Co za idiota ten od tej "Francuskiej myśli technicznej" ;) znaFFca zza stodoły tatusia z wieśwagenem ;)
|
|
Wcale się nie dziwię że ten salon stracił autoryzację. Ilekroć w nim byłem, to obsługa była na fatalnym poziomie!! Klient zostawiony sobie samemu, a obsługa sprawiająca wrażenie znudzonej i myślącej, że to oni są dla klienta a nie klient dla nich. Jazdy próbne najczęściej były niemożliwe, bo a to nie było samochodu, a to czasu, a to odpowiedniej ilość osób do obsługi. Chęci do negocjacji przy kupnie nowego auta praktycznie żadnych - zero elastyczności.
Ogólnie ten salon Peugeota był totalnym nieporozumieniem, wiec wcale się nie dziwię że już go nie ma. Szczerze mówiąc to właśnie myślałem z dokładnie tak to się skończy.
|
|
nie zdziwię się jak następny zostawi na lodzie swoich klientów w Lublinie Opel obsługa w tym pseudosalonie fatalna a klienta, który chce kupić nowe auto traktują jak intruza !
|
|
Od kilku kat nie ma konieczności wymiany oleju i dokonania przeglądu ikresiwego w "salonie".Każdy warsztat naprawy smochoddów ma prawo dokonać w/w czynności,wpisać w książkę przeglądu i poświadczyć stosowną pieczęcią.
|
|
Zgadzam się z przedmówcami - oni robili focha jak ktoś chciał u nich samochód kupić, fatalne podejście do klienta, NIEKOMPETENCJA obsługi, machloje na naprawach, koszty serwisu absurdalne (np w Garwolinie serwis kosztował mnie połowe tego co u nich proponowali). Tylko kwestią czasu była strata autoryzacji. Pewnie sąsiednie salony niestety teraz poniosą ceny niestety, bo serwis zrobić trzeba a nikt raczej np. do Poznania nie pojedzie z tym.
|
|
Prowadziłem firmę motoryzacyjna ponad 30 lat i niedawno zamknąłem bo nie szło dalej dokładać do interesu wiec nie dziwie sie panu Kicie który i tak długo wytrwał na rynku. Właściciele nowych samochodów nie zdają sobie sprawy z tego ze dealer dokłada do jego samochodu gdy mu go sprzeda. Dopiero gdy serwisuje dużo samochodow coś dla niego zostaje ale to jest tylko coś a nie godny zarobek. Serwisy autoryzwane są obciążone wieloma kosztami i rygorem nakladanymi przez markę stąd klapa finansowa. Trzeba byc Matka Teresa zeby dikladac do biznesu. Szacunek dla Pana Kity za podjęcie męskiej decyzji szkoda ze tak późno.
|
|
Jaki "obowiązkowy" przegląd gwarancyjny? Bzdura! Taki przegląd to nic innego jak wyciagnięcie kasy. I wcale nie trzeba go robić.
|
|
no i fajnie pojechalem aby zapoznac sie z oferta zaparkowalem w poblizu wejscia to pracownik prosil o przestawienie samochodu bo parking tylko dla dyrekcii /3 wolne miejsca/
|
|
Do Pana Karola..
Szacun dla Pana, skoro przez 30 lat dokładał Pan do interesu ! ....
|
|
no i fajnie bo kto normalny kupuje dzisiaj takie badziewie , najlepsze auto to BMW
|
|
Dobrze. Ten salon odpychal, podejście do klienta rodem z PRL
|
|
Nissana nie ma, Peugeota nie ma, niczego nie ma. Dziura wojewódzka a nie miasto... a przepraszam, jest- "super" prezydent.
|
|
Dziwne, że innych salonów w Polsce Peugeot nie zlikwidował! Zawsze "nieszczęścia" dotykają Lublin. W Radomiu, który jest o wiele mniejszy od Lublina salon nadal istnieje i w dodatku się mocno rozwija.
|
|
W Radomiu jest inny poziom. Po prostu tam jest poziom.
|
|
PRL w Lublinie się skończył.
|
|
Wciskanie kitu? Efekt ocen klientów? Decyzja chyba nieprzypadkowa.
|
|
Tak. I te na pewno nie stracą na wartości, a pewine jeszcze zyskają. Obudź się, człowieku! |
|
podwinął kitę i po sprawie.
|
|
to lipa... trzeba dymać na za*** radomskie zeby przymierzyć jajka do lwa???
|
|
He he zdziwisz się, Opel lubelski bije rekordy i ma gdzieś takich filozofów jak ty. Kto chce kupić to kupi a kto tylko mędrkować i targować się to niech spada :))) |
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|