJE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny zostać wykonane ściany szczelinowe (celem podparcia kamienic) w okolicach Bramy wzdłuż Królewskiej i Lubartowskiej, następnie wybrany teren i metodą odkrywkową wybudowany tunel dla samochodów/trolejbusów. Teren do tego jest idealny - Brama jest "na górce". Potem wylać płytę i zbudować plac całkowicie dla ruchu pieszego. Powstałoby niesamowite centrum spotkań !! Okoliczne lokale zamieniłyby się z restauracje/knajpki. Można by też walnąć jakąś fontannę. Ale na to potrzeba człowieka "z jajami" i trochę pieniędzy (zakładam się, że to dałoby się zorganizować, ale nie w Lublinie - mieście "niedasię").
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na ile jest zadłużony Lublin,kiedy kolejne podwyżki,podatków,wody,śmieci,itd starczy tych igrzysk w wydaniu ratusza i ich pryncypałów,tam gdzie trzeba chodnik poprawić to nie ma kasy tylko wokół ratusza meblowanie marnotrawstwo kasy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie lepiej wysiedlić wszystkich mieszkańców z Lublina i pozostawić miasto wyłącznie dla rowerzystów i rajców z PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Faktycznie super pomysł teraz będzie jeszcze większe ryzyko potrącenia debili bo juz nie będą wcale patrzec na drogę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już teraz jest fajnie ale widzę, że może być jeszcze fajniej! Gratuluje pomysłu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to karetka bedzie tam juz na stale dyżurowac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszanie ruchu samochodowego i pieszego to szaleństwo. Jeśli już to wyeliminować ruch od Koziej do Bajkowskiego całkowicie. Komunikacja MPK od Zamojskiej przez Bernardyńską, Narutowicza i Okopową Z drugiej strony MPK , a zwłaszcza trolejbusy odjeżdzające spod PSK4, przez Wodopojną, Bajkowskiego i Lubartowską do Tysiąclecia i dalej Unii Lubelskiej. Niestety trzeba położyć sieć też na Wodopojnej i zlikwidować przejazd pod prąd Lubartowską. Również niektóre kursy autobusów jadących z 3-go Maja do Tysiąclecia wpuścić do Bajkowskiego, taka pętla (podobnie jak na Filaretów przy Wyżynnej). Główny problem to brak skrętu z Lubartowskiej do Tysiąclecia. Nikt przez tyle lat nie pomyślał o małej wysepce i owalnym rondzie. Brak przejść dla pieszych między Lubartowską i Wodopjną umożliwa danie takiego skrętu. Trzeba byłoby zmienić trochę osie jezdni. Niestety kładziony właśnie asfalt na kolejne lata odsunie takie rozwiązanie. Trolejbusy od Unickiej niestety trzeba przez Wodopojną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i doczekaliśmy się nastepnego znawcy wszechrzeczy który pouczy architektów co jest zbyt nowoczesne a co wsamraśne. Czy w tym nieszczęsnym mieście kiedyś zacznie być normalnie i urzędasy przestaną wtrącać się do pracy specjalistów, a przynajmniej nie bedą narzucać im swoich standardów estetycznych?!!!  Posiedzi parę lat na ratuszowym stołku i już architekt! Rozumiem że teraz wezwie się pana Cieplińskiego na dywanik i każe mu zastosowac  nienowoczesne oświetlenie deptaka! A może od razu z góry zakazać "nowoczesności" i postawić pana Mącika na straży "wsamraśności"! Ale właściwie to już tak się dzieje, czego przykładem jest chocby ta wypowiedź prezydenta Żuka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie przejście ? Zróbmy rezerwat !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dzieki tym ograniczeniom - strefa parkowania zamknięte ulicy bywam w centrum jak tylko musze a do restauracji chodze na osiedlu taniej i smaczniej i bez zapijaczonej holoty. jak szukam firmy jak jest w cetrum od razu odpada . a na rowerze jezdze ale rekracyjnie poza lublin. tak wlasnie pustoszeja centrum miast bez samochodow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się, że to wszystko zniechęca do przyjazdu do centrum. Choć, gdy w poprzednią sobotę wybrałem się na ten karnawał, tłum był okropny, ciężko było przejść, więc nie wszystkich to zniechęca i nie wyglądało to wcale na opustoszałe, ale raczej na przepełnione ludzkim tłumem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jarecki byleś w czasie imprezy wybierz się w zwykły dzień ok 13:00 ile tam normalnych sklepów? ile ludzi chodzi ?zobacz lubartowska teraz jak ktoś chce zrobić zakupy bierze samochód i jedzie do centrum handlowego gdzie ma gdzie stanąć i nie musi płacić. sam chciałem kiedyś kupić mieszkanie w centrum ale tak brak normalnego sklepu - w małych drożyzna, niema gdzie zaparkować samochodu (teraz jeszcze płacić za to) wyjść z psem niema gdzie , na dole w kamienicy restauracja lub klub do nocy ciągle głośno . popatrz ceny za wynajem lokali centrum miasta jest tańsze niż w dzielnicach przypadek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zadowolony napisał:
Brawo dla władz miasta! W centrum powstaje przyjazna przestrzeń dla mieszkańców i turystów. Jeszcze zostaje problem mpk i spóźnień w tym miejscu, ale wierzę, że nie będzie z tym większego problemu. Zdecydowanie jest to krok w dobrą stronę!
Jeszcze tylko pan konserwator wybierze "niezbyt nowoczesne" oświetlenie i będzie Europa :-) Wschodnia Europa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli tak, to pasażerowie podróżujący liniami typu 1,4,6,17,39,N1,N2,156,160 mogą się liczyć z trwałą zmianą fragmentu trasy ich linii, prawdopodobnie 1,6,17 -pojadą przez bernardyńską, Narutowicza, okopową, Hempla, Kołłątaja, 3 Maja i dalej to już po staremu, co do 156 i 160 -one zostaną skierowane przez al. Unii Lubelskiej, żeby lepiej skomunikować Tarasy Zamkowe( linie 23,29,154 -to za mało i mało popularne) i przy okazji wykorzystać należycie trakcję trolejbusową, co do 4,39,N1 i N2 -te na pewno muszą przejeżdżać przez Pl. Wolności, więc nie wiem jaka modyfikacja czeka te linie. Jedno jest pewne - na pewno będą znowu się gimnastykować tak jak było z Pl. Litewskim, wyłączając z ruchu kolejne ulice, zatem nie jest to wykluczone aby korekty tras, które napisałem powyżej zaistniały w rzeczywistości. Jednakże nie popieram okrajania i wyłączania z ruchu ani ulicy lubartowskiej ani królewskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miasto nie jest miejscem do hodowania psów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...