A zanim nasi mądrale cokolwiek postanowią może warto ruch pieszych i samochodów po Sowińskiego uporządkować choćby tymczasową sygnalizacją świetlną taką jaką stosuje się na ,,wahadłach,, budowanych dróg ... - to najtańsze i najszybsze rozwiązanie.
|
|
gdyby poszerzyć jezdnię szybciej auta rozjechały by się do miejsc docelowych, ale te stare mochery z sowińskeigo tego nie zrozumią bo twierdzą, że będą ruch mieli pod nosem, a Zuczek się ich boi zamiast rozwiązać problem tysięcy ludzi.stare mochery podpuszczane przez radnych PiS którzy robią im wodę z mózgów - jeżdżą, okłamują, opowiadają bajeczki tylko po to by przeszkadzać Żukowi w rządzeniu i blokować kolejne inwestycje |
|
Co tak najeżdżacie na "mohery"? Tez kiedyś będziecie seniorami. W czym gorszy senior rozmodlony od seniora uchlanego pod budką z piwem?
|
|
Skoro kładka jest to i jej projekt powinien być zarówno w urzędzie miasta jak i w UMCS. Podobno każdy obiekt budowlany musi mieć dokumentację, a ta kładka jest obiektem budowlanym. Czy nie można skorzystać ze starego - obecnego projektu, tylko od razu ładować kasę w ręce nowych projektantów? Niech miasto zrobi nową identyczną kładkę - będą oszczędności, a i obecna kładka komponuje się z budynkami uczelni.
|
|
gdyby poszerzyć jezdnię szybciej auta rozjechały by się do miejsc docelowych, ale te stare mochery z sowińskeigo tego nie zrozumią bo twierdzą, że będą ruch mieli pod nosem, a Zuczek się ich boi zamiast rozwiązać problem tysięcy ludzi.W krótkim okresie to by działało, ale w dłuższym niewiele to da. Słyszałeś o czymś takim jak prawo Lewisa-Mogridge’a? W gęsto zabudowanych obszarach zwiększenie pojemności komunikacyjnej (podaży) jest ograniczone. W przypadku zwiększenia przepustowości układu drogowego (np. przez poszerzenie istniejącej drogi) powstaje szansa do jazdy samochodem osoby (osó B), które – ze względu na warunki ruchu (zatłoczenie, długi czas jazdy) – rezygnowały z jazdy po danej trasie, lub korzystały z transportu publicznego. Następuje wyzwolenie „stłumionego popytu”. Efektem jest zwiększenie natężenia ruchu i zatłoczenie (mierzone stosunkiem natężenia ruchu do przepustowości) na niezmienionym poziomie. Prędkość podróżowania nie ulega zmianie w stosunku do sytuacji przed inwestycją. Na prędkość tą, nazywaną niekiedy „prędkością krytyczną”, pewien wpływ ma jakość transportu publicznego, jednak wpływ ten jest ograniczony. http://www.zm.org.pl/?a=lewis-mogridge-14-01_gorczewska Tak więc teraz auta stoją w korku na jednym pasie, a po przebudowie do 3 psów, za parę lat korek stał by na wszystkich 3 pasach. |
|
Brawo !! Niestety, w takich dyskusjach argumenty czysto merytoryczne są nieistotne. To tak jak w polityce :)
|
|
Co tak najeżdżacie na "mohery"? Tez kiedyś będziecie seniorami. W czym gorszy senior rozmodlony od seniora uchlanego pod budką z piwem?Co to jest budka z piwem? Od 20 lat żadnej nie widziałem. |
|
Korek z powodu tej kładki czasami zaczyna się na ulicy Północnej.....mijają kolejne miesiące i nic się nie robi
za to ogłasza się fantastyczne i super potrzebne inwestycje jak światłą na Krańcowej
Od 2017 piesi maja mieć pierwszeństwo ma przejściiach..
Co pan Panie Prezydencie Żuk na to...
jeżeli nic to utkniemy na każdym przejściu
|
|
wielkie podziękowania dla zacofanych zdewociałych mocherów z Sowińskiego!!! którzy twierdzą, że teraz nie ma hałasu a będzie dopiero po poszerzeniu Sowińskiego!!!
|
|
wielkie podziękowania dla zacofanych zdewociałych mocherów z Sowińskiego!!! którzy twierdzą, że teraz nie ma hałasu a będzie dopiero po poszerzeniu Sowińskiego!!!Chętnie zamienię twoje siedlisko na mój mocherowy apartament na Sowińskiego z luksusowym widokiem na ulicę. |
|
studenci ani się nie zatrzymają przed przejściem ani nie patrzą czy jedzie jakieś auto tylko "lezą" na oślep , kilka mandatów od straży miejskiej dziennie i byłoby wszystko ok
|
|
Ci studzenci zasrane nierobi piszące na forum będą w przyszłości budować ten kraj i płacić na wasze emerytury, więc weźcie sie do roboty i może troche wiecej szacunku do tych,co sie ucza a nie tylko sie owalaja jak wy.
|
|
W 2017 to pieszy będzie miał pierwszeństwo podchodząc do przejścia dla pieszych, a to oznacza, że można będzie stać tam i dwie godziny !!! hihihi.
gratuluję Panu REKTOROWI UMCS !!
|
|
zamknac jedno z tych przejsc. po co 2 obok siebie. juz by troche pomogło. do tego swiatla albo policaj sterujacy i moze dalo by sie zyc. Co do remontu to prosze niezwalac na paru mieszkancow. Mam dziwne przeczucie ze chodzi o cos innego niz protesty.
|
|
Piszecie studenci studenci... A jakoś za każdym razem jak byłem w wakacje w Lublinie to na Sowińskiego stałem, wiadomo, nie tyle co w roku ale jednak. Po prostu to jest jedna z ważniejszych dróg łączących północ z południem Lublina, duży ruch, mała przepustowość plus jeszcze te przejścia. Co z tego ze nawet jak na przejściu jest mało osób skoro stać trzeba zaraz na światłach np na Racławickie
|
|
Jeśli kładka tak zagraża pieszym to również samochodom pod nią przejezdzającym! Także pic na wodę to zamykanie. Po prostu uczelnia chce się raz na zawsze pozbyć problemu.
|
|
Żuk sobie wjazd do świdnika zrobił więc w du*** ma mieszkańców lublina na głupoty i beznadziejne koncerty miasto ma a na ul. sowińskie zawsze brak pieniędzy mam nadzieje że mieszkańcy południowej części mu podziękują i go pogonią skąd przyszedł jeszcze przed wyborami.
|
|
Zamknięta kładka niczemu nie jest winna. Już przeszło 20 lat temu mało kto nią chodził tylko wszyscy naginali przez zebrę na Sowińskiego. Tylko, że wtedy było z dziesięć razy mniej studentów, a teraz byle chomont z Dziwkocina, co maturę ledwie zdał jest dumnym "stódętem".Sam jesteś "chomont Z Dziwkocina" Kiedys w Lublinie było ponad 100 tys. studentów. W ostatnich latach ich ilość zmalała i obecnie to ok. 70 tys. A 20 lat temu większość studentów korzystała z kładki. |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|