Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
cuż zdarza się, ale robić z tego aferę, może napiszą niedługo że PKS z Hrubieszowa nie dojechał do Lublina , ludzi są poważniejsze tematy, codziennie na świecie kilka tysięcy samolotów zmienia miejsce lądowania ze względu na pogodę, ale w lublinie to musi być wydarzenie:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja nie latam ale jakieś to już dziwne sie robi z tym lotniskiem i nikt nie mówi o przyczynach takiej sytuacji. Bo z moich informacji wynika że pogoda tylko nad lotniskiem świdnik jest najgorsza coś to zaczyna śmierdzieć aferą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W jakim celu jest ten rzecznik? Czym on się tam zajmuje? Dla mnie totalna porażka. Totalny brak profesjonalizmu. Wystarczy porównać w telewizji jak wypowiadają się i zachowują rzecznicy innych lotnisk
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszędzie gdzie jest Sobczak tam jest bałagan,a to wynika z jego niekompetencji i nieudolności co najgorsze to kłamstw!!!On jest zajęty swoimi sprawami!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JA PRZESTAŁEM LATAĆ Z LUBLINA I RZESZOWA.TERAZ LATAM Z WARSZAWY I JEST TO LOTNISKO NAJPEWNIEJSZE.SZKODA SOBIE SZARPAĆ NERWY.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
LOtnisko Lublin 1-Rzecznik praowy - to szkoda komentować - człowiek z przypadku 2-Komunikacja lotniskowa - do całkowitej poprawy 3-Organizacja lotniska - do ............y 4-Zarzązajacy - do wymiany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czepiactwo i tyle. Kogo zainteresuje informacja o tym, że samolot nie wylądował? Pasażerowie wiedzą, bo widzą, oczekujący na lotnisku wiedzą, bo też widzą. Więc taka informacja jest tylko dla ciekawskich..., co nie znaczy że powinna być, ale chyba to jest jakiś priorytet.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo kibicuję Naszemu lotnisku ale widzę że pracują tam ludzie którzy traktują swoją pracę jako zło konieczne. W lublinie jest bardzo dużo osób które są pasjonatami lotnictwa i na pewno bardziej sprawdziliby się w tej pracy. Strona internetowa lotniska to porażka. Polityka informacyjna fatalna. W ten sposób lotnisko będzie tracić pasażerów a co za tym idzie szansę na rozwinięcie siatki połączeń. Mimo wszystko mam nadzieję że lotnisko przetrwa a nawet będzie się rozwijać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To akurat pikuś, gorsze jest to, ze większość biur podróży odwołała swoje wyloty z Lublina w okresie wakacyjnym, zostało naprawdę niewiele, a zakończy się 1-2 kierunkami typu: Bułgaria i Turcja. Smutne to trochę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja uważam , że już czas najwyższy zmienić zarząd oraz personel obsługi lotniska . Sory ale jeśli przy tylko trzech krajach do jakich latają samoloty są takie problemy to coby było gdyby połączeń było więcej . Jestem zwolennikiem naszego lotniska i chcę bardzo aby się rozwijało ale przy takiej niekompetencji Pana Sobczaka i innych pracowników to i ten ils jaki mają nam zamontować nam nie pomoże .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
iwona napisał:
LOtnisko Lublin 1-Rzecznik praowy - to szkoda komentować - człowiek z przypadku 2-Komunikacja lotniskowa - do całkowitej poprawy 3-Organizacja lotniska - do ............y 4-Zarzązajacy - do wymiany
Jestem ZA!!! Czas na zmiany na tym Lotnisku!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brakuje nam tylko jazdy jak obecnie w nc+
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Myślę,ze nadszedł w końcu czas aby zacząc poszerzać siatkę połączen. Nie rozumiem tłumaczen tego typu,ze z Lublina loty do innych krajów są nieopłacalne skoro z Rzeszowa mozna. I gdzie połączenia krajowe? Niech w końcu ktos sie tym zajmie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niedopuszczalne jest to w jaki sposób zarządza się lotiskiem.Mam pytanie skąd wzieto tak niekompetentnych ludzi.Co do lądowń a szczególnie ich braku to analizowłem wiekszośc z nich .Powodem ich nie odbycia są niskie kwlifikacje pilotów tych tanich linii .Tylko w 3 przypadkach była zasdnośc przenieienia lądowania, w pozostałych widocznośc pozioma i pionowa nawet nie zbliżyły sie do granicy normy.Nie było też innych zjawisk atmosferycznych. Pilot AN-a tak wielkiej maszyny w identycznych warunkach po wykonaniu nawrotu "siada "za pierwszym podejściem a te w porównaniu z nim "awionetki" B637 krąża jak helikoptery pomiędzy Łęczną a Niedrzwicą i z wysokości 800-1300 m oceniaja możliwośc lądowania.Naprawdę strach się bać wsiadajac do tak pilotowanego samolotu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem czy ktos zauważył ale przy zmianie strony skasowali stronę w języku angielskim. Widać funduszy zabrakło na tłumacza. a co na to Pan Prezes?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zbiera krytyke Muszynski za polityke informacyjno-promocyjna ,rada nadzorcza tez wesola,beda pytac zarzad o funkcjonowanie strony internetowej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wiecie co jest najgorsze? to, że zarząd lotniska/rzecznik nie potrafi się przyznać do błędów i powiedzieć "przepraszamy". zamiast tego arogancko wypowiada się i oburza, źe ktoś śmiał zwrócić na to uwagę. ps. do wiadomości pana rzecznika - nie tylko podglądacze chcieliby wiedzieć, czy samolot wylądował, na przykład osoby, czekające na swoich bliskich w domu, którzy nie odbierają ich z lotniska, też chcieliby wiedzieć co się dzieje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak słów na ten temat. Panowie J. Sobczak i inni z UM oraz tzw." zarząd " PLL Muszyński ( ten Pan już pare wpadek biznesowych już zaliczył ) i s-ka to przysłowiowe "króliki" bez wyobrażni i polotu.Zatrudniali swoje miernoty intelektualne i ludzi uwikłanych w różne niejasne powiązania o czym nieraz pisała lokalna prasa. Na lotnisku naprawdę trudno znaleść ludzi z obsługi , którzy mówią poprawnie i biegle w j.angielskim nie wspomnę o innych językach. Mój znajomy Włoch przyleciał z wysp pierwszy raz do Polski i miał problemy z dogadaniem się na lotnisku z obsługą-funkcyjnymi choć mówi b.dobrze po angielsku i dopiero pomogły dziewczyny z "okienek"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaorać tę łąkę i posiać marchewkę, przynajmniej mieszkańcy Świdnika będą zdrowo się odżywiać i świstaki perełkowe odetchną.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kwestia profesjonalizmu, jak zwykle. 1. Dobór odpowiedniej kadry (otwarty proces rekrutacji, kryterium wiedzy i doświadczenia, a nie znajomości). 2. Spójna polityka komunikacyjna (czerpanie ze sprawdzonych wzorców z innych portów lotniczych). 3. Doszkolenie pracowników. 4. System motywowania i kontroli pracowników (wrażliwość na głosy klientów). Kolejność ma znaczenie. Problem polega na tym, że punkt 1 jest "trudny" do zrealizowania w warunkach lubelskich. I tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: