Niech na razie skończą budowę odcinka, który jest tzw polską tymczsówką. Zygzaczek w stronę Unii Lubelskiej, gdzie codziennie "wypada" przynajmniej jeden samochód. Rury pod TZ pękają kilka razy w roku. Partactwo, którego nikt przez 4 lata nie naprawił!
|
|
Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby TIRY nie musiały się pchać do centrum |
|
tamtędy idzie już uzbrojenie terenu.powstało w latach 1990-94. miał tam byc dworzec zachodni i szybka kolej na wschód lublina. do tego trzeba wrócic. tam nawet wybudowano torowisko pod perony. poręba się rozbudowuje i ta obwodnica jest konieczna
|
|
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.
Obiecali trasę Zieloną to niech teraz ją budują, szkoda że nie ma przepisów regulujących niedotrzymanie obietnic wyborczych.
|
|
Nie dla budowy zamiast lasu i pod lasem!!!
|
|
obejdzie sie bez tej trasy juz pociagi nie dają mi spokoju cały dom sie trzesie tylko tego g..wa jeszcze brakowało narutowicza nadbystrzycką niech przebudują bo godzine sie na hempla w szczycie z górek jedzie.
|
|
Planowanie układów komunikacyjnych nie jest zadaniem urzędników, nawet jeśli piastują urząd prezydenta miasta. Jest to domena specjalistów od komunikacji (gdzie ich szukać w Lublinie?)I tak powinno być. Zaplanowana trasa zielona w planie miasta znajduje się od dziesięcioleci i jest corekt. Budowa to co innego. Władze miasta winny zająć się budową etapami. W pierwszej kolejności przebudować skrzyżowanie z ul. Fabryczną i al. Unii Lubelskiej i dalej po kolei na zewnątrz miasta, w miarę posiadanych środków. Stadion przy Krochmalnej nie ma racji bytu bez trasy zielonej.
|
|
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np ten pierwszy co jest na obwodnicy piask)tu jak jest skrzyżowanie jp2 z granitową i dalej wzdłuż osiedla zrobić lekki łuk i dalej do kraśnickiej tak jak sie kończy trasa zielona (z wiaduktem na końcu oczywiście;).I wten sposób nikt nie bedzie narzekał na hałas na korki na wycinanie lasu i inne pierdoły a trasa zielona powstanie ale w części:D
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|